Gå til innhold

typen skal på guttetur


Gjest leiseg

Anbefalte innlegg

Du skriver at kjæresten din er naiv som tror at dama han skal på tur med ikke liker han.

Jeg vil tro at du er også naiv som ikke ser hva som faktis skjer med forholdet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville aldri godtatt det! Idag så skal 'alt' være tillatt i et forhold, herregud.. Er det RART at det er mange som går fra hverandre? Og værtfall pga utroskap.

Anonym poster: b16259fb95825184bd93a70105a22c35

Helt enig med du! Nå for tiden så er man psykopat, sykelig sjalu, kontrollerende og gud vet hva dersom man ikke godtar at kjæreste/mann treffer ei ny jente som 99% av alle tifellene ender med utroskap eller annen elendighet..

TS- hvis ikke DU liker det skal du si ifra og han skal respektere det/deg. Dersom han ikke gjør det så burde han da revurdere forholdet deres, rett og slett.

Jeg hadde sagt NEI NEI NEI til min samboer om dette gjaldt oss og dersom han fortsatt hadde gjort det hadde jeg tolket det som om han hadde gjort det slutt.

Et forhold består av gjensidig kjærlighet og respekt, det han nå gjør mot deg inneholder ingen av delene slik jeg ser det :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med de over her. Har jeg vært deg Ts så har jeg nok ringt han og bedt han om å ryke å reise siden han ikke viser deg noen form for respekt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen? Det er tydelig at han ikke har respekt for deg, hadde han hatt respekt for deg så hadde han ikke dratt med denne dama. Da hadde han aldri planlagt en reise sammen med henne, for ja de skal reise sammen, ikke tilfeldig på samme fly og hotell. Var jeg deg så hadde jeg dumpet han, fordi han kommer antakelig til å ha sex med henne uansett om du dumper han eller ikke. Du vet jo ikke hva som skjer på turen, uansett hvor ærlig han hevder at han er. Han har jo allerede bevist at han ikke er til å stole på :(

:klemmer:

Anonym poster: 423c33329c495b8f28a518fde7671ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en historie!

TS, du er altfor god for dette her...!! Du kan ikke godta det, lov meg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lotte24

Ha litt bein i nesa og gi klar beskjed om hva som er akseptabelt for deg og ikke. Nå vet du det til neste gang værtfall, om ikke dere fortsatt er sammen etter "gutteturen" hannes. Men nå vet du hvordan 'sort' han er.. Naaa'a sier jeg bare! Tillitt er grunnmuren i et forhold spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Ehm bare glem det.. Jeg svarte litt kjapt.. Jeg leste ikke hele tråden først, og da poppet det opp noen innlegg fra TS som fikk meg til å endre synet litt. beklager. :sjenert:

Har han kommet hjem nå?

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne en sms eller to mens han er borte, og fortell hva du har tenkt å gjøre med ham når han kommer hjem...

Så han blir kåt og hopper i høyet med den andre jenta....

De andre tipsene var også rare. Ha sex med han, vær blid og perfekt kjæreste for å unngå at han skal ha seg med den andre jenta...?

Anonym poster: 58b24f55d585ab11ea4c4a6fed84b3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE venner og bekjente av meg som har fått seg en "venn" av det motsatte kjønn langt uti forholdet, har

A) endt opp med å gjøre det slutt med sin bedre halvdel.

...og etter en gooooooooood stund blitt sammen med denne "vennen".

B) Vært utro med den nye "vennen".

C) Fått følelser for den nye "vennen"; men til slutt satt en stopper for det.

Jeg er ikke et paranoid kvinnemenneske, men jeg har sett med egne øyne hva nye "vennskap" mellom mann og kvinne gjør med et forhold - dessverre.

Mener du at man skal la være å bli kjent med nye folk når man har kjæreste da eller? Jeg har blitt kjent med både gutter og jenter iløpet av mine 5 år med typen. Det har han også. Folk jeg og han har møtt sammen, eller hver for oss. Uten at det har ført til verken slike følelser eller utroskap/brudd...

En venn er en venn. Nye bekjentskaper må da være greit. Det er noe grunnleggende galt med folk som ikke kan få seg venner uten at det blir noe mer ut av det.

Anonym poster: 58b24f55d585ab11ea4c4a6fed84b3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Buddy

ALLE venner og bekjente av meg som har fått seg en "venn" av det motsatte kjønn langt uti forholdet, har

A) endt opp med å gjøre det slutt med sin bedre halvdel.

...og etter en gooooooooood stund blitt sammen med denne "vennen".

B) Vært utro med den nye "vennen".

C) Fått følelser for den nye "vennen"; men til slutt satt en stopper for det.

Du kan godt stole på han, men du kan ikke stole på dama - hun har INGENTING å tape på å gå etter typen din.

Jeg er ikke et paranoid kvinnemenneske, men jeg har sett med egne øyne hva nye "vennskap" mellom mann og kvinne gjør med et forhold - dessverre.

Som jeg skulle sagt det selv...

Og dette innlegget er absolutt relevant i alle disse idiotiske "være med, sove over hos venn av motsatt kjønn"-trådene.

