Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine begge to :blomst:

Anonymkode: e137b...d80

Takk :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, The Silence skrev:

Meg og bikkja på langtur for et par uker siden. Uten sminke og sol i øynene, men det får gå.me.jpg

fine pupper

Anonymkode: d591b...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. desember 2011 at 21.00, danbanan skrev:

Hei

 

sikkert vært postet liggnende tråder her inne før, men hadde vært litt morro å se hvordan folket her inne ser ut :gjeiper:

 

Noen som tørr å poste et bilde?=)

 

image.jpg

Anonymkode: 16b79...72f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fine pupper

Anonymkode: d591b...83e

Haha, imponert over at du i det heletatt la merke til dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎05‎.‎2016 at 16.59, AnonymBruker skrev:

Er du helt idiot? Det her går ikke! Neste 17. mai blir du inne, det går ikke an å kle seg slik. Du er en skam for Norge. 

 

 

:fnise:

Liker håret ditt, forresten!

Anonymkode: ba4e5...5b0


Jepp, jeg er helt idiot, og jeg legger stoltheten min i det!

Må innrømme at jeg blei litt skuffa over at jeg bare er en skam for Norge, og ikke hele menneskeheten. Hva kan jeg gjøre for å bedre meg her?
 

Den ‎27‎.‎05‎.‎2016 at 18.34, AnonymBruker skrev:

Men for helvete, du var jo  jævlig kjekk!

Anonymkode: d572f...5d2


Hahaha, det hadde du ikke trodd! Flaks for meg at det plutselig blei trendy å se ut som en slask ;P 
 

Den ‎27‎.‎05‎.‎2016 at 18.35, Tasia skrev:

Kjekkas! :blomst:


Takk, takk! :nigo:
 

Den ‎28‎.‎05‎.‎2016 at 18.28, Uchiha Madbrah skrev:

Digger skjegget :)


Jeg har faktisk grodd det helt selv. Det blei dessverre rødt :P
 

Den ‎28‎.‎05‎.‎2016 at 20.11, The Silence skrev:

Jeg elsker utseendet ditt. Av en eller annen gunn tenker jeg på Van Gogh når jeg ser deg :P


Van Gogh var en nydelig, og fullstendig normal type, så det er da ikke så verst, syns jeg. Syns du så ganske flott ut selv, men fikk dessverre ikke med meg puppene dine, sånn som han andre fyren, litt tilbake her :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. mai 2016 at 15.41, Yme skrev:

Ymes 17. Mai-antrekk. Dressjakke og skjorte, henslengt på utsiden av en singlet, og spica opp med en skitten joggebukse jeg hadde på meg da jeg lekte i sankassa sammen nevøen min. Det hele er komplimentert med neonfarga, utslitte joggesko.
 

Jeg greier ikke te meg i sammenhenger :'(

temeg.jpg

Tenk hvis du hadde vært modell på masse sånne store plakater langs motorveien- du hadde vært så sykt trafikkfarlig :rodmer::rodme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, toothfairy skrev:

Tenk hvis du hadde vært modell på masse sånne store plakater langs motorveien- du hadde vært så sykt trafikkfarlig :rodmer::rodme:


Men det hadde jo kosta så mye penger, i tillegg til å belaste miljøet med alt dette papiret. Hva om jeg heller bare løper litt rundt på E6 da? Det er jo ganske trafikkfarlig det også, selv om det blir litt mer lokalt enn om det hadde vært plakater over alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Yme skrev:


Men det hadde jo kosta så mye penger, i tillegg til å belaste miljøet med alt dette papiret. Hva om jeg heller bare løper litt rundt på E6 da? Det er jo ganske trafikkfarlig det også, selv om det blir litt mer lokalt enn om det hadde vært plakater over alt.

Gjør det :fnise:Watch out for meg! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. mai 2016 at 20.11, The Silence skrev:

Jeg elsker utseendet ditt. Av en eller annen gunn tenker jeg på Van Gogh når jeg ser deg :P

Ja, Van Gogh! Fint hår også.

Anonymkode: a62ec...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Van Gogh! Fint hår også.

Anonymkode: a62ec...b90


Takkskarruha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Yme skrev:

Van Gogh var en nydelig, og fullstendig normal type, så det er da ikke så verst, syns jeg. Syns du så ganske flott ut selv, men fikk dessverre ikke med meg puppene dine, sånn som han andre fyren, litt tilbake her :ler:

Van Gogh var en fin mann på mange måter og langt i fra den verste å bli sammenlignet med :) Jeg skal love deg at du ikke gikk glipp av stort  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg,  men puppene var ikke akkurat i fokus,  hehe.  Flott du,  silence. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, UngMann1986 skrev:

Her er jeg :)

:sur:

Anonymkode: 7705a...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, toothfairy skrev:

Gjør det :fnise:Watch out for meg! :reise:

Ja, det forstår jeg jo at jeg må, ellers blir jeg vel delt i to, over autovernet. Er det litt sånn "Hvis ikke jeg skal ha deg, skal ingen det!"? I så fall viser jo det at du er veldig dedikert, noe som selvfølgelig er et attraktivt karaktertrekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, The Silence skrev:

Van Gogh var en fin mann på mange måter og langt i fra den verste å bli sammenlignet med :) Jeg skal love deg at du ikke gikk glipp av stort  :lol:

 

Jeg skal nok klare meg. Satt fast i puppetråden i noen dager her, forrige uke, og trengte til og med hjelp til å komme meg ut igjen. Er fortsatt traumatisert over det hele, så jeg kommer nok til å være homo i... Tjah... Hvertfall en uke, tenker jeg. Har alltid lurt på hva penis ser ut som, så det kan bli spennende.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Yme skrev:

Ja, det forstår jeg jo at jeg må, ellers blir jeg vel delt i to, over autovernet. Er det litt sånn "Hvis ikke jeg skal ha deg, skal ingen det!"? I så fall viser jo det at du er veldig dedikert, noe som selvfølgelig er et attraktivt karaktertrekk.

Akkurat sånn er det! T's gotta do what T's gotta do. Dette er i ferd med å utvikle seg til virkelighetens oppfølger til Fatal Attraction. Vi kan kalle den "Roadkill".Tenk at en uskyldig is-kommentar kunne ende på dette vis.  :cry3:

Setter pris på at du klarer å se det positive oppi det hele. Det gjorde psykiateren min i begynnelsen også. Speaking of. Har ikke sett han på lenge. Han svarer aldri på telefonen lenger :forvirra: Må kanskje dra hjem til han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...