Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også den bilreklamen der de kjører gjennom en diger bok. Den hysterisk masete musikken... :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater alle reklamene med de ekle plastelinafigurene. Spesielt den siste kline-reklamen.

Og Skousen(?) hvitevare reklamen. Er den ironi, eller..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er nevnt (det er den sikkert...), men den irriterende LAAAANGE Telenor-reklamen der Aksel Lund Svindal sin VM-medalje blir smeltet ned i Telenors SIM-kort. Ja, NÅ fikk jeg lyst til å skifte til Telenor abonnement med én gang, NOT! Får ikke så forferdelig lyst til å støtte Aksel-fondet heller når reklamen er sånn.

Jeg må ikke glemme å si gratulerer til de ca 50 personene som faktisk får det ekte gullet fra medaljen, de andre får nok "vanlig" gull. Og hvor mange av de 50 (eller de andre) bryr seg om hva som er på SIM-kortet i mer enn 2 sekunder??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørfingrereklamen er den jeg synes er mest irriterende for tiden. 

Hvem i all verden klarer å grise så mye med en smørpakke? Og kline det utover vegger og tak liksom? Da har man større problemer enn at man må ha flytende margarin med littegrann smørsmak altså! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, daemonia skrev:

Smørfingrereklamen er den jeg synes er mest irriterende for tiden. 

Hvem i all verden klarer å grise så mye med en smørpakke? Og kline det utover vegger og tak liksom? Da har man større problemer enn at man må ha flytende margarin med littegrann smørsmak altså! 

Enig og tro til Dovre faller!! Jeg skal i alle fall ikke kjøpe slik, for jeg klarer fint å håndtere en smørpakke, uten å grise til kjøkkenet. Og, ser jeg noen som har en slik flaske, så skal jeg mobbe dem til dem kaster den. Grisemøkkefolk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
Den 24.3.2016 at 23.27, Minitroll skrev:

Hater alle reklamene med de ekle plastelinafigurene. Spesielt den siste kline-reklamen.

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt hvilken reklame dette er, men hun bortimot skriker ASTMA fra skjermen. Alt for vant med en stum t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ny reklame har gjort sitt inntog på skjermen, og guuuuuuuuuud så irriterende den er! Jeg hatet den fra første øyeblikk, den er totalt meningsløs og har liksom ikke NOE med knekkebrød å gjøre:
Reklamefilmen er da en stresset mor og sønn i morgenrusjet hjemme. Mor som drar ut skuffen på kjøkkenet, og nedi der sitter da liksom mormoren til guttungen. I miniatyr. De prater litt og så må de dra og så lukker moren skuffen igjen med mormoren nedi. Og så sier reklamefolka: "Kornmo bakte knekkebrød for deg som ikke har en mormor i skuffen"........... :dry:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onecall reklamen. Han mannen som lurer på hvorfor de smørbrøda har to ulike priser. Jeg skjønner den ikke jeg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, smalls skrev:

Onecall reklamen. Han mannen som lurer på hvorfor de smørbrøda har to ulike priser. Jeg skjønner den ikke jeg? 

Den skal vel være noe ala den one call reklamen med hun dama som skal kjøpe seg kebabpizza, bare at det fikk frem poenget litt bedre.. Altså hvorfor to ting som er helt like kan ha så forkskjellig pris.

Den irriterer meg, må skru av lyden nå når den kommer. "Jamen jeg gidder jo ikke betale mer for den når de er helt like" Neimen så ta nå den billigste da!! Ingen har bedt deg ta den dyreste av de, du spurte hva forskjellen var, det var ingen forskjell, da er valget DITT. Skjønner at de bare er en reklame, men gud, den er skikkelig dårlig. Poenget kommer skikkelig dårlig frem.

Anonymkode: 50885...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker den reklamen sterkt jeg også. Og hun kjerringa bak disken er så sur! Vet det bare er en reklame, men jeg blir så irritert av den gretne kjerringa. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørfingre! Og den helvetes mellom bakkar og berg-dritten. Jeg blir gal! Hater sånne kaukereklamer! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lano reklamen med de barna som "rapper" og sagger buksa som om det er søtt å være thugs. Sangen er jævla irriterende og argh

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Tine reklamene er så teite. 
MÅ ha melk til pølsa! Sjokoladekake uten melk?? Jah, gratulere med dagen! 

Jeg har aldri hatt et glass melk til pølsa. Og jeg har heller aldri hatt melk i bursager. Verken mine egne eller ungene sine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg håper noen andre har nevnt den kattemat reklamen som driver meg av vettet.. Pussi Sensations Crunchy, Pussi Sensations Crunchy, Pussi Sensations Crunchy.. Mååå de virkelig gjenta det tre ganger i løpet av 20 sekunder..

https://www.youtube.com/watch?v=3Ay5pT55OPI

Anonymkode: 8dcb5...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canal Digital - slengt rundt med slufsa. Grusom reklame!!!

Anonymkode: a3860...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...