Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

:klemmer:

ikke lett når det er sånn.. men kan du snakke med pappaen din da??

har du forresten sett alt det fine H&M har lagt ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dalieo

Mamma og pappa er skilt, de har ikke så mye kontakt, men jeg kan jo snakke med han hvis jeg trenger det ja :) Jeg er veldig heldig, har verdens beste pappa. Stiller alltid opp, og er bare god.

Oh, nei, takk for tips, jeg skal sjekke det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Cantaloupe

Hei! Jeg er tilbake på KG, og spinner rundt på en oppdateringsrunde før jeg skal på nattevakt. Godt å se at du er her, fremdeles like inspirerende! :) Nydelig sveis du har fått deg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Neeei, jeg gikk glipp av Garden Collection på nett :( Omtrent alt er jo utsolgt nå.. Når kommer alt i butikk, egentlig? Trodde ikke det skulle komme på webshop før 25, jeg henger ikke helt med. Men MÅ ha noen av de plaggene. Denne kjolen, denne tunikaen har jeg såå lyst på..

Ellers er det veldig lite shopping men veldig mye shoppinglyst for tiden! Har litt lite penger akkurat nå, skal bestille ferietur så må spare, men det virker som pengene bare flyr avsted. Men så snart jeg får penger skal jeg kjøpe inn bluser og tunikaer som ikke er svarte eller grå, og en ny skinnjakke, og noe i beige.. må tenke mer på hva :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah jeg vet, jeg ville saa gjerne ha den roede kjolen men den dukket tilogmed aldri opp paa webshoppen! Du vet naar jeg skrev sist alt det fine H&M hadde lagt ut, det var jo masse deler av TGC! :klaske:

irriterende..

savner H&M masse her nede, men er ganske mye bra her og.. er bl.a en butikk, forevernew, som jeg tror du hadde funnet mye fint paa! Kan jo sjekke ut om du kjeder deg, forevernew.com.au ;)

de henger jo et halvt aar etter med moten her nede, saa jeg foeler meg jo ubertrendy.. haha

Haaper du faar en fin tirsdag, og takk for stoettende ord i boken min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Lekis: Sjekket linken, og du har veldig rett, jeg hadde elsket den butikken :Nikke: Det må være moro å ha så mye nye butikker å shoppe i, og i tillegg ligge foran de andre siden moten henger etter ;)

Mischa: Er litt redd for å bli gjenkjent (paranoid), så kan sende det på pm! :)

--

Var innom h&m idag for å sjekke ut om noe fra The garden collection var der, men det var bare et par, kjedelige ting.. et par jakker og shorts, ikke noe jeg hadde sett meg ut fra før. Så da kommer vel hele kolleksjonen 25.? Det står jo forskjellige datoer overalt :klø:

Men - jeg hadde skikkelig flaks og fant akkurat en slik kjole jeg har lett etter på Divided-avdelingen! Og det var én igjen - den var i 36, og passet perfekt! :) Jeg finner den ikke på nettet, men den er som denne kjolen, bare med hel rygg og uten ermer.. dere får bruke fantasien :fnise:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Døgner for skal ut og fly om ikke så lenge, så orket ikke legge meg bare for å sove 4 timer.. bruker tiden på å vindusnettshoppe på asos! De har akkurat slike kjoler jeg aldri finner i butikker/norske nettbutikker! Er veldig glad i stroppeløse, men finner sjeldent (aldri egentlig) noen fine i butikker her.

Rosa drapert kjole

Sort/hvit kjole

Nydelig maxikjole, men jeg hadde nok aldri fått bruk for den.. når har man på seg en maxikjole egentlig? Sommerbryllup? :klø: (<- hvorfor funker ikke den smileyen??)

Enkel hvit kjole

Sort/hvit kjole 2, veldig sexy men samtidig elegant.

Søt rosa kjole

Perfekte sommerkjoler som jeg ikke har råd til :sukk:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får komme ned hit, her går alle i maxikjoler hele tiden ;) bruker de på skolen og overalt.. kanskje ikke så pyntet som den da, men kunne fint gått med den der på byen!

veldig fine kjoler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, jeg gikk glipp av Garden Collection på nett :( Omtrent alt er jo utsolgt nå.. Når kommer alt i butikk, egentlig? Trodde ikke det skulle komme på webshop før 25, jeg henger ikke helt med. Men MÅ ha noen av de plaggene. Denne kjolen, denne tunikaen har jeg såå lyst på..

