Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg snakker enormt mye på dagtid i perioder. Når jeg er alene, eller bare med babyen også. Med barn i hus blir det en vane å snakke mye, om alt en gjør, alt en har tenkt til å gjøre og alt en allerede har gjort. 

Promper du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ingen planer faktisk, men fikk baligryte av kjærsten. 

Har du noen gang vært slem med noen med vitenhet og vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare mot idioter som faktisk fortjener det.
 White House
 top Secret
 Electronic surveillance

 Lyver du ofte til folk du kjenner?
 Illuminati Anonymous Indigo Firefly president Harvard assassination missil spy 1984 nuclear

Anonymkode: 582ce...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gjør det av og til, eller, jeg prøver å ikke gjøre det, ved å tenke nøye over hvordan jeg svarer - så å omgå sannheten er kanskje mer treffende, men det blir vel det samme egentlig? Dette gjelder kun hvis det er om noe som egentlig er uviktig, og det er for å unngå å såre noens følelser unødig. Men, det er en balansegang, det er mye man bare aldri kan lyge om, uansett hvor mye man gjør det i beste mening. 

 

Har du lett for å snakke med folk?

 

 

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, ganske. Jeg hører på radio på jobb hele dagen, også hører jeg på det på morgenen når jeg er på badet. Jeg hører ikke etter hele tiden da, men jeg liker å ha pratingen i bakgrunnen. Og høre etter når det passer :)

Trener du regelmessig eller pleier du å ha dårlig samvittighet for at du ikke trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tenker ikke på at jeg trener regelmessig eller har dårlig samvittighet, men jeg gjør en del fysisk arbeid som både går ut over kondisjon og styrke.

 

Hvem skyper du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...