Gjest ellie Skrevet 21. oktober 2010 #61 Skrevet 21. oktober 2010 ja, for hvis dette systemet er så flott, demokratisk og åpent og fint, hvorfor kan man da ikke tilkjennegi seg når man søker opp folk? for da gjør man vel bare sin plikt som samfunnsborger når man gjør skattesøk??! Eller
frøken_øst Skrevet 21. oktober 2010 #62 Skrevet 21. oktober 2010 ja, for hvis dette systemet er så flott, demokratisk og åpent og fint, hvorfor kan man da ikke tilkjennegi seg når man søker opp folk? for da gjør man vel bare sin plikt som samfunnsborger når man gjør skattesøk??! Eller bra sagt, enig
AnneBonny Skrevet 21. oktober 2010 #63 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er enig med ts og mot-folket. Og da helt fullstendig uten tvil! At media ikke retter søkelyset dithen skjønner en jo godt da de mister sine tulleoverskrifter og inntekt.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #64 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tror mange vil bli skuffer når de ser hvor få eller kanskje ingen som snoker på de. Det var en nettavis som hadde oversikt over antall søk på en, tror ikke jeg hadde særlig mange søk på meg, kanskje det kun var en...men det var jo selvsagt kun en nettavis. Forøvrig er det flere år siden jeg nevnte dette med mulghet til å se søkere.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #65 Skrevet 21. oktober 2010 Dere må søke på folks "reelle" inntekt - altså om en person står oppført med kr 350.000 er det mulig at han egentlig tjener 600.000, men om han har kjøpt seg bolig og har masse fradrag, så ser inntektene mye lavere ut...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #66 Skrevet 21. oktober 2010 "Forøvrig er det flere år siden jeg nevnte dette med mulghet til å se søkere." Det teller ikke hvis det var før 2007. Høsten 2007 kom Skattelistene ut på nettet for første gang. Før dette var det mye styr å få søkt i registrene, og derfor var det heller ikke noe særlig problem. Slik skulle det vært igjen, ikke lagt ut og tilgjengelig på Google.
feuerstein Skrevet 21. oktober 2010 #67 Skrevet 21. oktober 2010 Høsten 2007 kom Skattelistene ut på nettet for første gang. Før dette var det mye styr å få søkt i registrene, og derfor var det heller ikke noe særlig problem. Nei, også listene for 2001 og 2002 kom på nett.
Gjest Tja Skrevet 21. oktober 2010 #68 Skrevet 21. oktober 2010 Det er en fin jojjo effekt altså. Nja, dette var jo en fin løsning. Nja,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå