Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daten er i dag (med mindre jeg svimer av) ;)

Må få i deg nok væske og næring da, og gjerne ta en middagslur (hvis du klarer sånt... er selv ikke spesielt flink på det...) før du skal ut.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått lang tur med en venn og får en venninne på besøk om litt. Deilig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble singel for 2 uker siden, men bor fortsatt med min eks.. Han er bortreist denne helgen så i dag har jeg hatt storrengjøring :) Deilig! Lagt meg god mat, og skal se en film senere..

Endret av møst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å gått en tur med en venninne, måket mye snø i gårdplassen og rydda litt.Ellers blir det bare å slappe av og skal legge meg tidlig for å lade opp til trening i mårratidlig :) Ellers håper jeg at det skal komme en kjekk mann i døra mi og ta meg med storm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Idag skulle jeg egentlig på date nr 2 med en fyr men ble avlyst. Så da må jeg finne på noe annet. Siden det regnet/snør ute så tror jeg at jeg blir hjemme.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - skjer ikke stort her på søndager!

En noe spessiel dag da- Morfaren min skulle ha blitt 72 år;) . så mamma og onkel skal på graven og tenne lys:-) og så skal vi tenne lys her hjemme!

Og det er maraton med celbret selskap(?)og 4 stjernes middag!:)

Og noe ytrefile og mos til middag her idag:P noe spessielt men.. (;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ryddet litt, skal møte en venn snart og gå på utstilling, og så skal jeg på kino i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er maraton med celbret selskap(?)og 4 stjernes middag!:)

Hehe, det pleier jeg også å se på..

Idag blir det nok litt skolearbeid. Det har vært lite av det i helga, så da må jeg gjøre noe idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal gjøre minst mulig. Var på fest hos en venninne i går og formen på topp. Ikke fult så topp i dag.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappe folk, hehe.

Jeg skal på jobb i natt, og var på jobb. Så dagen har gått med på å surfe gjennom Kvinneguiden.no for å finne temaer (brannfakler) som jeg kan kaste vilt rundt meg på vaktrommet, så vi har noe å diskutere på nattestid.

Hvorpå jeg kommer med mine synsete meninger, og mine kvinnelige kollegaer forteller meg hvor feil jeg tar.

Aldri en helg uten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke fyllesjuk etter gårsdagens fest/bytur. Men tror det blir en rolig søndag for det.

Hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg straks ferdig med frokosten, så da skal jeg :

-skifte over til sommerdekk på bilen

-vaske bilen utenpå og inni

-gå lang tur med hundene

-lage pizza og se film på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldigvis ikke fyllesjuk etter gårsdagens fest/bytur. Men tror det blir en rolig søndag for det.

Hva skal dere?

Sitter på jobben og gjør rettinger av en studierapport. Blir nok sittende her til rundt 7 tipper jeg. Så er det rett hjem, middag og pakking! Glad jeg ikke var ute igår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg skal på date etterpå. Gruer meg! Eller det blir sikkert koselig men syns sånt er så pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på date etterpå. Gruer meg! Eller det blir sikkert koselig men syns sånt er så pinlig.

Lykke til da, krysser fingrene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt bakfull etter gårsdagen, og skal holde meg i horisontalen foran glaneboksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...