Gå til innhold

Dating??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ville du ha gått på date med en mann som sa han datet ei anna, og at DET fungerte bra...?? Han vil gjerne treffe meg altså, men samtidig viser han en slik tvil over om dette er riktig av han å gjøre. Det er han som har spurt meg om vi skal treffes, men han har hele tiden lagt opp til at jeg tar initiativet. Han glemte også vår første avtale.

Han er leder, og temmelig intelligent vil jeg tro..kanskje "psykopat"...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han dater flere en en kvinne på en gang, så er det i utgangspunktet greit. Med dating mener jeg da ikke å ha et forhold, men å browse utvalget. Men at han overlater alt initiativ til deg, og samtidig droppet deg på første daten.. nei. Han er ikke seriøst interessert. Kanskje i å få seg no' lettvint, men ikke mer. Finn en bedre kandidat.

(psst.. man trenger ikke å være psykopat fordi om man er intelligent, leder, og glemmer en avtale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er bare det at jeg er så fryktelig, fryktelig interessert i han...Jeg vet jeg tar en kjemperisiko om jeg både møter og ikke møter han. Klarer ikke å tenke på annet... Men jo nærmere tiden for vår date melder seg, forteller han meg mere og mere om sin første date, og hva de har gjort.... :o

Hvorfor i all verden gjør han det?? Vil han at jeg skal trekke meg? Vil han se hvor langt jeg er villig til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...