Gå til innhold

Kjøpte Canada Goose på nettet fra utlandet


Gjest kvinne86

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne86

Hei!:)

Jeg skal kjøpe meg Canada Goose solaris jakken,men den er utsolgt over alt.

Via canada-goose.com,så fant jeg linker til autoriserte nettforhandlere.

Jeg skal ha str. S. Hvis jeg bestiller Small fra USA,så tilsvarer det den samme smallen,som de selger her i Norge?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Hei!:)

Jeg skal kjøpe meg Canada Goose solaris jakken,men den er utsolgt over alt.

Via canada-goose.com,så fant jeg linker til autoriserte nettforhandlere.

Jeg skal ha str. S. Hvis jeg bestiller Small fra USA,så tilsvarer det den samme smallen,som de selger her i Norge?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden har ikke noe måletabell??

det pleier å være det på mange sider som selger klær..

er nok best å sjekke, for er ikke alle str som er likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne86
siden har ikke noe måletabell??

det pleier å være det på mange sider som selger klær..

er nok best å sjekke, for er ikke alle str som er likt.

Hmmm.Men tror du at alle merkelappene på Canada Goose jakkene blir byttet ut da,etter at de kommer til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv handlet Canada Goose jakke fra utlandet, og det er de samme str;) men hver obs på at du må gå ned en str i forhold til det du vanligsvis bruker i jakker! jeg bruker xs til vanlig, men i C.G jakken har jeg xxs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne86
Jeg har selv handlet Canada Goose jakke fra utlandet, og det er de samme str;) men hver obs på at du må gå ned en str i forhold til det du vanligsvis bruker i jakker! jeg bruker xs til vanlig, men i C.G jakken har jeg xxs...

Flott,takk skal du ha! Da skal jeg bestille jakke nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kvinne86
Hvor mye gir du for jakken? Jeg vil også ha nemlig ;)

3300 kr gir jeg for jakken. Passer bra at dollaren er så lav:)

Men nettbutikken jeg bestiller fra i USA,sender ikke til Norge, så da har jeg skaffet meg adresse via jetcarrier, som gir meg en adresse i USA,så henter de pakken der for meg,og sender den til Norge. Så blir jo litt avgifter i forhold til de også. Men langt under det jakken koster i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3300 kr gir jeg for jakken. Passer bra at dollaren er så lav:)

Men nettbutikken jeg bestiller fra i USA,sender ikke til Norge, så da har jeg skaffet meg adresse via jetcarrier, som gir meg en adresse i USA,så henter de pakken der for meg,og sender den til Norge. Så blir jo litt avgifter i forhold til de også. Men langt under det jakken koster i Norge.

Så smart! Prisen er ikke ille den heller :) Hvor bestiller du fra, en spesiell side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne86
Så smart! Prisen er ikke ille den heller :) Hvor bestiller du fra, en spesiell side?

Ja,ikke sant?:) Jeg bestilte jakken fra antarcticconnection.com en autorisert canada goose forhandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Ja,ikke sant?:) Jeg bestilte jakken fra antarcticconnection.com en autorisert canada goose forhandler

hvor mye kom det på totalt med frakt og toll? (for jeg regner med du måtte fortotte den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Dør for goose jakke
3300 kr gir jeg for jakken. Passer bra at dollaren er så lav:)

Men nettbutikken jeg bestiller fra i USA,sender ikke til Norge, så da har jeg skaffet meg adresse via jetcarrier, som gir meg en adresse i USA,så henter de pakken der for meg,og sender den til Norge. Så blir jo litt avgifter i forhold til de også. Men langt under det jakken koster i Norge.

Hei, jeg bare lurte på om du har fått jakken, for tenkte å bestille og gjøre det samme som du gjorde, altså gjennom jetcarrier, og hvor mye alt til sammen kostet deg? Hadde vært kjempe fint om du kunne informere om det, for jeg er har skikkelig lyst på den jakken, men den er utsolgt over hele Norge. Gjerne på mailen min er du snill xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hadde vært kjempe snilt :) Tusen takk

E-postadresse fjernet iht reglene

Mrs Shorty, mod

Endret av Mrs Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_martine_*

Hei, eg jer også intressert i å bestille gjennom jetcarrier, kan noen si noe mer om dette? Hvordan blir det med kostnadene? Og hva med toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_wow_*

det er ekte coyote-pels på jakkene ja. Men man kan få kjøpt uten pels. Pelsen kommer fra jakt, ikke oppdrett om det har noe å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjestemannen_*
Hei, eg jer også intressert i å bestille gjennom jetcarrier, kan noen si noe mer om dette? Hvordan blir det med kostnadene? Og hva med toll?

Fra andre som har kjøt denne jakken blir det ca. 400 i flyfrakt fra Nj og hjem til ditt lokale postkontor. Det er 10,7% toll på klær og vanlig 25% mva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...