Gå til innhold

Noen som har noen gode tips til nyttårshilsner på sms?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er lite fantasifull av meg, og tenker at det sikker er noen her som har noen gode ideer om hvordan ønske hverandre godt nyttår på sms.

Vil gjerne skrive noe mer enn akkurat "godt nyttår" liksom, noen som har noen gode dikt, vers, sitater,annet..

Evt. husker hva dere fikk av sms i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppe på himmelen så luftig og lett, sitter en engel på en kjempe rakett! Den er tent på og er sendt opp av meg, og engelen brøler GODT NYTTÅR til deg.

Jeg har i dag overført 365 dager med lykke og glede til din konto nr. 2009. Bruk det godt! Godt nyttår!

Et godt nyttår til deg, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, regelmessig avføring og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig fin kveld og et godt nyttår.

Happy new year! Bit early I know, but I have a list of thousands of rich and sexy people. So I thought I’d start at the bottom with the poor ugly fuckers first.

Sender en fe med en koselig beskjed. Lån ham ditt øre, så skal du få høre. Han visker forsiktig en hilsen fra oss: Godt nyttår !

Hvis du vil sende meldingen tidlig:

GODT NYTTÅR Jeg vet det er tidlig men…..jeg har så mange vanlige og kjedelige venner…..så jeg tenkte jeg skulle begynne med de som er viktigst og som har fortjent det. PS. Legg merke til at jeg fikk meldingen før deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før solen går ned for 2008, før minnene blekner, før telenettet blir overbelastet, før jeg blir full og mister mobilen ønsker jeg dere alt godt for 2009.

Alle sier jeg må ta vare på meg selv. Spise med måte, drikke med måte og elske med måte. Men hvem pokker er Måte? Ha en fin kveld og kos deg med Måte. Godt nyttår

Hvis ditt høyre bein var juleaften og ditt venstre bein var nyttårsaften, kunne jeg besøkt deg midt i romjula da ?

Så nå har jeg tatt resten av rødvinsflaska, Baileys’en, akevitten, Kahula’en, resten av pakken med paralgin forte, valiumen, en boks sjokolade og de siste 8 lykkepillene. Du ANER IKKE hvor forbaska BRA jeg føler meg!! Skjønner forresten IKKE hvorfor politiet vil ha meg ned fra taket … Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med gjesten over her... Er noe spesielt og mye koseligere med å få en melding man skjønner er til en selv, skrevet av AVSENDEREN, ikke en han har fått av en annen og bare sender videre til 40 andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjesten over her... Er noe spesielt og mye koseligere med å få en melding man skjønner er til en selv, skrevet av AVSENDEREN, ikke en han har fått av en annen og bare sender videre til 40 andre

Ja og send i hvert fall ikke morobilder og sånt trash du finner på nettet. Men det absolutt verste må være kjedebrev. Sånn ala, hei alle sammen, send denne nyttårshilsenen videre til minst 50 andre, så kanskje du får feire nyttår neste år også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og slike dramatiske EN STJERNE PÅ HIMMELEN, DEN SKINNER I NATT OG VISER AT DU ER EN SKATT!!!!!GODT NYTTÅR!!-greier folk får tilsendt av andre = ouch

Selvfølgelig er det koselig at folk tenker på en, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og slike dramatiske EN STJERNE PÅ HIMMELEN, DEN SKINNER I NATT OG VISER AT DU ER EN SKATT!!!!!GODT NYTTÅR!!-greier folk får tilsendt av andre = ouch

Selvfølgelig er det koselig at folk tenker på en, men...

Hvorfor et "men..."? Det blir litt som å være utakknemlig for julegaver fordi de ikke er fine eller dyre nok.

Greit nok at man synes det er koseligere med en personlig melding, det må man jo få lov til å synes. Den er jeg forresten helt enig i. Men å rakke ned på de som sender små dikt og hilsener som er "ferdigskrevet" er ikke helt ok synes jeg. Det er ikke alle som føler seg komfortabel med å finne på noe personlig å skrive, så da kan det føles greit å ha et lite vers istedet for bare godt nytt år.

Jeg blir veldig glad for en sånn masseprodusert melding, for da vet jeg at avsenderen har tenkt på meg selv om han/hun ikke klarte å finne på noe fint/morsomt/personlig å si selv. At jeg hadde blitt enda gladere for en personlig melding er litt på siden av saken. Og ærlig talt skjønner jeg godt at de som sender hilsen til 30 venner/familie ikke orker å bruke masse tid på nyttårsaften til å komponere personlige meldinger til alle.

Jeg tror verden hadde vært et bedre sted for oss alle om vi lærte oss å sette pris på det vi har og det vi får, istedet for å være kritiske til sånt som faktisk er godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...