Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut

Balenciaga Super S og LV Archlight som jeg har skjønt. Jeg har ikke akkurat fått inntrykk av at det er så positivt å ha store sko på føttene generelt fordi det kan være noe tungvint å gå med :blink: Men det er vel fordi det er de merkene der da o_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Peanut skrev:

Balenciaga Super S og LV Archlight som jeg har skjønt. Jeg har ikke akkurat fått inntrykk av at det er så positivt å ha store sko på føttene generelt fordi det kan være noe tungvint å gå med :blink: Men det er vel fordi det er de merkene der da o_o

Og de var megastygge!

Anonymkode: d1e18...b65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og de var megastygge!

Anonymkode: d1e18...b65

Vel, jeg er ikke uenig for å si det sånn :blink: Ikke noe jeg ville ha gått med :sprettoy: Er redd jeg bare hadde snublet av gårde  >_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peanut skrev:

Vel, jeg er ikke uenig for å si det sånn :blink: Ikke noe jeg ville ha gått med :sprettoy: Er redd jeg bare hadde snublet av gårde  >_< 

Men de selger nok som hakka møkk, og noe skal vi andre ha å le av :nigo:

Anonymkode: d1e18...b65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men de selger nok som hakka møkk, og noe skal vi andre ha å le av :nigo:

Anonymkode: d1e18...b65

Ja, det er jo mote, og for noen så er all mote bra mote :blink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2018 den 23.59, Moondance skrev:

Dette var jo bare helt grusomt 😂

Screenshot_20180209-074038.jpg

Screenshot_20180212-235605.jpg

Det var akkurat dette jeg trengte å se på nå! 

Anonymkode: de38b...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

40EE926100000578-0-image-a-18_1496140163116.thumb.jpg.50f52064870d0fabc2c32d10df3edf17.jpgmaxresdefault.thumb.jpg.7fa7fa1df97ae6f4f099c6eb38492ca5.jpg

Anonymkode: afb11...3da

Hvordan i alle dager har noen kommet frem til at kjoler så og si viser deler av kjønnet skal være sexy?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2012 den 23.49, AnonymBruker skrev:

 

Tenker du på noe sånt?

 

a98063_tights_3-nude.jpg

 

:smilorange:

 

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

OMG 😵 😵 

Anonymkode: 028dd...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden slutter aldri å levere, herregud.

Screenshot_2018-04-13-14-56-53.png

Anonymkode: 5bd0a...ea8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 14.47, MarianneE skrev:

Hvordan i alle dager har noen kommet frem til at kjoler så og si viser deler av kjønnet skal være sexy?

Ikke bare det, men kommer det et vindkast, så kommer jo alle til å se underlivet til hun i rød kjole. Med mindre hun har på fitteteip da 🙄 hun ene viser puppene og hun andre deler av kjønnet, blir ikke mer trashy enn det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aurora** skrev:

Ikke bare det, men kommer det et vindkast, så kommer jo alle til å se underlivet til hun i rød kjole. Med mindre hun har på fitteteip da 🙄 hun ene viser puppene og hun andre deler av kjønnet, blir ikke mer trashy enn det

Hun har jo en slags snor der, kanskje den har en funksjon.

Om det kommer et vindkast slipper hun kanskje taket i kjolen der hun nå drar den ut til siden. Ikke sikkert den viste like mye om hun lot den henge fritt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, applestories skrev:

Hun har jo en slags snor der, kanskje den har en funksjon.

Om det kommer et vindkast slipper hun kanskje taket i kjolen der hun nå drar den ut til siden. Ikke sikkert den viste like mye om hun lot den henge fritt..

Sant, måtte bare dra kjolen til siden for å bli tatt bilde av. Uansett en trashy kjole

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Aurora** skrev:

Sant, måtte bare dra kjolen til siden for å bli tatt bilde av. Uansett en trashy kjole

Jeg har faktisk samme kjole som hun i midten, den svarte. Den ser hvert fall helt lik ut, så regner med at det er samme. Men hos meg så er kjolen fotsid og absolutt ikke gjennomsiktig eller så stram, faktisk den kjolen jeg får mest komplimenter for når jeg bruker (altså ikke fra menn, men mamma, venninner osv.). Hun på bildet må jo ha skvist seg inn i en aaalt dor liten størrelse. Som sagt, min rekker ned til bakken, og splitten starter ikke før halvveis ned på på låret. I tillegg er det faktisk en splitt, den ser ikke slik ut som den gjør på henne

Anonymkode: 5d7f7...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

maxresdefault.thumb.jpg.7fa7fa1df97ae6f4f099c6eb38492ca5.jpg

Anonymkode: afb11...3da

Hun i rødt ser ut som hun holder på å miste badehånkleet sitt. Hun i midten er bare veldig, veldig ekkel med stripperskoene sine, posituren og det rusa blikket. Damen i lilla ser ut som hun trenger en taxi hjem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tøytigern skrev:

Hun i rødt ser ut som hun holder på å miste badehånkleet sitt. Hun i midten er bare veldig, veldig ekkel med stripperskoene sine, posituren og det rusa blikket. Damen i lilla ser ut som hun trenger en taxi hjem.

For å ikke snakke om de fæle silikonpuppene. Ta nå på deg en bh i alle fall når kjolen er såpass gjennomsiktig

Anonymkode: c8cb4...930

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg kanskje litt på siden av tema, men jeg hører alltid om disse hælene, og det er sjelden jeg faktisk ser dem.

Med slike står man jo helt på tå - all kroppsvekt må støttes opp av få kvadratcentimeter - det må da være utrolig ubehagelig å ikke bare gå ned en catwalk, men faktisk gå rundt å leve og jobbe i slike sko.

Er det virkelig slik at man blir mer kvinne jo høyer hæler? Vertikale føtter ser jo ikke helt bra ut..

123.thumb.png.c6eff0b5c05751548ae40dd9fefeb7af.png jo

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fenixs skrev:

:hoho:Nå satt jeg nesten kaffen i halsen. Hvordan kommer de på det ?

Huff jeg synes det er merkelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...