Gå til innhold

Gjennopprette slettet sms på mobil


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Noen som vet hvordan man gjør dette? Har hørt at selv om meldingene er slettet så skal de ligge et sted på harddisken i telefonen.

Kontaktet et firma som gjør slikt, men de tar kr 11.300,- for jobben. Det synes jeg var LITT i overkant :mumle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når man har slettet meldingen så er den slettet.du får være litt forsiktig med å slette meldinger før du er sikker.er jo derfor man får spørsmål.er du sikker du vil slette ? be personen sende meldingen på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis minnekortet ditt er synlig som en drive når du kobler mobilen til PC, så vil mange vanlige, undelete applikasjoner for PC gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Hvis minnekortet ditt er synlig som en drive når du kobler mobilen til PC, så vil mange vanlige, undelete applikasjoner for PC gjøre susen.

Det ligger ikke i minnekortet, men i "harddisken" på mobilen fikk jeg beskjed om.

Er ikke 11300 kroner litt drøyt for å hente frem meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dyrt. Lurer på om det ikke er billigere å be personen sende den på nytt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Ja, det er dyrt. Lurer på om det ikke er billigere å be personen sende den på nytt :)

Ja, når man har fått ørten type "trussel-sms" man kan bruke mot en person i evt rettssak, og de ble sendt for 4 måneder siden - så er det sikkert lett å få dem på nytt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Dersom det er politisak så skal ikke du måtte gjenopprette meldingen, det kan da evt politiet hjelpe deg med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harddisk, minnekort, det spiller ingen rolle. Vil nok være større mulighet for å gjenopprette fra harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frem sletta meldinger hvis jeg kobler mobilen til pcen. Bruker bare vanlig usb kabel og leiter litt. Lenge siden jeg har gjort det, men vet i hvertfall at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den slettet og mobilen brukt videre i lange tider etterpå kan det veldig godt tenkes at det aktuelle minneområdet er overskrevet. Sletting er jo i virkeligheten å markere minneområdet som ledig, da ligger bare de gamle dataene der til nye data skrives over dem ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Er du kommet til at slette nogle af dine iPhone-sms ved en fejl, eller mangler du nogle kontakter efter skiftet mellem en gammel og ny iPhone? Så prøv én af disse 3 lette måder at gendanne de tabte sms på.

Endret av SalmaHayek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du har en iphone - du har ikke en eldre icloud sikkerhetskopi? hvis du akkurat slettet meldingen, så ville jeg jeg slått av automatisk sikkerhetskopi til icloud for så nullstillt hele telefonen og gjenopprette sikkerhetskopi fra icloud fra et tidspunkt meldingen forsatt var på telefonen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...