Pialill

Nok er NOK!

96 innlegg i emnet

Har bestemt meg på å lage min egen treningsdagbok her inne på oppfordring fra romvenninnen min. Jeg SKAL bli fit og fin!

For noen år siden veide jeg rundt 60 kg, og var egentlig helt normal. Jeg er knappe 160 høy. Nå derimot er jeg 77kg! Hvordan i all verden kan dette ha skjedd? Jeg har blitt en liten julegris, helt uten å gjøre noe videre med det enn halvhjertede forsøk på å gå ned i vekt. Jaja, nå har jeg meldt meg på Extravaganza på Sprek og Blid. Jeg skal overleve 3-4 uker MINST på disse teite posegreiene, med 600 kalorier dagen, og trene MINST 3 ganger i uken, men passe på å gå en halvitmes tur hver dag jeg ikke trener. Nok er NOK!

Dette er en av de første gangene jeg har sagt vekten min høyt, pinlig, men sant. Så nå setter jeg hardt mot hardt. Jeg har vært på fjelltur de siste 3 dagene, i morgen er det felles trening med gruppen. Til helgen begynner jeg på supper og shakes, og ingenting annet. Jeg har planer om å holde på med dette frem til jeg har nådd målet mitt, som blir under 60 kg. Deretter skal jeg virkelig gjennomføre en livstilsendring, mer trening, sunnere mat.

Håper at folk her ikke ikke vil begynne diskusjonen om det er lurt eller ikke å drive på med ekstremslanking i perioder, men heller er positivt innstilt og hjelper meg litt på vei med oppmuntring når ting er tøft. Så skal jeg heller dele opplevelsene mine underveis, på godt og vondt :)

Endret av Pialill
2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første mann! :hoppendeglad: You can do this! :duskedame: Gleder meg til å lese mer om treningen din :)

Endret av Anuket
1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelige greier, fikk sjokk på vekten i går, jeg ser ikke ut som jeg er 77 kg! Syns jeg selv i hvertfall, trodde kanskje jeg var 72 eller noe. men neinei! Her har dere noen bilder i hvertfall!

Begge bildene er tatt for 2-3 mnd siden, men jeg har ikke gått hverken opp eller ned i vekt siden da. Så har vel godt sammenliknigsgrunnlag for endelig resultat :)

post-23824-0-11488800-1336597862_thumb.j

post-23824-0-46622800-1336597892_thumb.j

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro, her vil jeg følge med! Kommer til å bli så bra så :)

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aw! dere er så greie! skal følge fremgangen HVER dag fremover :fnise: litt av en utfordring å bli kvitt nærmere 30% av kroppsfettet mitt.

YES I CAN! :nigo:

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofc you can! Det går bra, vi skal hjelpe. :lur:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Dobbelpost :(

Endret av KaDust
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på trening i kveld! :) Bodypump kl 19!

I stedet for å ta bybanen til nærmeste solsenter, jogget jeg faktisk! riktignok bare til, handlet på vei hjem, men uansett. FREMGANG! Skal jo trene hardt i kveld, så ligger ikke på latsiden. Lager meg sushi i dag, ettersom dette er nest siste dag jeg kan spise ekte mat :sjenert: Gleder meg til treningen :)

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo på god vei når du jogger hvertfall en vei! En idé kan jo være å sykle om du skal handle? Ha sekk på ryggen feks!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser i hvert fall ikke ut som om du er 77 kg nei! Jeg er omtrent like høy som deg og veier 67 kg, og ser helt lik ut som deg:)

Lykke til på trening i kveld! Jeg skal også på gruppetrening :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ingenting galt på de bildene, tvert i mot

Men det bra og sunt å trene så hold på med det, ikke se på vekta men mål midjen og for all del ikke begynn på shakes spis sunt og regelmessig da blir tarmtottene også glad i deg

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for det :) men dette er nok det som skal til for at jeg skal klare å komme i gang, etter å ha falt av lasset så mange ganger før.

I dag har jeg vært på bodypump! med vektstang, fokus på bein, armer/skuldre og mage. herregud så tungt det var! men delig. Ikke fult så deilig å ikke kunne gå skikkelig i trapper etterpå, men det betyr vel bare at jeg tar i! ;)

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Vi skal nok motivere deg! Dette skal bli så bra :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Takk Sailor! Greit med noen som heier på meg :D Nesten litt oppmuntrende å våkne med grusom gangsperr i dag.

Men kjenner det best i armene, skuldrene og beina. Ikke i magen, så da vet jeg hva jeg skal gjøre mer av nestegang! Vi hadde bare en liten 5-7 minutters økt på magen i går. Resten av timen brukte vi på arme, skuldre og bein/rumpe. Så er kanskje ikke så rart. Men var vel noe greier jeg skulle gjort med magen når jeg holdt på? skal stille meg nærmere instruktøren nestegang! :)

Endret av Pialill
1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trener dette på magen og kjenner det:

Dynamisk planke (ikke svai i ryggen)

Mageøvelse i planke med 2kg i hver hånd. (Dra opp med magen i hoften i ro)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magen vil du ikke kjenne så mye i generelt. Det hender jeg blir støl der, men det er mest på øvre del etter planken i 1 minutt eller mer x3. Magen er nemlig de av musklene som tåler mest og de restituerer seg veldig fort. Derfor kan man også trene mage flere dager etter hverandre. :)

Forøvrig elsker jeg det når ikke klarer å gå ned trappene etter trening, for det viser at jeg har trent bra nok. :hoppendeglad:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser i hvert fall ikke ut som om du er 77 kg nei! Jeg er omtrent like høy som deg og veier 67 kg, og ser helt lik ut som deg:)

Lykke til på trening i kveld! Jeg skal også på gruppetrening :)

ja, jeg fikk litt sjokk, trodde ikke jeg veide SÅ mye... :sjenert:

Hvordan gikk det med gruppetreningen din? Hva trente du?

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magen vil du ikke kjenne så mye i generelt. Det hender jeg blir støl der, men det er mest på øvre del etter planken i 1 minutt eller mer x3. Magen er nemlig de av musklene som tåler mest og de restituerer seg veldig fort. Derfor kan man også trene mage flere dager etter hverandre. :)

Forøvrig elsker jeg det når ikke klarer å gå ned trappene etter trening, for det viser at jeg har trent bra nok. :hoppendeglad:

Gangsperren har bare blitt verre og verre utover dagen! Klarer ikke å gå i trapper, og det er et sant helvete å sette seg ned på do :fnise:

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Det er sånn i starten. :) men du vil bli mindre støl etter treningene etterhvert. Jeg blir nesten ikke støl lenger. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut! :) Dette er nemmelig ganske grusomt :fnise:

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå