Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tannkrem reklame hvor de ikke pusser tennene med tannkrem

Anonymkode: f0b21...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sett én reklame de siste 5 årene, men den var til gjengjeld noe av det mest irriterende jeg har sett noen gang. At jeg brukte 6-7 minutter på å se et potetflak bli fritert irriterer meg fortsatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miklo Velka skrev:

Jeg har bare sett én reklame de siste 5 årene, men den var til gjengjeld noe av det mest irriterende jeg har sett noen gang. At jeg brukte 6-7 minutter på å se et potetflak bli fritert irriterer meg fortsatt.

Aaarrrghh forbanna møkkadrit!!!! Skal aldri kjøpe sånt potetgull!!1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AmandaVI skrev:

Skal aldri kjøpe sånt potetgull!!1!

Er glad jeg slipper å se dritten i butikkene i det hele tatt, for det selges ikke her hvor jeg bor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

"Vi sekke på DVD. Vi strimer."

"Det liker ikke papsen."

*Ikke engang snu seg for å se på faren, men sitter der og glor med munnen halvåpen som to tilbakestående potetsekker*

Greit å spille på generasjonskløfta, men å praktisk talt oppfordre barn til å være så frekke og ufyselige?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Ikke en reklamefilm, men radioreklamen til Kvik går meg litt på nervene. "Alle har rett på et kuuuult kjøkken!" Så utrolig unaturlig dialog i tillegg!

Endret av Luna123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

onecall royal kebab pizza reklamen på fransk og rekesmørbrød reklamen på spansk eller italiensk.

Desse reklamefilmklippa er endå værre på utenlandsk språk enn på norsk.

Endret av Dodge
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Dodge skrev:

onecall royal kebab pizza reklamen på fransk og rekesmørbrød reklamen på spansk eller italiensk.

Desse reklamefilmklippa er endå værre på utenlandsk språk enn på norsk.

Såååå enig! Og reklamen med hestene på tysk. Teeeeeeit! Skjønner ikke hvorfor alle mobilselskapreklamer må være så tåpelige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supercheese!!! :angry:

og den nye med Tone - er det betzone? 

Telenor - de i frankrike. 

Talkmore

icenet

pizza tradizonale(?) - han som prøver å synge på italiensk! 

Anonymkode: 8812e...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki
3 timer siden, Sadness skrev:

Kiwi sine mat reklamer. Hun Svenske kjerringa. Kjenner det koker inni meg vær gang hun kommer på skjermen. Måten hun snakker på, hele dama. Klarer hun bare ikke. 

 

Skal være enig med deg der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20. mai 2016 at 20.37, Luna123 skrev:

Ikke en reklamefilm, men radioreklamen til Kvik går meg litt på nervene. "Alle har rett på et kuuuult kjøkken!" Så utrolig unaturlig dialog i tillegg!

Ja, helt grusom! 

Anonymkode: dc444...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye for tiden! 
Han der som kjøper ting på nettet som "kommer og går" eller er "av og på". Og som andre her sier; De ufyselige snørrungene hans som svarer surt som om han skulle vært verdens største idiot. Vel... Jeg hadde ikke syntes det var så veldig kult at de streamet filmer til den store gullmedaljen på et mobilabonnement jeg heller... 

Og disse teite reklamene som de har oversatt nå. Det er enda verre enn det var før! Som om de ekle, gule tenna i den kebabpizza-reklamen ikke var ekle nok fra før, så må de toppe det hele med elendig dubbing... 

Og hva har egentlig Tone Damli med sport å gjøre? "Duuu? vænstrebækken miiin?" Hold kjeft og kom deg ut av TV'en min! :murvegg:  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 13.19, AnonymBruker skrev:

Canal Digital - slengt rundt med slufsa. Grusom reklame!!!

Anonymkode: a3860...31b

Åh nei! Jeg ELSKER den reklamen! Og den andre fra canal digital med samme fyren, som havner i en norsk film av typen sosialrealisme fra 70tallet. Det er SÅ tatt på kornet! 

(Jeg har sett sinnssvakt mange norske sosialrealistiske filmer fra 70tallet)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tone på betson... "IKKJE STRAFFE!! NEEEII!"

Jeg som trodde jeg var kvitt henne nå, men nei da. Vet ikke hva som er verst av det der og GLOOOORY GLORY MAN UNIIIITED!" Men begge gjør at jeg får lyst å meie tven ned i gulvet med et brak. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det bare er jeg som irriterer meg over dette, men reklamen der de kjører bil og ungene er umulige i baksetet. Så får de WIFI og de er stille og rolige. 

Må det faktisk en ipad/telefon/whatever for at ungene skal roe seg ned. Kan man aldri være uten nett/pad/telefon... 

Anonymkode: 8812e...5ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor sin wifi-reklame med den ungen som maser om å dra hjem når de er på hytta, og det er sol ute. Det er noe som stikker inni meg når de reklamerer for at foreldre skal sette barna sine foran nettbrettet i finværet i sommer. Tidligere likte man ikke tanken på at barn skal sitte og se på filmer hele tiden, men nå så brukes det i reklamer som en løsning på barn som maser. Hva er det som skjer med verden? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hjarte skrev:

Telenor sin wifi-reklame med den ungen som maser om å dra hjem når de er på hytta, og det er sol ute. Det er noe som stikker inni meg når de reklamerer for at foreldre skal sette barna sine foran nettbrettet i finværet i sommer. Tidligere likte man ikke tanken på at barn skal sitte og se på filmer hele tiden, men nå så brukes det i reklamer som en løsning på barn som maser. Hva er det som skjer med verden? 

Amen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...