Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Så kult med slike fargefulle strømpebukser du har. Skjønner meg ikke  på folk som bare har sort. Når litt farger på beina kan løfte et entrekk så mye. 

Anonymkode: 5aded...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kult med slike fargefulle strømpebukser du har. Skjønner meg ikke  på folk som bare har sort. Når litt farger på beina kan løfte et entrekk så mye. 

Anonymkode: 5aded...d8b

Helt enig! 

Men når det er sagt: jeg har bare svarte strømpebukser fordi alle de jeg finner med farger er for korte... :(

Så hvis noen har tips til fargerike strømpebukser til de over 180 så hadde jeg blitt glad!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kult med slike fargefulle strømpebukser du har. Skjønner meg ikke  på folk som bare har sort. Når litt farger på beina kan løfte et entrekk så mye. 

Anonymkode: 5aded...d8b

Takk! Jeg skjønner ikke hvorfor mange er så redde for å bruke farger. Men smak og behag er jo forskjellig. 

12 timer siden, Rowan skrev:

Helt enig! 

Men når det er sagt: jeg har bare svarte strømpebukser fordi alle de jeg finner med farger er for korte... :(

Så hvis noen har tips til fargerike strømpebukser til de over 180 så hadde jeg blitt glad!

Har du prøvd å strømpebukser i store størrelser (44+)? Strømpebuksene er jo tøyelige både i lengden og bredden. Selv om du er slank, så trenger du kanskje større størrelser for å få beina lange nok?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissG
On 8/23/2017 at 5:15 PM, Mayumie said:

Fikk de kuleste buksene av @Yme 😍 i bursdagsgave! Flaunting 😁

20170823170356.jpg

Du er heldig. Kul bukse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 11.46, Perelandra skrev:

Takk! Jeg skjønner ikke hvorfor mange er så redde for å bruke farger. Men smak og behag er jo forskjellig. 

Har du prøvd å strømpebukser i store størrelser (44+)? Strømpebuksene er jo tøyelige både i lengden og bredden. Selv om du er slank, så trenger du kanskje større størrelser for å få beina lange nok?

(Jeg bare bryter inn her, jeg) Problemet da er at de er såpass vide at de glir ned. Selv om man klarer å strekke dem langt nok opp akkurat i det man tar dem på, betyr ikke det at de blir der - i alle fall gjelder det meg, som er høy men slank. Resultatet er at man etter hvert ender opp med skrittet midt på lårene et sted likevel, og det er verken pent eller behagelig. Jeg har prøvd alt fra billige til skikkelig dyre (wolford) i alt mellom S og XL, og har i grunn konkludert med at strømpebukser bare ikke er skapt for oss på rundt 1.80 eller mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 8.3.2018 den 11.46, Perelandra skrev:

Takk! Jeg skjønner ikke hvorfor mange er så redde for å bruke farger. Men smak og behag er jo forskjellig. 

Har du prøvd å strømpebukser i store størrelser (44+)? Strømpebuksene er jo tøyelige både i lengden og bredden. Selv om du er slank, så trenger du kanskje større størrelser for å få beina lange nok?

Beklager for sent svar! 

Jeh er litt stor størrelse selv så det er slike jeg må gå med uansett. Så det hjelper nok dessverre ikke. Men takk for tips uansett! 

Jeg har funnet noen fargerike strømper som er lange og brede nok. Så det blir litt farge på bena mine selv om jeg ikke har noen fargerike strømpebukser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
1 time siden, Vera venneløs skrev:

d0dbd05f9ec06d25b6fc54a2a3599f72.jpg

Hvor bor du, siden det er høst? 

Anonymkode: e1d62...892

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vera venneløs
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du, siden det er høst? 

Anonymkode: e1d62...892

Bildet er ikke fra i dag, men jeg har det samme på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, padawan said:

image.png?w=500&c=1

Ha ha virker som personen fant det og, for nå er brukeren slettet😅:hoho:

Anonymkode: 79f10...a01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, Catalina Culès said:

:hoho:Tabbe.

 

Screenshot_20180620-150425.png

Anonymkode: 44a44...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎06‎.‎2018 den 20.33, Rowan skrev:

Ganske enkelt antrekk fra i dag. 

20180619_142710.jpg

Enkelt? Mulig det men så fint uansett! For et nydelig skjørt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hottrio skrev:

Enkelt? Mulig det men så fint uansett! For et nydelig skjørt! 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...