Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?


nurse07

Anbefalte innlegg

Synes ikke huset var fint nok/verdt den prisen, men samtidig ligger det jo i et dyrt område.

Husker hun har skrevet at hun vil være en ung mor. Nå har hun drømmetypen sin, hund og hus.. Tipper det blir bryllup og barn innen to års tid :)

Anonymous poster hash: 2475b...704

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode inntekter i tillegg til evt familie som bidrar, så er ikke dette helt sykt.

Anonymous poster hash: 7b8b8...450

Nei nettopp. Penger avler penger, så når man har et sted å starte går det lett oppover.

I hennes tilfelle har hun en svært god lønn som hun har hatt i flere år. Hun får ting sponset til bloggen så hun har uansett mulighet til å sette til side og ha en god slump i egenkapital. Hun er jo 23, så ingen tenåring.

I tillegg til dette har hun foreldre som kan bidra, kanskje besteforeldre. Hun kan lett få et høyt lån også.

Så har hun en kjæreste som er eldre og jobber fulltid finans og har i flere år. Antakelig samme situasjon for ham, egenkapital, foreldrepenger, noe lån. De kan lett samle sammen en total på 4,4 hver og da kjøpe en slik bolig.

Det virker som om noen tror at det bare triller inn millioner fra foreldre men det er jo en kombinasjon av faktorer her. Det er jo dette man mener med å komme inn i en god sirkel eller en dårlig sirkel.

Jeg arvet noe penger, fikk endel i lån, hadde sparepenger, kjøpte leilighet og solgte med gevinst. Kjæresten min har mer enn meg å rutte med så kombinerer man, og jobber seg oppover så neste bolig blir enda bedre.

Å være "rik" handler imidlertid for meg om flere ting - totalt lån/gjeld, hva er eiendom og hva er formue, hvordan er likviditeten og livsstilen. Det er etterhvert endel som sitter med en solid bolig men likevel ikke kan strø om seg til daglig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, være 23, skrive om vesker og lipgloss og ha råd til det der, verden er grell for å si det sånn



Anonymous poster hash: af620...bf0
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver mindre om personlige ting nå enn før. Så de dårlige dagene ser vi ikke så mye til lenger. Hun har jo modnet også, og har ikke den samme usikkerheten hun hadde før. Tror ikke det bare er på grunn av den nye fyren at hun generelt har det bedre nå, enn hun har hatt før.

Synes hun strålte av lykke med både Roger og Andreas også... I hvert fall frem til det nærmet seg brudd.



Anonymous poster hash: ea720...4cb

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver mindre om personlige ting nå enn før. Så de dårlige dagene ser vi ikke så mye til lenger. Hun har jo modnet også, og har ikke den samme usikkerheten hun hadde før. Tror ikke det bare er på grunn av den nye fyren at hun generelt har det bedre nå, enn hun har hatt før.

Synes hun strålte av lykke med både Roger og Andreas også... I hvert fall frem til det nærmet seg brudd.

Anonymous poster hash: ea720...4cb

Hun var jo bare 19år og kom rett fra VGS da hun ble sammen med Roger. Og 21år da det ble slutt og hun ble sammen med Morten. Er ikke rart hun har modnet på de årene.

Hun var forresten i et langvarig forhold før Roger også, med en som var bare 1år eldre. Man modnes også automatisk litt når man da blir sammen med en som er 10år eldre.

Anonymous poster hash: 2475b...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forstått der slik at hun har fått en del økonomisk støtte i og med at hun tidligere har fortalt på bloggen at foreldrene kjøpte leiligheten til henne.

Fra et økonomisk ståsted og min personlige mening så synes jeg ikke huset var verdt over åtte milioner kroner, man kunne jo fått et adskillig mer luksuriøst hus på Øvre Romerike for samme sum hvis man firet litt ned på kravet om beliggenhet.

Jeg synes uansett økonomisk situasjon at hun virker som en av de mest jordnære og ansvarsfulle bloggerne av de kjente her i Norge. Er mange som mister hemningene litt når de vet at det ligger store millionarv og økonomiske "bidrag" som venter på dem fra foreldrene når de er i ung alder. Og hun er jo flink som butikkgrunder også :-)

Endret av Maryam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk graver i andres økonomi i det hele tatt. Jeg syntes sånt er så frekt.

Det tar slutt når det trengs. Og godt er det.

:engel:



Anonymous poster hash: 8a519...d9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,8 mill for en enebolig på Jar er ikke veldig mye. Jeg bor selv i tilsvarende bolig i tilsvarende strøk i Oslo, og vi er langt fra rike. Men vi har kjøpt og solgt eiendom et par ganger og har gode lønninger.

Og SELVSAGT kan man få mer for pengene et annet sted i landet, men uøike folk har ulike prioriteringer. For de fleste av oss handler det ikke kun om størrelsen på huset, men også om beliggenheter.

