Gå til innhold

Dere som skal ha dokurver....


Darkannie

Anbefalte innlegg

Hva har dere i dem? Spesielt på herredoen er jeg blank... jeg er forlover og har fått ansvar for dokurvene..bortsett fra paracet og mintpastiller, har jeg ikke peiling på hva menn kan trenge på fest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gnagsårplaster, vanlig plaster, skolisser (svarte), sikkerhetsnåler, negleklipper... Gubben har visst ikke flere forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min skulle visst ha kondomer, noe som ikke helt falt i smak hos mine religiøse svigerforeldre. :fnise:

Ellers foreslo mannen min tyggis, nål og tråd til knapper som faller ut, munnskyllevann, hårgele og tanntråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag, :) tar gjerne i mot flere! Til jente doen og!

Sålangt har jeg nylonstrømpe bukser, sysett, sikkerhetsnåler, tamponger/bind, paracet, mintpastiller, plaster til jente-dokurven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomer kommer IKKE til å bli poppis hos brura nei! :fnise:

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dokurver? Hv er det?

Dokurver er en kurv på damedoen og en på herredoen i bryllupslokalet som inneholder saker og ting gjestene kan forsyne seg av ved behov i løpet av kvelden, som f.eks paracet, ekstra tynnstrømpebukser om noen skulle være så uheldig å rakne sin...nå er det bare å komme på flere ideer til hva jeg skal fylle i...

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hveteåker

Kanskje en reserve-smoking er kjekt, i tilfelle noen ramler og skraper opp antrekket sitt. Øl? Ekstra lommetørkle? Nesespray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhetsnåler kan redde antrekket om det skulle bli for livat og en stropp løsner/ol.

Hårnåler?

Til menn, reserve mansjett-knapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er alt som skal oppi (takker for tips).....

Men hvordan skal selve kurven være?

Jeg ser for meg en av flettet pil fra IKEA med "stoffstykke" inni.....

Noen med lure ideer ang. oppbevaring av alt stæsjet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Maren_*

Jeg har til dags dato aldri vært i et bryllup med dokurver - har dere?

Når man går på fest eller ut på byen så er det aldri dokurver, hvorfor skal man ha det i bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato aldri vært i et bryllup med dokurver - har dere?

Når man går på fest eller ut på byen så er det aldri dokurver, hvorfor skal man ha det i bryllup?

En fin gest overfor sine gjester.

Kjenner noen som faktisk har dokurver når de har fest også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart frue

Vi kommer ikke til å ha do-kurver. Jeg går ut i fra at de fleste er såpass oppegående at de klarer å ta med seg de "reservedelene" de tror de kan få bruk for selv. Tanntråd? hehe.. tror aldri jeg har sett noen bruke det på fest. Da er det kanskje bedre å ha tannpirkere tilgjengelig ved bordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apropos do-kurver; må si jeg ser nytten av dem jeg da, spesielt om en stropp løsner, eller om strømpebuksen rakner. Uansett, mange mennesker, garantert noen som får bruk for noe av det som er i kurven/e, og det vil nok bli satt pris på.

Kommer ikke på så mye annet å ha i, kanskje hårspray :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Brudeklar_*
Vi kommer ikke til å ha do-kurver. Jeg går ut i fra at de fleste er såpass oppegående at de klarer å ta med seg de "reservedelene" de tror de kan få bruk for selv. Tanntråd? hehe.. tror aldri jeg har sett noen bruke det på fest. Da er det kanskje bedre å ha tannpirkere tilgjengelig ved bordet?

ok, hva har dette med TS tråd å gjøre, at du ikke skal ha dokurver?

Prøver du å få henne til å gå vekk fra dokurvene fordi du ikke liker dem? :sjenert:

Synes det er en fin ide jeg!

en flaske hårspray er genialt i jente kurven, mange som sikkert blir å benytte seg av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårspray er et absolutt must!! :) Blir dokurver hos oss hvertfall! Uansett hvor fjollete noen kanskje synes det er.. Mange gjester kommer til å sette stor pris på de praktiske dokurvene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...