Gå til innhold

slik traff jeg min kjære,hvordan traff du din ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På internet.

Vi hadde ingen planer om noe annet enn uforpliktende festligheter da vi traff hverandre, men ting utvikla seg raskt til noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjennom en kontaktannonse på nettet. Ikke gadd jeg å gå ut, ikke var den noen kjekke fyrer hverken på jobben eller bussen, men kjæreste ønsket jeg meg så inderlig. Satte så inn en annonse (etter en mild oppfordring fra en venninne, tror hun var lei sytinga mi :)) hvor jeg søkte etter en kjæreste med eget sted å bo, egne barn og egen økonomi. Og det fikk jeg :P Dette er nå noen år siden og her sitter jeg da på landet med samboer, stebarn og dyr - og er LYKKELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har "kjent" hverandre i mange år, men møttes skikkelig ifjor sommer.

Siden vår relasjon til hverandre er litt mer komplisert enn vanlig ble det aldri noe ut av det. Annet enn en lunsj og noen SMS i ny og ne. Vi har holdt kontakten hele veien, ingen som vil gi slipp. Helt til Mai i år, da var det plutselig ikke noen fler unnskyldninger for å ikke møtes igjen annet enn en lunsj, og siden har vi vært sammen.

Og vi har det fantastisk bra! Ingen som angrer på at vi trosset noen grenser, og fikk hverandre tilslutt.

Hverken jeg eller han var gift eller samboende asså, han er bare litt for god kamerat med en veldig nære i familien... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtte hverandre for første gang for 8 år siden på et sommer treff. Han var 15 og jeg 13. Han spurte om vi skulle være sammen og jeg sa blankt nei... :roll:

Vi hadde ikke noe mere kontakt, helt til jeg en dag i fjor høst satt å sullet inne på spray og gjett hvem jeg så der. Kontakten ble tatt opp igjen og nå er vi forlovet gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk på samme folkehøyskole og var verdens beste venner, vi var 17 år. Vi endte i enkeltsengen min en kveld, hvor vi pratet hele natten. Ingenting skjedde før vi gikk hånd i hånd neste morgen. Nå har vi vært sammen i snart 10 år, er gift, 2 barn og kjøpt leilighet osv. Fremdeles verdens beste venner også........ :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm,- på nyttårsparty et par ganger hos felles venner.

Vi snakket, danset, flørtet og hadde det morro. Gikk to år fra den første gangen vi møttes ordentlig, til den neste gangen vi var på fest sammen. Og da skjønte vi vel at vi egentlig var "ment to be" og så ble vi sammen ca 3 måneder etterpå. Sånn etter et utall sms, telefoner, mail og i det hele tatt :D

Tror faktisk ikke vi hadde endt opp sammen hadde det ikke vært for tekstmeldinger. Vi var begge for flaue til å ringe i begynnelsen, så det var en stor hjelp :D

:hjerter:

Har vært sammen i 2 1/2 år.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møttes også på nettet, han er ifra Nord-Amerika så vi chattet sammen og ringte hverandre i 4 måneder før vi møttes. Første gangen vi møttes var på flyplassen i byen han er ifra :)

Jeg flyttet ut ifra leiligheten min og hjem til mamma 1 mnd etter at vi møttes for å spare til å dra over til ham, jeg visste med en gang at han var mannen i mitt liv :)

Vi giftet oss på 1års dagen til den første gangen vi chattet sammen. Har vært sammen i litt over 2 år nå :D

Happier than ever!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg møtte mannen min på ett utested.Jeg og ei venninne var ute og drakk.Han var sjåfør for noen kompiser.Vi begynte og snakke,tok en dans og han kjørte meg hjem.Dagen etter ringte han og spurte om vi skulle treffes.Siden har vi vært i lag.Vi har 7 års bryllupsdag,ei datter på snart 7.Og i desember er det 8 år siden vi traff hverandre.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...