Av en eller annen skrudd årsak skal jo alle dagens parforhold være basert på fullstendig frihet, og prøv for all del ikke å nevne noe i retning av forpliktelser og sunne kjøreregler, da blir det bråk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Hah! Aldri i livet om jeg hadde godtatt dette. Guttetur = kun gutta. Hvis ei jente som ikke er kjæresten hans blir med bør sannelig du også få være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er feil at han lar denne jente være med på gutteturen. Men betyr ikke nødvendigvis at han skal være utro av den grunn. Håper det ordner seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er svaret veldig enkelt egentlig. Hadde han hatt noe å skjule, ville han vært veldig nøye med å logge seg av Facebook ;) Ta det helt med ro, kjære deg - du har neppe mer å frykte enn du ville hatt om hun ikke skulle være med på tur ;) (For tro det eller ei; på guttetur, så kan det være at guttene møter på jenter ute på byen uansett - med mindre de drar til et sted det finnes bare gutter... :gjeiper: )

Ikke helt sant. En av venninnene mine lånte bort datamaskinen sin til kjæresten. Da hun fikk den tilbake hadde han glemt å logge av, noe hun ikke merka med en gang ettersom de har 100+ felles venner. Ei dame han holdt på å sex-prate med poppet opp. Han hadde bedt henne på besøk for å fullføre hva de startet på.

På valentinsdag.

Nå trenger det for all del ikke være slik, men bare for at mannfolk glemmer å logge av på facebook, betyr det ikke at de ikke har noenting å skjule. Dette avhenger om han er en skarp kniv eller ikke, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke at man blir satt i "sjalu kjerring" bås med en gang noen faktisk stiller krav til ærlighet og respekt i et forhold. Dette er en jente han hadde møtt på fest og tilfeldigvis skulle på ferie med.. hvor god venn kunne han blitt med henne på 2 måneder? Tviler på om kjæresten hennes hadde vært fornøyd med at hun dro på jentetur med en fyr hun hadde møtt på byen for et par måneder siden og tilfeldigvis la planer med bak ryggen på han. Lurer på om de fleste er vil ha ryggen fri og aldri bli møtt med noen form for skepsis for å kunne gjøre akkurat som man vil - SELV om man er i et forhold. Jeg har reist på jenteturer til alle slags partyplasser og vet hva slike ferier går ut på. Og det er ikke bare å ligge strak ut på stranda. Jeg kunne aldri vært i et seriøst forhold med en fyr som tok det som en selvfølge å dra på fylleturer med guttegjengen til de største partybyene i verden og i alle fall ikke planlegge å ta med seg ei jente han har møtt på fest. Enten er folk for godtroende eller så er man rett og slett slesk og slu og vil unnskylde slik oppførsel som normalt i et forhold for at man selv føler for å fortsette singellivet selv om man er i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei, TS her! og ja, jeg har oppdateringer til dere.

de dro selvfølgelig som planlagt, og han forsikret meg veldig om at hun kun skulle ta samme fly som dem og bo på samme hotell fordi hun ikke ville "reise" alene. de skulle ikke være sammen med henne. ikke mer enn en time etter de var ankommet destinasjon tagget hun han i ett innlegg på facebook om at hun nå skulle ut med gjengen og spise... ble ganske sinna på han, siden han hadde lovet meg at de ikke skulle omgås.. han forsvarte seg med at "de andre ville møte henne". teit opplegg.

han lovte meg nok en gang at de ikke skulle være sammen med henne dagen etter, men i totiden på ettermiddagen var han tagget igjen.. da hadde de handlet hele dagen, vært på fornøyelsespark i fire timer og nå skulle de spise. hele oppdateringen så ut som en DATE! jeg fyrte meg skikkelig opp og ringte han og fortalte akkurat hva jeg mente om hele opplegget.. han unnskyldte seg igjen med at de andre ville være sammen med henne, og at det kun var han som var venn med henne. for meg holdt ikke det så veldig, for han hadde allerede brutt "løftene" to ganger. det skal også nevnes at det ble spist middag sammen med denne dama på kvelden... senere på natten ble kjæresten min igjen tagget i et innlegg, for da var de på nattklubb. jeg holdt ikke uuuut ventetiden hjemme!!!!

konsertdagen kom og den ble selvøflgelig startet med felles frokost for alle, inkludert denne masete dama. senere på dagen ble min kjære tagget i et bilde hun hadde lagt ut av han og kompisene, der hennes bildekommentar var "kjekke gutter ;) ". jeg holdt på å bli gal!!! det ble jo ikke akkurat bedre av at de danset sammen med henne hele natten på denne dumme konserten heller, og det ble stadig tagget bilder og oppdateringer av han.

jeg bestemte meg for å drite i hele opplegget resten av turen, for det ødela bare for min egen helg og mine planer. tok opp alt med han da han kom hjem, og han kunne da fortelle at dama var keen på kompisen hans?! og at de hadde hatt sex allerede første kvelden!? kunne han ikke bare sagt det med en gang...

jeg vet at han ikke rørte henne, for jeg har hatt mine samtaler med kompisen hans som visstnok har noe på gang med henne. jeg og kjæresten prater stadig om henne, for hun tagger han i nye bilder dagen lang. har bedt han pent om å slette henne som venn, men han synes ikke det er nødvendig. jeg synes det er nødvendig, for hun har allerede ødelagt mye mellom oss. det eneste som plager meg nå er at de er venner på facebook, resten er lagt langt bak meg.

Anonym poster: d789eee95f0b8242b9b5fe0c8effc589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt at menn i forhold drar på tur med jenter når de er i forhold. Jeg kjenner ingen som driver på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...