Gå til innhold

Slankepiller som VIRKER..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Kan noen anbefale slankepiller som faktisk VIRKER?? For 1 1/2 mnd siden la jeg om kostholdet totalt (delvis lavkarbo og kun sunne ting - ingenting snacks og godteri), begynte og trene, og tok en 2 ukers rensekur, men vekta og målene står på stedet hvil!!

Dette er svært fortvilende.. Er ikke direkte overvektig, men ikke så slank som jeg var (uten å være syltynn), så nå vil jeg gjerne ned 6-7 kilo, slik at jeg passer klærne mine igjen...

Har DU prøvd noen tabletter du vil anbefale for å hjelpe meg litt på vei..? Pulverkurer eller sulting er uaktuelt...

grønn kaffe ekstrakt har de vel bevist at virker.. så det på dr.oz.

Anonymous poster hash: 89ea6...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spam og svar/kommentarer til dette.

Rainbow81, mod

Ett år senere og ser ut til at du må ta samme jobben på ny igjen... :P

Anonymous poster hash: ddf4d...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Slankepiller virker kongebra, jada - på lommeboka.

Kanskje behov for å fjerne spam igjen  :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det finnes slankepiller som funker, ser jeg uansett ikke vitsen med å bruke de. Du må endre på kostholdet ditt før eller siden uansett. Om du går ned av slankepillene, vil du uansett gå opp om du fortsetter som nå. 



Anonymous poster hash: f81fc...83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om både kaffe og piller som blokkerer karbohydrater. Leser om det i blader ala "hjemmet" og "norsk ukeblad". De påstår det har dokumentert effekt der. Noen som kjenner til dette?



Anonymous poster hash: a3ce6...5b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leser om både kaffe og piller som blokkerer karbohydrater. Leser om det i blader ala "hjemmet" og "norsk ukeblad". De påstår det har dokumentert effekt der. Noen som kjenner til dette?

Anonymous poster hash: a3ce6...5b6

 

Alle piller påstår at de har dokumenter effekt.Det er jo det som gjør at de selger. Ingen ville vel ha kjøpt noen piller som reklamerer med slagordet "ingen dokumentert virkning"

Anonymous poster hash: 3f736...a4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den "dokumenterte effekten" er når de gjør mye forskjellig. Jeg fikk slike av legen en gang, og det fulgte med en LANG liste med hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre. Det var ikke bare å leve som før og ta slike piller. Likevel så endte jeg opp med å kaste disse pillene (som kostet meg 1000 kr på en måned, og jeg var student) og kaste resepten. Det var ikke til å anbefale, med mindre man liker å drite på seg.



Anonymous poster hash: 57619...481
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest Stille leser

Det finnes ingen "slankepiller" som fungere lol. Eneste stoffer som "slanker" deg er speed, men det er pga kroppen din går i høygir heler tiden og da kan du like godt trene og ikke ødelegge deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 år senere...
jebveeetee skrev (5 minutter siden):

Har gått ned 11 kilo på 5 uker.    

Med så mange eldgamle tråder som du har dratt opp ang slanking er det vel på tide å gi deg ros for jobben du har gjort med å gå ned noen kilo... 

Anonymkode: 59e74...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...