Gå til innhold

Brystforstørring med eget fettvev(plastikkirurgene)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar :) Hvilken klinikk brukte du? Jeg ønsker ikke noe dramatisk endring, men få bort fett fra hofter, mage og love handles, og fylle på pupper som har blitt litt "tomme" etter graviditet. 

Anonymkode: 8c8b0...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte Oslo Plastikkirurgi.

Legen er ikke typen som sitter og holder deg i hånda og går gjennom alt steg for steg, så gjør din research før konsultasjon og forbered de spørsmålene du måtte ha, for det går raskt i svingene og jeg tror han forventer at du skal vite alt på forhånd omtrent. Men han er åpenbart dyktig i sitt fag, resultatet ble veldig bra. Jeg hadde ikke tenkt veldig gjennom akkurat hvor han skulle høste fett unntatt fra flanker og lår (og var redd det kanskje ikke var nok fett å ta av der), men han fant flere andre steder han anbefalte og har formet hele kroppen min til å bli veldig symmetrisk og fin. Han fylte også litt mer på det ene brystet enn det andre fordi de var forskjellige i størrelse, noe jeg aldri hadde sett selv, og jeg har glodd mye i speilet. Men nå er de iallefall helt symmetriske. Så han har øye for dette, og kan anbefales. Man blir jo alltid litt skeptisk når legen er en smule brysk og det går veldig fort i svingene og man plutselig står det mer tusj på hele kroppen og lurer på hva i huleste som skjedde, men han hadde jo åpenbart rett i alt og evnene til å gjennomføre det etter planen.

Han sa at de avviste de fleste, det har nok litt med hvilke forventninger folk har, hadde blitt mange drittsure kunder om man oversolgte det og opererte noen som ventet silikonpupp-effekt eller noe. Men du virker jo som en ideell kandidat.

Anonymkode: c76d9...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar en slik operasjon, og blir gravid igjen etterpå, vil man ødelegge effekten, da? Graviditet/amming er jo grunnen til at brystene har blitt "tomme". Blir de det på nytt igjen om jeg blir gravid igjen?

Anonymkode: 8c8b0...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...