Gå til innhold

.


Gjest stearinpikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sentrifugert maskinen ferdig når det har skjedd med meg. Bråkte noe inni helvete, men ikke noe skjedde. Reperatøren som kommer, og koster nesten 2.000,- skrur fra hverandre maskinen og plukker den ut, og er ferdig på 15 minutter. Siste gangen det skjedde, viste han meg hvordan jeg skulle gjøre det, så neste gang (har bh-poser, men ikke alle i huset bruker dem) skal jeg gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BH-spile liggende utenfor trommelen i vaskemaskinen. Har helt glemt at den ligger der inntil jeg leste denne tråden her. Har vasket mange maskiner etter at spilen forsvant, så her har det i hvert fall gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Hos oss gikk det mindre bra, dessverre. Hele driten stakk seg fast i "motoren" eller hva jeg skal kalle det, og det kollapset fullstendig. Endte opp med å kjøpe ny maskin siden jeg hadde kjøpt den brukt og ikke ville kaste bort 2500 kr på reperasjon. Kjedelige saker :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,gjorde detta for mange år siden.Alt gikk greit fram til den ville stikke opp igjen og rev hull i ALT tøyet mitt,det var kjipt.<legg bh i ett putetrekk og ett hårstrikk på enden,det gjør jeg om posen har gått i stykker.Jeg lærte den gangen,kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går ikke bra. Der jeg bodde før var vaktmesteren så drittlei av alle bh-spilene som satte seg fast i maskinene i fellesvaskeriet og ødela dem at han tok alle ut og la dem oppå den ene maskinen til skrekk og advarsel.

Hvis du ikke har råd til servicemann, kan du ringe en handymann? :) Og - eh, bruk vaskeposer... Jeg har to. Tror du får kjøpt dem i store matbutikker, på H&M og Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...