De som heller vil ha et mer lusuriøst hus på Øvre Romerike til samme prisskal bare være glad for at ikke alle tenker sånn. Da hadde det neppe vært bedre priser på Øvre Romerike særlig lenge ;)

Og SELV

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste Anettes innlegg om innspillingen av reklamefilmen for nettbutikken hennes.

http://nettenestea.com/?p=39866#comments

Tittet på skjørtet i sølv og tenkte at det var mistenkelig likt det skjørtet jeg kjøpte på ebay i forrige uke. Så gikk inn på ebat kontoen min for å sammenligne og de er jo klin like.

http://www.ebay.com/itm/1PCS-Trendy-Sexy-Women-Lady-Shiny-Sequins-High-Waist-Package-Hip-Slim-Mini-Skirt-/400566600697?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item5d43a143f9

Jeg betalte hele 27 kr for mitt skjørt.

Mens i nettbutikken til Anette koster skjørtet 399 kr. Litt forskjell i pris, ja... Så sjekk alltid ebay før man handler.

http://www.nevernaked.com/no/klaer/underdeler/embellished-silver-skirt.html

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Anettes innlegg om innspillingen av reklamefilmen for nettbutikken hennes.

http://nettenestea.com/?p=39866#comments

Tittet på skjørtet i sølv og tenkte at det var mistenkelig likt det skjørtet jeg kjøpte på ebay i forrige uke. Så gikk inn på ebat kontoen min for å sammenligne og de er jo klin like.

http://www.ebay.com/itm/1PCS-Trendy-Sexy-Women-Lady-Shiny-Sequins-High-Waist-Package-Hip-Slim-Mini-Skirt-/400566600697?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item5d43a143f9

Jeg betalte hele 27 kr for mitt skjørt.

Mens i nettbutikken til Anette koster skjørtet 399 kr. Litt forskjell i pris, ja... Så sjekk alltid ebay før man handler.

http://www.nevernaked.com/no/klaer/underdeler/embellished-silver-skirt.html

Er det akkurat samme skjørt? :O

Anonymous poster hash: 955fd...cb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det akkurat samme skjørt? :O

Anonymous poster hash: 955fd...cb1

Det er ingen overraskelse at ting er billigere på ebay enn hos bloggerene. Dere husker vel treasures greia til fotballfrue og gubben.

Anonymous poster hash: f0b0a...276

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste Anettes innlegg om innspillingen av reklamefilmen for nettbutikken hennes.

http://nettenestea.com/?p=39866#comments

Tittet på skjørtet i sølv og tenkte at det var mistenkelig likt det skjørtet jeg kjøpte på ebay i forrige uke. Så gikk inn på ebat kontoen min for å sammenligne og de er jo klin like.

http://www.ebay.com/itm/1PCS-Trendy-Sexy-Women-Lady-Shiny-Sequins-High-Waist-Package-Hip-Slim-Mini-Skirt-/400566600697?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item5d43a143f9

Jeg betalte hele 27 kr for mitt skjørt.

Mens i nettbutikken til Anette koster skjørtet 399 kr. Litt forskjell i pris, ja... Så sjekk alltid ebay før man handler.

http://www.nevernaked.com/no/klaer/underdeler/embellished-silver-skirt.html

Jeg har kjøpt paljettskjørtet i nettbutikken, og det kan nok ikke være det samme ettersom det står "NVRNKD" inni :) Så det tror jeg er en tilfeldighet, ettersom de har produsert skjørtet selv. De fleste plaggene i butikken er jo fra merker som Second Female, Jeffrey Campbell etc, i motsetning til Fotballfrue og Ulrikke (der alt var crappy ebay-stuff)

Anonymous poster hash: 4dc65...03c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt paljettskjørtet i nettbutikken, og det kan nok ikke være det samme ettersom det står "NVRNKD" inni :) Så det tror jeg er en tilfeldighet, ettersom de har produsert skjørtet selv. De fleste plaggene i butikken er jo fra merker som Second Female, Jeffrey Campbell etc, i motsetning til Fotballfrue og Ulrikke (der alt var crappy ebay-stuff)

Anonymous poster hash: 4dc65...03c

Jeg synes ihvertfall de ligner veldig. Logoen inne skjørtet kan jo ha blitt sydd på i ettertid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun blogget link til Finn-annonsen på leiligheten som skal selges. Synes ikke huset til 8,8 virker så dyrt jeg da, sett i sammenheng med leilighet til 5mill..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun 5 millere for leiligheten har hun jo "tjent" 800k også, ettersom hun kjøpte for 4.2.

Ellers er det vel ikke akkurat ukjent at faren hennes er god for masse spenn.



Anonymous poster hash: 74b1d...750
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...