Gå til innhold

...


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Nå måtte jeg gi en mental blowjob for å tenke meg om :ler:

Jeg tror jeg bare puster når jeg kan, altså puster gjennom nesa når kuken ikke er helt inni munnen.

Men hva mener du med at du ikke klarer å puste vanlig med nesa? Hele tiden eller bare mens du suger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du med at du ikke klarer å puste vanlig med nesa? Hele tiden eller bare mens du suger?

Jeg har også problemer med å puste "vanlig med nesa". For meg innebærer det at viss jeg nå lukker munnen og bare puster med nesa så blir jeg raskt andpusten pga jeg ikke får i meg nok luft... Det er ganske plagsomt til herdags, og veldig plagsomt når jeg skal gi en BJ!

TS: Jeg har dessverre ingen tips. Puster og peser som regel ganske mye jeg også når jeg gir BJs :sukk: Håper det kommer noen bra tips her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg gi en mental blowjob for å tenke meg om :ler:

Haha! :fnise:

Edit: Tror jeg puster gjennom nesa, mens jeg tar bittesmå pauser iblant for "å hente meg inn igjen" og ta et dypt åndedrag. Tror jeg. Pleier ikke å tenke over det med mindre jeg er tett i nesa...

Endret av trinity89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare jeg pleier å puste med nesen, men dere kan jo variere litt mellom suging og slikking, og da kan dere trekke pusten når dere slikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puster gjennom nesa når du har kuk i munn. Tar aktive pauser underveis med å bruke tunge på ballene - mens du puster med munnen. Eller at du finner ut du vil bruke litt spytt, da får du også noen sekunder på å puste med munnen før du gyver løs igjen :)

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å suge går fint her, men deepthroating tar pusten fra meg.

Har dere gode tips til hvordan man puster når luftrøret tettes(?) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å suge går fint her, men deepthroating tar pusten fra meg.

Har dere gode tips til hvordan man puster når luftrøret tettes(?) :gjeiper:

Ikke noe annet enn å ikke deepthroate for lenge om ganga, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deepthroater ikke, for jeg vil faktisk puste. Ikke suger jeg hele staken til han kommer, jeg leker mye med hodet og ballene også. Blir for kjedelig å BARE suge, uten stopp. Ikke rart du ikke får puste da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deepthroater ikke, for jeg vil faktisk puste. Ikke suger jeg hele staken til han kommer, jeg leker mye med hodet og ballene også. Blir for kjedelig å BARE suge, uten stopp. Ikke rart du ikke får puste da :gjeiper:

Selvsagt er det mye annet enn selve sugingen. Men når mannen kommer dit at han ønsker det mer mekanisk er det kjekt å kunne gjøre det og fortsatt puste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...