Gå til innhold

Analsex første gang


Gjest Gjest_Kristine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*

Hei:)

Jeg og min kjære skal prøve bakveien (analsex) for første gang, noen som har tips, erfaringer å komme med? Vi har prøvd tidligere, men da var det for smertefullt til å gjennomføre. Denne gangen har jeg kjøpt glidemiddel og vi planlegger god oppvarming og varsomhet. Vet dette er noe han har veldig lyst til skal gå, så jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange tips her i mange tråder men en viktig erfaring er at mannen er rolig og at kvinnen bestemmer tempoet....det kan også være greit at kvinnen prøver noe som er mindre først for å venne seg til å ha noe der. Fortsett kun hvis det er godt for begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thaigutten

hei jeg kommer fra asia, og der er det vanelig med analsex, for å unngå graviditet. Og da er det vanlig å ta et varmt bad for å varme opp kropp og anal.

Mørk sjokolade skal også være bra for å få bli mer avslappet i endetarmen.

Når tarmen er tilstrekkelig åpnet, er det pirrende for jenta om mannen smører litt tigerbalsam på tuppen av penis før penetrering. Det er hot hot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente 28_*

Iiiik!! :haar: Ikke prøv tigerbalsam første gangen!

Masse glidemiddel, forsiktig kjæreste, god stemning og god tid. Slapp av, konsentrer deg om å ikke stramme rompa (for det er det den vil :fnise: ) Overbevis den om at det kommer til å være godt etterhvert, så blir det ofte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gjeiper: Du må åpne opp med en finger først og masse glide...et eller annet . Etterhvert som du slapper av der utvid det varsomt .

Et triks er å stimulere clit samtidig .

Uansett vil det variere fra person til person hvordan de åpner seg . Ikke press på hvis det gjør vondt . Bare la den komme litt inn og la den være der og stimuler clit og vagina .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann

Det er mange tråder om dette temaet. Lang oppvarming og olje går igjen.

Jeg og kona koser lenge og hisser hverandre opp.

Masse olje og en finger i rumpa hennes mens jeg slikker henne.

Deretter bruker vi gjerne et par buttplugger. Først en liten og så en litt større.

Til slutt går kuken lett inn. Da er vi så kåte at begge kommer innen kort tid.

Vi puler ikke i rompa i timesvis for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at det kan være lettere etter den første orgasmen, da er man gjerne mer avslappet. Og så er det så godt at man kommer på nytt ;) Prøv å fingre deg selv mens du har han inne, uten at han nødvendigvis beveger seg så veldig mye, det funker for meg!

Tror ikke jeg turde å la ham kjøre på før kansje andre eller tredje gangen vi prøvde analsex, men etter litt oppvarming går det fint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk masse glidemiddel!!! Å prøv å slapp av..

Vi bruker ikke noe buttplugg eller en finger først, det har vi aldri gjort. Her kjører vi på..Og det kan være smertefullt til å begynne med. Men noen liker det å :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...