Gå til innhold

- For alle oss som skal ned noen kg i løpet av sommeren!


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Gjest anygirl

Hei alle sammen, nå har det seg slik at jeg skal ned noen kg før vi drar til Mallorca 13. august. Hadde 0 motivasjon men ser nå at jeg har gått ned 3 kg på 1 uke! :D Jeg hopper av glede!

Raker 174 over bakken og veide 75, nå 72 ! :D Overlykkelig!

Jeg er ikke feit, bare litt valker her og der, men det meste skal bort.

Noen fler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i gang,da jeg starte for for ca 2 mnd siden veide jeg 72 kg,nå veier jeg 64!!! Yeah!Mye dødvekt som for tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aeikina

Kan bli med her også jeg:D

Starter ett bedre liv vår 2009, innen sommer 2010 hadde jeg gått ned fra 82kg- 58:D

Fikk meg ny sambo, vekta gikk opp igjen til 65kg, tok det rolig i vinter og løp masse, vekta stod stille helt til april i år. Nå har jeg kommet meg ned litt igjen ( ca 61 kg) takket være styrketrening og bedre mat. Skal holde koken gjennom sommeren ( det blir nok 1 eller 2 is, her og der:p) men jeg skal ikke gi meg! Endelig i gang igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Skal ned noen kg jeg også, men tar meg god tid og satser på kombinasjon av trening og sunt kosthold. Jeg vil jo gjerne holde vekta når jeg først har nått målet mitt! Har så langt ikke gått ned særlig i vekt, men er i betraktelig bedre form og mye strammere og fastere i kroppen:) Er 164 cm høy og veier 69,5 kg (ja, det høres mye ut og i følge BMI er jeg overvektig, men jeg bruker str 38 i overdeler og str 40 i jeans så jeg føler meg ikke veldig stor/tjukk). Målet er å komme ned til 65 kg i løpet av sommeren, og eventuelt ned til 63 kg i løpet av høsten og vinteren hvis det viser seg at jeg ikke er fornøyd med 65. Kommer helt an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen, nå har det seg slik at jeg skal ned noen kg før vi drar til Mallorca 13. august. Hadde 0 motivasjon men ser nå at jeg har gått ned 3 kg på 1 uke! :D Jeg hopper av glede!

Raker 174 over bakken og veide 75, nå 72 ! :D Overlykkelig!

Jeg er ikke feit, bare litt valker her og der, men det meste skal bort.

Noen fler? :)

KAn jeg få oppskriften på hvordan du har klart det??? Fantastiske resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang,da jeg starte for for ca 2 mnd siden veide jeg 72 kg,nå veier jeg 64!!! Yeah!Mye dødvekt som for tror jeg.

Hva har du gjort? Gjerne detaljert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du gjort? Gjerne detaljert:)

he he... jeg endret helt livsstil. Før var jeg en sofagris(har vært det i mange år)som spiste godis hver eneste dag,nå trener jeg minst 4 ganger pr uke og spiser så lite godis som mulig. Spiser mer variert og mindre ferdigmat. Tror jeg hadde veldig godt av å røre på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Hadde planer om det, men det skjedde ikkje før eg reiste på ferie. Veide meg etter eg kom heim igjen og hadde faktisk gått ned nærmere 4 kilo på 2 uker. Varmen gjorde at matlysten var litt mindre og eg gikk meir enn vanlig. No varierer vekta litt, men eg føler meg meir motivert til å kutte snopet 6 dager i uka, hovedsaklig kun drikke vatn og spise sunt.

Er forresten 170cm høg, veier no 63-64 kilo (alt ettersom). Veide mellom 66 og 67 før. Vil ned til mellom 55 og 60 kilo før eg er fornøyd-ish.

Endret av Leonidene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...