Gå til innhold

Null respons


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når en mann ikke ber om å møte deg igjen etter en "date" så er det definitivt ikke noe for hans del..ikke sant?

Det blir snakket så mye om at jenter må vise initiativ. Jeg er dritlei. Jeg begynner å kjede meg så snart jeg har tatt initiaitiv, oppnådd respons, all "spenningen" blir borte...Vel, vel, kanskje jeg er både dum og stygg.

Menn ser da heller ikke ut til å være hverken "høflige" eller ta hensyn til meg.

Hva slags type kvinner er det menn behandler høflig og pent??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som er høflig og har pen tale i utgangspunktet? 'What comes around' har en tendens til å 'go around.'

Men så er det noen damer som tiltrekker seg drittsekker og faller for slike assholes....I dont know....så ja, tror jeg står ved det første jeg skrev jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så du mener altså at jeg fikk det jeg fortjente?

Jeg har liksom inntrykk av at de fleste er høflige selv om de ikke mener noe med det. Huff av meg,...jeg må virkelig være fæl, grusom og jævlig.... :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at jeg fikk det jeg fortjente?

Jeg har liksom inntrykk av at de fleste er høflige selv om de ikke mener noe med det. Huff av meg,...jeg må virkelig være fæl, grusom og jævlig.... :cry: :cry: :cry: :cry:

Nei, nei, nei. Trekk nå ikke deg selv ned i skitten. Tillater du deg å tenke sånn som dette om deg selv, på grunn av en mann??

Rett i ryggen, nå! Og vær snill mot deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lurer også på om det er den som har tatt initiaitivet til daten som skal fortsette å vise intitiativ?

Så om jeg ber en mann med ut, så er det jeg som skal stå på?? Føler meg ikke spesielt konfortabel med et slikt press..er jeg begynt å bli en mann, opptre som en mann :roll:

Hva slags menn er det som legger opp til at damer skal vise initiativ?

Min erfaring: menn som egentlig ikke er interessert. De sitter bare og tar imot..dumme kvinnfolk! Har ihvertfall aldri møtt en mann som liker det fordi han er sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen finner ut i løpet av første date at han ikke er interessert, er det nok kun at du ikke er hans type. Da er det jo ikke noe galt med deg, han fant bare ikke det han lette etter i deg.

Og det er bra for deg at han da ikke fortsatte å date av feighet, er det ikke? Du vil vel ikke ha en feig mann som egentlig ikke liker deg, eller ikke kan tenke seg å være sammen med deg?

Jeg ville, etter første date, gitt ham telefonnummeret mitt. Er han da virkelig interessert, ringer han ganske fort.

Det aller beste er å spørre når han vil ringe deg. Hvis han ikke holder avtaler, er han da en mann du vil satse på?.. :blunke:

Skjønner du mønsteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at hvis det er 'klaff' så vil man jo merke det under daten og da vil man jo avtale et nytt møte.

Hvis han da ikke sier noe eller tar kontakt så er det sannsynlig at han ikke er interessert. Det er vel en slags kode å ikke ta kontakt når man ikke er interessert.

Du kan jo selv si fra på en date at du er interessert i å treffe vedkommende igjen - så får jo han vurdere selv. Kan jo være at han tror du ikke er interessert siden du ikke har tatt kontakt.

Du kan jo kontakte han selv - kanskje lettest hvis du har en annen metode enn å måtte ringe han. Bedre og både gi og få avslag på en annen måte enn muntli .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er selvsagt ikke det at jeg forlanger at han skal date meg flere ganger...Optimistiske meg tenkte bare at han kanskje hadde glemt å spørre :roll: men det er vel sjelden man glemmer sånt.....

Dette med å "kjenne på kjemien"...Det er dette som er så vanskelig. Jeg er bare en utrolig dårlig menneskekjenner. Jeg kan godt synes at alt er helt ok, at jeg aldri har fått så god kontakt md noen før...mens den andre synes det er pyton...jeg stoler rett og slett ikke på meg selv lenger.

Hvordan merker man om kjemien er bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:oops: Jeg tror at jeg kanskje ikke tenkte så mye på dette under selve møtet(jeg la ikke opp noen strategi) da jeg rett og slett ikke følte at det var noen "date". (Hvordan føles det??)Det var som to gale venner møttest..følte meg fortrolig med han med en gang. Følte at han fikk tillit til meg, fortalte meg så mye om seg selv..er det bra eller dårlig? Kanskje han kjedet seg, var mest opptatt av seg selv? Følte liksom ikke noe press på meg at jeg måtte spørre om å få møte han igjen..det virket så naturlig at det kom til å skje.

Men nå har jeg altså ikke hørt noenting...Kan jeg ta så feil?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker man om kjemien er bra da?

Det merker man jo først og fremst ved at man snakker bra sammen - kanskje har en litt flørtende tone. Du merker at han prøver å møte blikket ditt. Hvis dere bare sitter og snakker om 'vær og vind' så er kanskje ikke kjemien der feks. - man kan jo snakke hyggelig sammen med mange - men det litt spesielle må være der.

Vil nesten si det så enkelt som at du merker det hvis den er der !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du ikke engang er sikker på at det var noen date, at det var mer som om "to gale venner som møttes"? Kanskje ha han heller ikke så på det som en date, kanskje han ikke tenkte følelser og forhold i det hele tatt, kanskje han ikke tenker at du kunne være interessert i noe mer? Kanskje han ikke var i det moduset? Kan du ikke si til ham at du syntes det var så hyggelig å se ham, og at du gjerne gjentar det, slik at han skjønner at du er mottagelig for noe mer? (så får du heller flørte litt ekstra og kjenne etter kjemi neste gang)!

Må også si at menn snakker mye og i store ord om at de syns kvinner kan ta initiativ, men min erfaring (både selvopplevd og hos venner) sier at hvis en mann virkelig er interessert, tar de faktisk initiativ, selv de mest generte (de ringer om natten, når de er fulle :roll: ). En annen ting er jo at selv om denne mannen ikke er spes interessert her og nå, så betyr ikke det at han ikke kan bli det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du skriver at du ikke engang er sikker på at det var noen date' date=' at det var mer som om "to gale venner som møttes"[/quote']

Ja, nettopp..to GALE venner...da var det vel ikke så rart at det gikk som det gikk.. :hoho:

Men det er noe i det du sier da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm...

Nå kjenner jeg til svært lite av din bakgrunnsinfo eller noe som helst, men jeg kan jo fortelle litt om mine erfaringer.

Jeg har vært beinhard. Om jeg har "datet" en mann og han ikke har vist noe interesse for meg etter dette. Så har jeg ikke gjort noen anstrengelser for å få han...

Vært normal og høflig.. Sendt noen sms og hørt om hvordan det går kanskje..thats it..

Jeg har heller ikke avslørt så mye av meg selv .. Holdt ting litt hemmelig... Vært litt hard to get.

Smør deg med tålmodighet og ikke vær for ivrig..det kan skremme bort enkelte

de ringer om natten, når de er fulle

:ler: ... joooo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...