Gå til innhold

Hva gjør dere jenter på fritida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere single jenter som ikke går på byen eller fester! Hvor er det dere satser på å treffe deres utkårede?

(ingen spydig undertone, bare nysgjerrig)

Interessant spørsmål. Jeg har nok et ganske ubevisst og avslappet forhold til dette. Har aldri satt meg ned og tenkt "nå må jeg finne meg en kjæreste". De kommer liksom bare litt sånn av seg selv (skjønt det er nok en del signaler osv som jeg selv sender ut ubevisst, de gangene jeg er interessert i den type kontakt). Noen av de har jeg funnet interessante, andre ikke.. også har det gått av seg selv derfra...

Menn finnes jo overalt, og slettes ikke bare på fest/byen! Spesielt på nettet, hvor jeg har truffet flesteparten av de jeg har vært i forhold med. :) Men heller ikke der har jeg letet aktivt. De fleste har jeg truffet via onlinespill via (ikke date-relaterte) chat. Andre steder kan være på universitetet/skolen, eller via kurs og andre fritidsaktiviteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager mye musikk, og treffer venner. Reiser en del og er mye på internett pga min kjæreste som bor i et annet land. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, fotograferer, bruker mye tid på dyrene mine :), ser på TV, er med venninner og er veldig glad i å lage spennende retter på kjøkkenet :spise: Jeg er litt av et matvrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Henger med venner

går turer i marka og reiser av og til utenlands for å besøke venner

går på cafe eller restaurant alene

går turer/sykler rundt i Oslo

sitter hjemme og hekler/baker/lager mat/pusser opp møbler/lager ting

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, kjempegammel tråd.

jeg sitter som regel inne og spiller pc spill på fritiden. går aldri på fest, er aldri på restaurant/ cafe

er 29

Anonymkode: 89cc4...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser og besøker venner nesten hver helg. Helst topptur på vinteren. Klatrer en del. Går mye i skogen. Eller jeg rir. Eller så er jeg i byen og fester. 

I ukedagene trener jeg ganske mye. Og prøver å se så mange venner som mulig. Pluss at jeg så klart jobber. 

Innimellom må jeg bare si nei til alt for å komme til hekte igjen. Jeg trenger litt alenetid innimellom når det skjer for mye. Jeg er forresten voksen ;) 

Anonymkode: 96c96...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopper litt klær til meg og guttungen, interiør. Pusser opp litt og fikser hjemme. Finner på ting med sønnen min. Besøker venninner eller slapper av hjemme med kaffe og radio. Husvask, klesvask og oppvask er også ting jeg bedriver med på fritiden.

Anonymkode: aa1f5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 3-4 ganger i uken, jobber 2-3 ganger i uken, ellers sitter jeg på lesesalen på dagene. Jeg går mye tur, med hunden eller han jeg dater, ser film, lager god mat. Jeg fester kanskje 2-3 ganger i måneden, men jeg går som regel hjem etter vorset. Synes byen er veldig kjedelig, og er ikke interessert i å bli sjekket opp av fulle mannfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt veldig mye avslapping med film og serier for tiden. Ellers trener jeg innimellom, er ute på oppdagelsesferd i byen, reiser rundt når økonomien tillater det, er ute på byen med venner, er på diverse meet-ups, og går på quiz og spillekvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener endel, ellers er det venner, kafé, middager og innimellom en bytur det går i. Og selvsagt mer netflix enn jeg selv vil innrømme 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Jeg driver mye med Geocaching og i forbindelse med det også reising (reiser for andre ting også da). Noen ganger kun til nabobyen, noen ganger til et annet land. Ellers drar jeg på treff gjennom universitetets societies eller forskjellige eventer som har med gælisk språk å gjøre. Liker også å dra på seminarer på universitetet på ettermiddag/kveld (disse er åpne for alle). Drar på lunsj og pub med venner av og til, ellers blir det jo et par kvelder hvor man bare ligger i senga og ser på TV-serier. Liker også brettspill og prøver å dra på brettspilltreff om jeg finner noen. Liker dataspill og drar på ulike eventer som har med dette å gjøre, prøver også å få med meg skeptikertreff i området der jeg bor. Kino og teater liker jeg også å dra på innimellom.

Wow, hvordan har jeg tid til alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer
Henger med venner
Er på jobb
Fester
Sover så lenge jeg vil
Går tur/trener
Netflix/leser bøker/ser TV (jada :P)
Skriver

Har nok av ting å finne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne på side3.no samt ser på blue mountain state og games of thrones. Gjør også en god del matte og fysikk mens jeg spiser popcorn og hører på klassisk musikk. Ellers trener jeg yoga og er wingman(lady) for kompisene. :rolleyes:

Anonymkode: ba61f...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sover, spiser og prøver å holde hybelkaninene i sjakk. 

Pleide å trene 3-5 ganger i uken, ri, kjøre MC og sånn. Men med sånn 75 timer overtid i mnd, orker jeg ikke. Også har været vært så dårlig at MC og hest utgår. 

Anonymkode: 8daba...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg at jeg kunne få inspirasjon til en ny hobby :P Men gjør som de fleste her allerede ser jeg :) Jeg trener, ser film og serier, leser bøker, strikker litt/hekler litt/broderer litt (men prosjektene tar årevis :P og ikke er så flink heller), ellers så blir det mye husarbeid på meg også. Om jeg skal kose meg kan jeg shoppe/kino/teater og spise god mat i byen :) Liker også å være med venner, har ikke så mange venner selv, men kommer godt overens med samboers venner og deres kjærester :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr klær. Og hører på lydbøker samtidig.
Det er skikkelig lading for meg, da koser jeg meg skikkelig.
Og jeg er overbevist om at jeg blir et bedre menneske å være rundt hvis jeg bare får sytida mi. :)

 

Anonymkode: 4ee8b...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter stort sett og gamer sammen med samboeren min :) Også ser jeg en god del filmer og serier sammen med han :)

Anonymkode: 207c2...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...