Gå til innhold

hvordan få større rumpe lår og pupper


AnAnAss

Anbefalte innlegg

kroppen min er bare formet som en linjal.

jeg vil gjerne legge på meg litt på rumpa pupper og hofter slik jeg får litt timeglassfigur. er det noe jeg kan trene og ete for å oppnå dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selve puppene må nok reguleres på annen måte - men ved body pump så trener du ihvertfall brystet .. og da vil kanskje puppene se litt større ut .. Vet ikke jeg - mitt problem er det motsatte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for tipset :P

men nr det gjelder mat og sånn, er det noe mat det er lurt å ete for at det skal legge seg på hoftene rumpa og puppene?

vet at det ikke er lurt å ete så mye sukker og sånn for det legger seg på magen, men er det noe spes mat som kan regulere hvor det legger seg liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kroppen min er bare formet som en linjal.

jeg vil gjerne legge på meg litt på rumpa pupper og hofter slik jeg får litt timeglassfigur. er det noe jeg kan trene og ete for å oppnå dette?

Østrogenterapi kan hjelpe. Og så må du gå opp i vekt, legge på deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok takk for tipset :P

men nr det gjelder mat og sånn, er det noe mat det er lurt å ete for at det skal legge seg på hoftene rumpa og puppene?

vet at det ikke er lurt å ete så mye sukker og sånn for det legger seg på magen, men er det noe spes mat som kan regulere hvor det legger seg liksom?

Nei, dette avhenger ikke av om du spiser sukker eller ei, det avhenger av anleggene du har, blant annet hormonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge på seg fett spesifikke steder går ikke.

Det eneste du kan gjøre er å trene for å få større og strammere muskler, altså slik kroppsbyggere gjør. Da må du trene tungt med få repetisjoner. Type bodypump med mange repetisjoner vil ikke virke på langt nær så godt, og spinning som er utholdenhetstrening vil i liten grad gi større muskler. Kosthold er viktig, spesielt det å spise nok proteiner.

Eller du kan ta en titt her: http://www.t-nation.com/free_online_articl...female_training men det er ikke sikket den viser det du er ute etter:

But this article is different. It's not intended to grow big muscles on females; it's intended to give them the lean, athletic look
Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med å få større pupper, jeg spiser mye soya, kylling og tar omega 3 (tran)

Det har ihvertfall funket for meg.

Og så gjør jeg noen push ups innimellom.

Jeg merker rompa mi blir større når jeg spiser mye brunost (noe jeg da prøver å ikke gjøre! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men følte jeg måtte si det:

Så på tv for et par år siden ei dame med store pupper som ble spurt hvordan hun hadde fått det. Hun svarte da at hun snakket med de hver dag og ba de vokse, og dette funket visst veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Selve puppene er vel ikke så mye å gjøre med.Men hvis du gjør styrkeøvelser for overkroppen vil du få større overvidde - dvs. at omkretsen rundt overkroppen øker,og da vil puppene også virke større.Dette er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

En skikkelig sprettrumpe er nok et lite stykke på vei genetisk betinget, men den beste måten du kan trene rumpe og lår på er ved knebøy og utfall, samt markløft. Markløft tar mest på rompa og baksiden av lårene, mens knebøy tar sekundært på rumpa og i hovedsak på fremsiden av lårene. Med knebøy gjelder; jo lenger ned på ryggen (fra skuldrene) du har stanga jo mer tar på rompa. Begge disse øvelsene må du for all del ikke gjøre før du får innstruksjon om hvordan, og helst bør du begynne med veldig lite vekter (bare stanga i starten) og husk mage-belte. Pupper har jeg ikke greie på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

heeisann du : )

eg har akuratt det samme probleme å lurer bare på om det er sant at det fins en son slaks pumpe som pumper opp puppene dine på?

er det noe bra`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_anonym_*
heeisann du : )

eg har akuratt det samme probleme å lurer bare på om det er sant at det fins en son slaks pumpe som pumper opp puppene dine på?

er det noe bra`?

hvis du søker erotikkexpressen i google det er en nettbutikk som

selger sexleketøy så søker du på pumper etter det kommer det

masse forskjellige pumper i hvertfal er en av dem er for puppene og gjør dem

dobbelt så store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Jo faktisk. Latinere legger på seg mest på rompa og hofter før de legger på seg andre steder, som jeg vet, ikke vi nordmenn da. Pupper tror jeg blir litt vanskelig? Det tror jeg må være mer genetisk. 

Anonymkode: fd69b...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan godt trene bryst, men det vil heller stramme opp og forme, ikke øke selve størrelsen på puppene. Da må du vurdere kirurgi. 

Når det kommer til rumpe og hofter kan jeg derimot gi deg noen gode tips!😊 Genetikk spiller en stor rolle her, men det er store muligheter for å få mer former ved å trene styrke! 

Anbefaler deg å kjøre øvelsene jeg nevner under, med vekt når du har fått inn teknikk og litt mer muskelmasse. Ikke vær redd for å trene tungt, det er det eneste som gjør at musklene vokser. Utfordre deg selv! Jeg har fått en stor, fast og fin rumpe med trening 😊

Søk gjerne opp øvelsene på YouTube for korrekt utførelse og teknikk.

Begynn med knebøy, strake markløft, utfall, glute bridge og kick backs (eller donkey kicks). Gjør gjerne variert knebøy med en manual eller kettlebell som du holder foran deg - til sidene og skrått bakover. 

For hoftene ville jeg kjørt sidehev med ett og ett bein mens du holder deg fast i for eksempel en vegg på motsatt side av hoften du trener og hånden på den andre hoften. Her kan du også bruke kabel festet til ankel etterhvert, eller elastiske treningsbånd med forskjellig motstand.

Legger også med noen linker.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...