Ellers er det veldig lite shopping men veldig mye shoppinglyst for tiden! Har litt lite penger akkurat nå, skal bestille ferietur så må spare, men det virker som pengene bare flyr avsted. Men så snart jeg får penger skal jeg kjøpe inn bluser og tunikaer som ikke er svarte eller grå, og en ny skinnjakke, og noe i beige.. må tenke mer på hva :ler:

Jeg har lagt ut et par ting fra The Garden Collection på QXL. Så det er fortsatt håp ;)

Se linkene:

http://www.qxl.no/pr.../v/an602881430/

og

http://www.qxl.no/pr.../v/an602882196/

:)

post-34818-1269621417,1105_thumb.jpg

post-34818-1269621425,6813_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Døgner for skal ut og fly om ikke så lenge, så orket ikke legge meg bare for å sove 4 timer.. bruker tiden på å vindusnettshoppe på asos! De har akkurat slike kjoler jeg aldri finner i butikker/norske nettbutikker! Er veldig glad i stroppeløse, men finner sjeldent (aldri egentlig) noen fine i butikker her.

Rosa drapert kjole

Sort/hvit kjole

Nydelig maxikjole, men jeg hadde nok aldri fått bruk for den.. når har man på seg en maxikjole egentlig? Sommerbryllup? :klø: (<- hvorfor funker ikke den smileyen??)

Enkel hvit kjole

Sort/hvit kjole 2, veldig sexy men samtidig elegant.

Søt rosa kjole

Perfekte sommerkjoler som jeg ikke har råd til :sukk:

Åh, så fine! Skulle ønske jeg kledde pudderfargede plagg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Lekehusmor: Åå.. jeg vil ogsåå.. :fnise: Det må være så morsomt å kle seg i Australia, altså!

CaroK: Fant ingenting selv om jeg søkte..

Cantaloupe: Jeg skulle ønske jeg kledde mer sterke farger, jeg, spesielt om sommeren! :) Jeg har litt lyst å ta en fargeanalyse for å finne ut akkurat hvilke farger som passer best til meg, for jeg kan se meg litt blind på sånn selv :sjenert:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest dalieo

Oi, lenge siden sist nå! Har kjøpt noen ting de siste ukene.

Baseball jacket fra bik bok. Har hatt lyst på denne lenge, og endelig fikk jeg kjøpt den :tommelsmil: Noen som har kombineringstips?

Hvite tøysko. Obligatorisk om våren!

Hvite ballerinasko. Ditto, og mine gamle var slitne.

YSL Touche Eclat. Var tom!

Også var jeg innom et litt lite kjøpesenter for en stund siden, og der hang nesten hele Garden Collection igjen! Inkludert denne hvite, og denne blå kjolen (som jeg har hatt lyst på). Men ble skikkelig skuffet :sukk: Mange av plaggene så ganske billig ut i forhold til bildene, og passformen på mange av plaggene var så løs og ledig at jeg så mye større ut enn jeg er. Så ble ingenting, faktisk..

Er eksamenskjør for tiden, stoffet er interessant så det er ikke så verst! :)

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at Garden Collection var finere på bilder enn i virkeligheten, men til de prisene så burde jeg kan kanskje skjønt det :sjenert: Kjoler til 149 kr pleier sjeldent å se luksuriøse ut..

Baseballjakkene er såå fine, men jeg føler jeg er for gammel for å henge meg på den trenden :grine: Når alle bloggerne har den, Voe, NetteNestea og fotballfrua Caroline alle har kjøpt.. Hadde jeg vært et par år yngre hadde jeg definitivt kjøpt en, den er så smukk :fnise: Har ingen gode tips til hvordan kombinere den, men sportslige sko (som hvite tøysko) og jeans/hvite jeans/kort deninmskjørt/shorts.. Sporty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange går her nede med de baseballjakkene, hvite slitte denimshorts og grå tskjorter til.. syns det er stilig jeg da.. eller så syns jeg det er stilig uten på litt sånn jersey-kjoler også, gjerne sort hvitt eller grått.. syns det er fint med bare ben eller hvertfall skinnyjeans siden jakkene kan være litt voluminøse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...