Gjest AnonymBruker

Piercing i navlen

12 innlegg i emnet

Hei. jeg har hatt piercing siden februar og det har verket helt til nå, men det begynner å se bra ut, så jeg vil skifte piercing. Har et problem med dette siden kula sitter helt fast! prøvd uttallige ganger, men ingenting skjer.. Hva må jeg gjøre for å få den opp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ring du har? Da jeg tok piercing i navelen ble det satt inn en ring. Den var ikke slik at den skulle skrus, men den måtte åpnes med tang. Gjorde det i samme studio hvor jeg tok piercingen og betalte ingenting for det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ring du har? Da jeg tok piercing i navelen ble det satt inn en ring. Den var ikke slik at den skulle skrus, men den måtte åpnes med tang. Gjorde det i samme studio hvor jeg tok piercingen og betalte ingenting for det.

Nei, det er en helt vanlig piercing med stang..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da er den nok rett og slett skrudd veldig hardt. Hvis du kjenner noen som er sterk i klypa kan du jo be om hjelp, eventuelt stikke innom piercingstudioet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som tar piercingen pleier å skru de skikkelig fast. Du må bare skru, og husk : Lefty - loosy, righty - tighty :)

Dersom du ikke får den opp selv så koster det ingenting å få noen på piercingstudioet til å skru den opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enten kan du stikke på piercing studioet å få dem til å hjelpe deg - ellers så kan du gjøre som jeg gjorde og bruke to små tenger - en til å holde piercingen med og en til å skru den opp (dette fikk jeg pappa til å gjøre.. funket fint)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Tang pleier alltid å fungere!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hold noe i mellom når du skrur, en klut for eksempel.. skru rikrig vei...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man ikke riktig teknikk inne kan det virke som den sitter hardere enn den gjør, like greit å la en piercer løsne på den for deg :) Gjorde ofte det selv :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fukt litt på kluten/stoffstykket før du skrur av :) og husk riktig vei!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har same problemet... kula sitter fast ( har ring). Det er langt til piercingstudie. kva skal eg gjere ?? PS : skal bytte for første gong..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta på hansker av gummi/silikon (dette gjør grepet mye bedre).

Sjekk ut www.sandradrage.com - Hun er veldig dyktig, erfaren og trivelig Piercing artist og svarer helt sikkert på spørsmål.

P.S: Det er også en billig og bra nettbutikk der, med piercinger og andre smykker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive