Gå til innhold

Pærebrus-abstinenser!


Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel

icon_eek.gif

Hjeeeeeelp! Jeg har vært pc- og internettløs i fem grusomme dager! Ikkeno KG! Ikkeno Pærebrus! Også nå som det er så varmt...*tørr hoste*

Det var forresten merkelig så stille det var her nå...har alle englene tatt kvelden tidlig i dag? Og de har visst tatt med seg all Pærebrusen... icon_cry.gif Hva skal jeg gjøre nå? *hulker hjerteskjærende* Jeg er så tøøøørst! Kanskje jeg skulle ta meg en slurk vann fra bassenget....nei PFØYYYY for en smak! Klor...urk....og for en guffen ettersmak, jeg tror nesten at noen av englene har tisset i vannet...

Jaja...jeg får bare tilbringe natten her da...har jeg overlevd fem dager uten Pærebrus, så skal jeg vel klare en natt til....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i hvert fall IKKE tisset i bassenget!

Det kan være @lfa da hun kavet rundt her som verst, eller kanskje Nicolas, han fikk latterkrampe og vondt i magen, så han kan ha vært litt uheldig!

icon_wink.gif Kjekt å se deg, kjøkkenheks!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitchenwitch, dine sorger er over!!!!! Se her, jeg har to flasker med pærebrus og deler mer enn gjerne den ene med deg!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

*tar av korken og gir den fint til kitchenwitch*

Mmmmmm......er det ikke godt???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kitchen...

Det skjer nok av ting her, bare gå inn på generell debatt...mange stengte tråder...tyder på mye galskap...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Wako!

Du har nå rotet deg inn i menigheten "De lystige engler"!

icon_wink.gif Her er alle bare snille med hverandre, har du lyst til å søke om medlemsskap?

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

*kaster seg gråtende om halsen på Tuva* Tuuuuusen takk, du er en sann Engel!

Når det gjelder tissing i bassenget...hm...trodde virkelig vi engler holdt oss for gode for slikt! Vi har da virkelig et nyyydelig bad med gullforgylte kraner og silketoalettpapir...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icon_eek.gificon_eek.gif ............så, så lille venn. Jeg gjør da bare det som enhver engel ville gjort med en venn i nød. icon_smile.gificon_smile.gif

Og hva er det jeg hører om tissing i bazzenget??? Det er da ikke noen engel som kan ha gjort det?? icon_eek.gif Kanskje det kan være disse fine fruene fra Frogner? Kanskje de har hell arsenikk i bazzenget vårt??

Du har vell ikke blitt syk Kitchenwitch?????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Beklager Tuva, jeg har vært litt overfølsom de siste dagene...det er disse abstinensene... Så, nå har jeg tørket tårene og smiler igjen icon_biggrin.gif

Frognerfruene ja...du sier noe der min kjære Tuva. *tar på Sherlok Holmes-hatt* Dette må undersøkes...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi for all del beskjed om du ser så mye som snurten av en av dem!!!

Da stikker jeg!

De har skumle planer og pønsker på ett eller annet. Vær på vakt!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er både gutte-engler og jente-engler, så dette er ingen venninnegjeng!

Her inne diskuterer vi ikke, vi bare har det trivelig! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Nå har jeg gått rundt hele bassenget med forstørrelsesglasset mitt, og hør hva jeg fant: Fotspor som definitivt ikke er satt av en Engel! Og hva er dette? Det ser da virkelig ut som et lommetørkle....hva tror du assistent Tuva? Er det brodert noen initialer på det kanskje? Jeg har nok dessverre glemt brillene mine...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det "H.H." på lommetørkleet, Kitchenwitch?

Da er det Hilb@ Halvorsen som har vært her!

Eller står det initialene til den grusomme enkefru Due-Jebsen???

Jeg får frysninger!!! Tenk om de er i nærheten!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står.... H.H..............som i Hilb@ Halvorsen!!!!!!!!! icon_eek.gificon_eek.gif

Væren: LØØØØØØØØØØØØØØØØP!!!!!!!!!!

Nå har hun vært her og snoket igjen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ja, var det ikke det jeg trodde! De gir seg ikke de to der altså. *rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre nå da ??

Blir vi nødt til å sette opp vaktposter her i vår menighet???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje vi blir nødt til det!

Vi må ha noen skikkelig avskrekkende noen!!!

*livredd englemamma*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at de kjærringene skal få ødelegge for oss!!!!!! AAAAAAAAaaaaaaaaaarghhh! kjempesinna.gif

Har du noen gode forslag til hva vi skal gjøre????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

*trøster englemamma* Såså, det går nok bra. De slemme damene skal ikke få gjøre deg noe!

Det hadde vært litt trist om vi måtte gå så langt som til å sette ut vakter her...det skurrer liksom litt i det ellers så idylliske bildet icon_smile.gif Men må man, så må man... icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsten, det går nok bra.

Jeg har bare fått en overdose av de to gamle skinnene, så støkken sitter i ennå.

Vi får passe på hverandre, så går det nok bra!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...