Gå til innhold

mistet troen på alt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg hadde en samboer og vi har ett barn sammen. han forlot meg. nå har jeg fått vite at han har blitt sammen med en dame, som liksom var ett vennepar av oss. vi har vært på turer med dem og passet hverandres barn. dette hadde pågått lenge før jeg fikk vite noe som helst. det er så ekkelt. og min eks viser ingen anger. han kjefter på meg hele tiden og finner feil med meg. da vi ikke har flyttet fra hverandre enda. jeg har mistet troen på alt. jeg ser ingen lyspunkter. jeg vil aldri mer stole på noen. jeg er bare klar for å gi opp alt. jeg syns det er ett ork å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjære deg!

Vet du har det tungt men du kommer over det, tro meg. Du må først komme bort fra han så fort du kan. Du vil ha en tung stund foran deg og når du er over han vil du antageligvis nyte at du er singel en stund.

Så treffer du en og da vil du plutselig ikke skjønne hvorfor du sørget slik over eksen.

Ja du lider nå og det kan man desverre ikke gjøre noe med men lover deg at det går over og at lyset kommer igjen. Vær sosial med venner, finn på ting, ( ikke sperrr deg inne ). Du vil bli lykkelig igjen men ta vare på deg selv imens. Lykke til og tenk positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

gi rasshøllet inn! Antar du finner en hel del feil med ham også nå.

Ellers så vil jeg anbefale deg å ta en skikkelig oppvask med din forhenværende venninne!(Jeg ville ha grisebanket henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet SexySadie!

Jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i kjefting fra hans side. Da hadde han fort fått vite akkurat hvor skapet skal stå.

Når det gjelder "venninden" din, så hadde nok hun fått gjennomgå et par runder også!!!!

Sånt som du har opplevd nå det gjør meg skikkelig forbannet og provosert! sinna.gif

At folk kan være så jævla hensynsløse!!!! *grr*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei alle! jeg synes at man ikke bør stole så mye på mennesker, men heller tenke positivt og si til seg selv at, er han utro, så er det ikke mitt problem, da får jeg bare gjøre det slutt.

Man må også tenke at i utgangspunktet kan man ikke stole på noen, for man vet aldri!

Da blir man ikke skuffet i livet heller!

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lei situasjon, ingen fortjener noe slikt! icon_frown.gif

Men du har et barn som sikkert trenger deg, lett å si man må være sterk og bite tennene sammen, men noen ganger må man bare....

Og eksen din er helt dust som oppfører seg slik, det sier jo litt om hvor utrolig lite feilfri han er selv!!!

Idiot, det er det han er, og slike mennesker er man bedre foruten... Håper alt ordner seg for deg, kos masse med den lille (?) og prøv å la tullinger som eks og liksom-venninner høre fortiden til... IKKE finn deg i dritt fra NOEN, du er unik!!!

Lykke til...

*Trøsteklem* fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...