Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg.

Anonymkode: eb3ce...111

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg.

Anonymkode: eb3ce...111

Enig

Nydelig jente!

Får vi se et bilde der du har usminkede bryn,

@KaDust?

Anonymkode: 9a6e0...5c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tasia skrev:

@kisskissbangbang Dægern, du var pen! Herregud, huden din :rodmer: Katten er veldig heldig. Og jeg digger Noora-sveisen :) 

Hvilke hudprodukter bruker du? 

Tusen takk, så koselig!

Jeg tror huden min ser bedre ut på det bildet enn i virkeligheten:) Bruker ikke hudprodukter, vasker med såpe :ler: Ett av punktene på skjerp deg-lista mi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor holder du håret ditt slik?

Anonymkode: fdc11...273

Jeg hadde en dårlig hårdag, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig

Nydelig jente!

Får vi se et bilde der du har usminkede bryn,

@KaDust?

Anonymkode: 9a6e0...5c4

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg.

Anonymkode: eb3ce...111

Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine kjære fans! Her er toppbloggern EventyrFredrik. Kykelikyyy. Vær snille da, ikke noe slemme kommentarer. Sånt liker vi ikke altså.

Kykelikyyy3.jpg

StyrkeFredrik.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
35 minutter siden, KaDust skrev:

Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen.

 

Det var trist å høre! Men syns dette er en meget god grunn til hvorfor folk må slutte å pirke på utseende til folk i denne tråden - Vi vet ikke historien til brukeren man kommenterer.

Syns du hadde fine bryn, og er en pen jente! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
46 minutter siden, EventyrFredrik skrev:

Hei mine kjære fans! Her er toppbloggern EventyrFredrik. Kykelikyyy. Vær snille da, ikke noe slemme kommentarer. Sånt liker vi ikke altså.

Kykelikyyy3.jpg

 

Hallo der :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, KaDust skrev:

Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen.

 

La faktisk overhodet ikke merke til at det skulle være noe off med dem. Synes det er gjort en jævlig god jobb mtp utgangspunktet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Tusen takk, så koselig!

Jeg tror huden min ser bedre ut på det bildet enn i virkeligheten:) Bruker ikke hudprodukter, vasker med såpe :ler: Ett av punktene på skjerp deg-lista mi! 

Ingen tvil om at Gud har vært litt snillere med andre :fnise: Pen var du i allefall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, SophiaLoren skrev:

Det var trist å høre! Men syns dette er en meget god grunn til hvorfor folk må slutte å pirke på utseende til folk i denne tråden - Vi vet ikke historien til brukeren man kommenterer.

Syns du hadde fine bryn, og er en pen jente! 👌

Nå er jeg ikke jeg av typen som tar seg nær av ærlige kommentarer på den måten. Om noe så setter jeg pris på det! Vet likevel at de fleste ikke er like lite fintfølende som meg, så det er nok greit å holde slike kommentarer for seg selv dersom brukeren selv ikke har spesifisert at det er greit med slike kommentarer. Men kan vel si at det for min del er fritt fram. :Nikke:

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

La faktisk overhodet ikke merke til at det skulle være noe off med dem. Synes det er gjort en jævlig god jobb mtp utgangspunktet!

Takker og bukker, Katten. Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd selv. Det er langt værre uten bryn. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, KaDust skrev:

Nå er jeg ikke jeg av typen som tar seg nær av ærlige kommentarer på den måten. Om noe så setter jeg pris på det! Vet likevel at de fleste ikke er like lite fintfølende som meg, så det er nok greit å holde slike kommentarer for seg selv dersom brukeren selv ikke har spesifisert at det er greit med slike kommentarer. Men kan vel si at det for min del er fritt fram. :Nikke:

Takker og bukker, Katten. Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd selv. Det er langt værre uten bryn. :hoho:

Tipper du puller off å være brynløs og jeg! :ler: Veldig pen! Tar gjerne kjevelinja di om du byr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Tipper du puller off å være brynløs og jeg! :ler: Veldig pen! Tar gjerne kjevelinja di om du byr. 

:hoho: Det kan vel diskuteres, men takk! 

Jeg byr kjevelinja mi om vi kan bytte kjeve helt? Den er bare utviklet på den ene siden, så du vil måtte leve med sterke smerter i kjeveleddet (artrose i begge leddene), knust menisk og du vil måtte operere snart hvor operasjonen bare gir en 50/50 sjanse for forbedring av smerter. Skulle gjerne unnslippet det der altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. 

 

PhotoGrid_1462056575323.jpg

Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten?

Anonymkode: 3e5b7...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten?

Anonymkode: 3e5b7...b47

Såpe og vann. Og sporadisk fjerning av sminke på kvelden, kanskje to ganger i uka ... Jeg er helt elendig på å stelle huden min!

Men som sagt ser nok huden min litt penere ut på det bildet enn i virkeligheta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. 

 

PhotoGrid_1462056575323.jpg

For en skjønnhet du er 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten?

Anonymkode: 3e5b7...b47

Sikkert filter på.snap :ler:

Anonymkode: 5a839...1fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten?

Anonymkode: 3e5b7...b47

 

14 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. 

Litt utydelig bilde så vanskelig å se hvordan du egentlig ser ut, men du ligner på meg faktisk, bare at nesen min er litt annerledes enn din og litt større lepper (skjønner for øvrig ikke hvorfor alle vil ha større lepper, kan aldri bruke rød leppestift da det blir "too much"), men uansett morsomt å se bilde. Fint bilde :)

Anonymkode: fd8f9...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...