Gå til innhold

duger...???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei mine kg venner!

er sammen med en flott ung herremann, av utenlandsk opprinnelse! er selv norsk. vi har vært sammen i flere år og lykken stråler til oss! vi har diskutert vår fremtid, og jeg er 100 % sikker på at han elsker meg og ikke ser ned på meg på noen måte! han er den rette! men idag satt jeg å så en film, hvor det dukket opp noen indiske jenter, samme uansett hvor de er fra, men de var sånn typisk utenlandske. du vet, langt mørkt flott hår,pent sminket og akkurat perfekt jente! da slo tanken meg, hvorfor vil han ikke ha en sånn jente? hvorfor akkurat meg? og kan han en gang trekke seg tilbake til sitt "eget" om dere forstår? er redd for å ikke duge!

håper på deres tanker og meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei anonym:-)

Ikke vær redd for det at du ikke skal duge,han valgte deg icon_smile.gif.Indiske menn velger norsk fordi de har noen byrder når det gjelder familie.Indiske jenter er stort sett ikke villige til å hjelpe sine svigerforeldre,men vil helst hjelpe sine foreldre.Som regel er det gutten i familien som tar vare på foreldrene,ikke døtre.Vi er pene i indiske øyne fordi de er lyse og de vil ha noe anderledes.Vi er eksotisk når en kommer til India.De går ikke etter utseende men etter hjertet icon_smile.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...