Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

1 time siden, Pterinochilus skrev:

Haha, jeg kan berolige deg med at det ikke finnes noe slikt! Taranteller er særdeles primitive skapninger og er ikke i stand til å knytte emosjonelle relasjoner til noen. Enkelte tarantella-arter fra Sør-Amerika har et forholdsvis rolig gemytt og kan "tolerere" å spasere på hånda di uten å bite, men det er uansett ingen god idé og ingen taranteller liker å bli holdt. Tro meg, jeg har 18 ulike taranteller fra hele verden :)

Så det liksom ikke for meg,klappe lille tarantulan !Har du 18 stk?? Wow.. jeg er livredd dem!

Sorry avsporingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Den Saturday, November 05, 2011 at 22.44, Gjest D_flatmajor skrev:

 

Uansett hvem som er i målgruppen så får de iallefall service, for som det står: "Vi henter Dem gjerne på Gardermoen".

Om jeg ikke tar helt feil, er dette butikken til faren til intriørbloggeren Villa von Krogh! Say no more ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare meg, men dette ble fryktelig kleint; http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74285363&fks=74285363

Anonymkode: 5f59f...981

HVA er poenget med alle de bildene av personene :fnise: leiligheten som er relevant - driter i hvor bra de har hatt det. Og når de går tur a gitt, herregud

Anonymkode: 977ab...5e1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i kleinheten.. Men, er det ett eller to par som bor der egentlig? :klo:

Anonymkode: c1b02...0a9

Når jeg så de første bildene gikk jeg ut i fra at det var det ene paret som bodde der, men det var helt til jeg kom til ''kjøkkenbildene'' og det var et tredje par. Det var vel også et fjerde par, som hadde barn..? :klo: Konkluderte med at det måtte være innleide selge-bolig-modeller eller noe i den duren :fnise:

6 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Hva i...... 😳😂 Er det virkelig mulig? Tekst fra det ene bildet: "Jo mørkere det er, jo lysere ser de på forelskede på livet" ser de forelskede på livet!"

Altså, bare nei nei nei nei.

:ler:

Anonymkode: 5f59f...981

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVA er poenget med alle de bildene av personene :fnise: leiligheten som er relevant - driter i hvor bra de har hatt det. Og når de går tur a gitt, herregud

Anonymkode: 977ab...5e1

Haha! Nei, si det... Synes det ble fryktelig forstyrrende med alle disse forskjellige personene og bildekommentarene, mistet veldig fokus på selve boligen :fnise:

Anonymkode: 5f59f...981

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. februar 2016 at 20.11, Pterinochilus skrev:

Haha, jeg kan berolige deg med at det ikke finnes noe slikt! Taranteller er særdeles primitive skapninger og er ikke i stand til å knytte emosjonelle relasjoner til noen. Enkelte tarantella-arter fra Sør-Amerika har et forholdsvis rolig gemytt og kan "tolerere" å spasere på hånda di uten å bite, men det er uansett ingen god idé og ingen taranteller liker å bli holdt. Tro meg, jeg har 18 ulike taranteller fra hele verden :)

Har du 18 ulike??? Shit!!! Imponert og fasinert!!👍😊🙊

Anonymkode: 6f82c...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det der må da være en spøk...

Anonymkode: 75396...76e

Jeg håper det x)
Men var da litt morsom likevel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, September 30, 2015 at 15.59, Gjest skrev:

Denne ble jeg nesten sint av å lese. Hvilken verden lever de i?

 

Fotograf må møte opp på avtalt sted (altså ikke studio eller der han jobber), jobbe to timer helst i HELG og etterbehandle bilder for det der? De burde ganget beløpet med 10.

Enkelte har ikke grenser for frekkhet

Anonymkode: ec1bb...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 25.4.2016 at 12.46, AnonymBruker skrev:

Det der må da være en spøk...

Anonymkode: 75396...76e

Annonsen er rapportert

Anonymkode: 1640d...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, April 27, 2016 at 19.20, Karou skrev:
 

Her ser det ut som om nokon har blitt drept:redd:
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=61800143

"Perfekt til jenterommet", litt sånn:se hva som skjer om du ikke sover med nattbind  OG tampong:rulle:

Endret av SunnivaOslo
skrivefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...