Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Drømme trappen min :ninuskapus:

drømmetrapp.jpg

En jordisk "Stairway to heaven"

Endret av fiole
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Nydelig trapp! Leder den til et sted du aldri har vært før? :nigo: Kanskje den leder inn hit? :ninja: 

Og med det samme vi er inne på blomster..

Den derre orkidéen min jeg har (helt uoppfordret) drevet og oppdatert dere om her i tråden, har mistet alle blomstene sine nå, bortsett fra én, pluss den knoppen jeg fortsetter å vente på. Og det kommer ikke bare ett blad (som jeg skrev sist), men to! :)

Og jeg har en bukett på salongbordet.

Nok om blomster.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min orkidè kom med halv stilk og kun tre blomster denne gangen, men er vakker som få og lyser opp. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg aldri vært :grine: Skulle ønske thou...med pensil og palett.....får litt huset på prærien feeling :hjerte:

landskap.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh! Jeg fant visst et fint andre pinsedagsrom...helt for meg selv!  :hoppe: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den siste åpne blomsten på orkidéen har falt av. Knoppen er ennå bare knopp. To blader vokser og trives. Ett av de gamle har begynt å gulne.

Siste fra Zenobias orkidénytt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går som det skal med andre ord. :jepp:  Good!  Mine tre blomster står fremdeles i full flor
og pynter opp ved lesekroken min. Svak duft har de også ennå. Det pleier å avta når
de begynner å bli gamle. Hurra for oss som er glad i orkidèer! 

Bortsett fra disse tankene mine, så aner jeg virkelig ikke hvilket rom jeg nu har trådt inn i? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at jeg fikk til å lage saltkaramellsaus.....jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd men konsistensen blir feil. Det smaker riktig....ja ja. Den isen så svært fristende ut selv om det er tidlig på kvisten....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh....!  :daane: ...er jeg død nu? Er jeg i himmelen? Snakker serverende forumengler vennlig til meg...?  :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva som er lov å skrive her siden jeg aldri har vært før.  :sukk:

Sikkert ikke noe om mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh... Matprat og det meste jeg sier er forbudt av en/et par som ser seg som sjef(er) for hva som er lov til å skrive.

Møkk lei det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører deg. Trekk pusten dypt og gå videre? Det skal jo liksom være lettbeint tullehumor i en del tråder.  
Noen ganger forstår vi hverandre ikke helt og mistolker. Det kan gjelde alle det. :jepp:  På`n igjen og nytt forsøk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, fiole skrev:

Skulle ønske at jeg fikk til å lage saltkaramellsaus.....jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd men konsistensen blir feil. Det smaker riktig....ja ja. Den isen så svært fristende ut selv om det er tidlig på kvisten....

Hvilken konsistens er du paa jakt etter da_ Jeg har bare proevd en gang, da brukte jeg smoerbukkarameller som utgangspunkt, den ble jaffal himmelsk god, dog veeeeeldig mektig :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...