Gå til innhold

Nerdehumortråden


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yellow Taxi

Burde kanskje lagt denne på Natur og vitenskap, men jeg har en følelse av at den ville blitt flyttet, så..

Dette er tråden for deg som er litt nerd, og har litt nerdete humor. Så får vi se hvor populær den blir? (Det spørs :Hehe:)

Bilder, linker, historier, vitser, hva som helst, som er litt nerdete. Definer selv.

Jeg begynner:

20080620.gif

Kan noen forklare den? Jeg vet hva en turing-test er, men jeg skjønner den fortsatt ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen bra vitser nå, men vil ha denne på mine innlegg, siden jeg tror jeg kan få lest mye morsomt her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som ser på oss selv som nerder i en eller annen forstand vil nok finne mye av det som er postet her for god humor. Det som gleder meg mest er vel egentlig at det er lov å være litt nerdete...

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare den? Jeg vet hva en turing-test er, men jeg skjønner den fortsatt ikke!

Det er vel "a bit of a stretch", men ideen er vel å kommunisere med kjøleskapet, for å finne ut om det er intelligent. Akkurat som i turingtesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker kun denne i farta :gjeiper:

post-34409-0-26846300-1332122144_thumb.j

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke er totalt nerd - var det flere her som var meget fornøyelige. Må ha den på mine innlegg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt å se at du kommer for å heve nivået, da. :)

Er ikke alle postene her inne som jeg trakk så hardt på smilebåndet av, men noen finnes det jo morsomt, og det er jo ikke som om vi har en redaksjon som skal godkjenne det som publiseres. Slike kommentarer som dine fører vel heller bare til at folk vegrer seg for å poste, evt ikke tør poste med eget brukernavn.

Jeg synes det er totalt unødvendig.

For min del betyr slike kommentarer ingenting. Er det ikke deres form for humor, kan de holde seg borte. Tittelen på tråden burde være en indikasjon.

Mer dårlig humor:

PiBeRational-tee.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

funny-celebrity-pictures-the-german-matrix.jpg

(Bittelittegrann inspirert av hogwashs siste post.. )

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...