Gå til innhold

Bestille fra Victorias secret


Gjest Gjest_Linda_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Jeg har gjort det for noen år siden. Jeg MÅTTE bare ha en bukse som ar sååå fin. Rosa! Så sto det pink på rompen :fnise: Men jeg husker ikke hva frakt kostet, men husker det ble mye dyrere enn jeg hadde trodd. :sjenert:

Også er str mye større enn vanlig. Jeg bruker og bruke str 2 i slike kosebukser, men bestilte i str s, og den var egenlti ltit for stor. Har og en venninne som har handlet masse der, og hun og sier str er litt større enn det vi er vandt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75A er det samme som 34A fra Victoria Secrets.. Jeg bruker S i bikiniunderdel i Norge og passer fint i S derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også str er litt store, bruker som regel str 38, men bestiller alltid small fra vs. Frakten er litt dyr, og så må du jo betale toll i de fleste tilfellene, men klærne derfra er verd det, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg er jo helt på vidda. Finner ikke fraktkostnader..

Kan noen snille mennesker hjelpe meg?

Og du sier at S i underdel passer fint, men er den mer en liten S eller sort S?

Hehe, kanskje vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er jo helt på vidda. Finner ikke fraktkostnader..

Kan noen snille mennesker hjelpe meg?

Og du sier at S i underdel passer fint, men er den mer en liten S eller sort S?

Hehe, kanskje vanskelig å svare på.

Den er mer en liten S enn en stor S. Dvs noen av modellene i S var nesten litt for stramme for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Malin_*

Dere som har bestilt bikini fra VS, var dere fornøyde?

Har så lyst på et par bikinier derfra, men er så redd de ikke sitter noe fint på meg, og det er jo ikke akkurat billig heller. OG ikke minst er jo modellene perfekte! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns bikiniene er kjempefine på! Er så gøy med bikinier som er litt annerledes enn de alle går med her hjemme i Norge. Også er de litt mer stasjet opp, med bling bling og slikt som jeg er så glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*

Ja, nettopp! Vil ha noe som ikke alle andre har, og som ikke er svart/ensfarget og kjedelig.

Kanskje jeg skal tørre å bestille da!! Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har bestilt bikini fra VS, var dere fornøyde?

Jeg har bestilt flere bikinier og mye undertøy derfra, og har bestandig vært fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*

Da har jeg funnet noen bikinier jeg liker. Egentlig mange da, men må jo begrense meg.

Men er så usikker på underdel-størrelsen.

Er en stor S i norske størrelser, og vil som regel ha M slik at det ikke strammer så mye. Burde jeg da ta M i underdel fra VS?

Det er vel bedre at det er litt for stort, og eventuelt sy den inn litt, enn at den er for liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...