Gå til innhold

Kvelden før DAGEN!!


Eivissa

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt på hva dere skal kvelden før den stor dagen?

Jeg bor sammen min tilkommende mann, men har bestemt meg for ikke å sove hjemme den natten. Vi skal til mamman min på kvelden og kose oss med ost og kjeks og kanskje litt vin.

Samboeren min reiser hjem sammen med broren min, mens jeg overnatter hos min mamma.

Samboeren min får da ikke se meg før i kirken. Det blir jo litt spennende.

Vi må i hvert fall huske på å legge oss tidlig og slappe av.

Og ikke glem å spise en god frokost.

Jeg gleder meg jeg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal sammen med forloveren min og hennes samboer og min mor, rydde og ordne til lokalet.

Deretter skal vi ut og spise på indisk restaurant.

Vi sover sammen natten før, han har allikevel sett kjolen og vi skal til fotografen før vielsen icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

jeg skal være hos forloveren min mens han skal være hjemme med datteren vår og resten av familien min icon_smile.gif gleder meg jeg så mye nå er det bare 3mnd igjen icon_smile.gif

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke snakket om det ennå. Men helt ærlig så kunne jeg tenke meg at vi er fra hverandre natten før den store dagen.

Må ikke ta bryllupsnatten på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han og hans forlover sover hos hans foreldre, mens jeg og min forlover blir hjemme her siste kvelden og natta. På morgenen bryllupsdagen drar forlover og jeg til frisør, mens han og forlover ordner seg og henter buketten min! (selv om jeg har valgt den ut)

Han skal IKKE se meg på bryllupsdagen før jeg kommer inn i kirken (vi drar til fotograf etter vielsen) og vi skal heller ikke ta bryllupsnatta på forskudd! icon_smile.gif

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Dagen før bryllupet kommer det garanert til å bli mye styr, og vi kommer sikkert til å ordne en del i lokalet vi skal ha festen i.

På kvelden og natta skal jeg sove hos moren min. Forloveden min sover hjemme hos oss. Han skal ikke se meg før jeg kommer til kirken, synes det er spennende og en morsom tradisjon.

Jeg kommer riktignok til å være kjempenervøs, men det går nok bra!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å overnatte hjemme (forloveren min og forloveren hans bor i leiligheten tvers over gangen) mens han skal overnatte hos foreldrene sine.

På morgenen den 08. juni drar forloveren min og jeg til frisøren, mens forloveren hans drar til foreldrene til min kjære. Så skal de hente brudebuketten og levere til forloveren min hos frisøren (Uten at min kjære får se meg såklart. Han får ikke se meg før selve vielsen.) icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha bryllupet hjemme - så det blir nok en del ordning den siste dagen, men vi har bestemt at den kvelden skal vi be foreldrene ut på en koselig restaurant - som takk for hjelpen med alle forberedelsene. Når kvelden er over (tidlig) drar jeg hjem med mine foreldre, mens han tar med sine hjem til oss.

Selve dagen skal han ikke se meg før kirken -litt spennende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss på hjemstedet hans så da sover han hjemme hos foreldrene sine. Jeg og mine 2 forlovere skal sove på hotel siste natta og så gå til frisøren direkte og derfra til kirken så at han ikke får se meg før jeg står i døra til kirka. Vi skal også stelle i ordning festlokalet dagen før men vi skal prøve bli ferdige i god tid så at jeg og forloverne mine skal rekke å kose oss litt å så legge oss tidlig.(hvis jeg får sove da...!!!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har nå pratet om det og blitt enige icon_smile.gif

Min forlover kommer til meg og skal overnatte i vårt hus. Forloveden min skal over til sin forlvoer og overnatte der. Grei løsning da hans forlover er ungkar og ikke har noen andre å ta hensyn til.

Jeg og min forlover skal kjøpe inn litt digg -leie film og bare kose oss kvelden før. Ikke noe tjo og hei og hoppsann icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min forlover skal sove på hotell natten før vielsen.Vi har bestilt bord på en resturant, så vi skal kose oss og mimre den siste kvelden.Min tilkommende skal være hos sin forlover.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på hva vi skal gjøre den kvelden og natten enda, det virker så laangt frem i tid.

Det beste hadde kanskje vært om jeg kunne sove hos mine foreldre, men da vi får endel bryllupsgjester fra England som skal bo der er jeg redd for at det kan bli litt fullt.

Antakelig kommer min forlover også til å ha noen av Englandsgjestene sovende hos seg, så også der kan det fort bli litt fullt. Mulig Jeg kommer til å være hjemme, så min kjære kan sove hos sine foreldre...

_________________

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-27 09:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før blir det pynting av lokalene.

På kvelden reiser han hjem til sine foreldre (de bor 2min fra kirken), mens min forlover og jeg skal bo på ett hotell som ligger rett ved siden av frisøren.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi skal sove sammen siste natt som ugifte. Det syns vi begge er helt naturlig, og dessuten er det jo litt ekstra spennende den siste tida før bryllupet, så da kan vi glede oss sammen.

For oss ville det vært bare tull å skulle bruke sistekveld/natt med forloveren og ikke hverandre. Itillegg skal vi ha bryllupet hjemme, og det vil bli noe som bare må ordnes dagen før og det er mange overnattingsgjester. Så på en måte starter et "tre-dager-til-ende" bryllup når gjestene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Vi skal pynte festlokalet dagen før, og har deretter planer om å invitere forloverne våre ut for å spise middag, og slappe av litt etter det. Ut på kvelden reiser min tilkommende til sine foreldre, og jeg til mine foreldre, og treffes ikke før i kirken dagen etter. Synes det er spennende å gjøre det slik til tross for at vi har vært samboere i 5 år. Da blir det liksom ekstra spesielt å treffes dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal ha bryllup langt unna der vi begge kommer fra, men bor nå pga studier så jeg renger med at hos oss blir det fult opp av folk denne dagen. Vi har ihvertfall tatt med i beregningen at alle kommer hit etter de har innlosjert seg på hotell osv, så hadde vi tenkt å grille litt kose oss litt med gjestene våre den kvelden. Har snakket litt med forloveren min om å sove borte på hotell men dette koster så jeg renger med at vi blir her mens forloveden min sover hos sin forlover istedenfor, det blir enklere for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov sammen siste natt før bryluppet, og det gjorde ikke bryllupsdagen noe mindre spennende - tro dere meg. han dro avgårde tidlig fo å sjekke oss inn på hotellet, mens jeg dro til frisøren etter et hederlig forsøk på frokost. Vi lå og pratet om at dette var siste natt som ugift, om hvordan vi trodde dagen ville bli, og hvor glade vi var i hverandre. Og bryllupsdagen opprant med 1000 sommerfugler i magen og masse forventninger - og blikket til mannen min da jeg kom opp kirkegulvet...... Ubeskrivelig!

Gjør som dere føler for, det blir bra uansett!!

Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har lyst til å tilbringe natten uten min forlovede. Men jeg har ikke lyst å bruke penger på å bo på hotell den siste natten som ugift, gjør jo det den første natten som gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vi skal gifte oss der han er i fra. Han sover nok hos foreldrene sine, men gudene vet hvor jeg skal gjøre av meg... Det blir litt dyrt å ligge på hotell den natten også. Tenkte ellers på å tilbringe siste kvelden sammen med min forlover og resten av venninnene mine, skikkelig jentekveld! Forutsatt at alt er klart til den store dagen så vi ikke må bruke kvelden til å stresse rundt...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...