Gå til innhold

supper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg drikker en del slik suppeposer. koker vann og fyller på, enkelt og greit. Tenker også og ta av meg noen få kilo før sommeren. Mitt spørsmål er om jeg klarer å gå ned i vekt ???ved å drikke slike poser til frokost, lunsj og kveld, middag må jeg ha.

Er det noen som har erfaringer.??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags suppeposer mener du. Rett i koppen, eller "slankesupper". Du vil sannsynligvis gå ned i vekt på denne "kuren", men vil ikke anbefale deg å gjøre det på denne måten. Kroppen din trenger næring, vitaminer osv. Det får den veldig lite av gjennom suppeposer. Lær deg heller å spis normalt og sunt. Frukt, grønnsaker og vann i mengder. Kutt ut godteri og brus. Gå en tur hver dag, så skal du se at det hjelper.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett i koppen supper, men jeg må jo tilføye at jeg spiser mye frukt i tillegg + at jeg spiser en god middag. Når det gjelder goderier så kan jeg desverrre ikke leve uten dem. icon_smile.gif Dette er et valg jeg har gjort.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Enig i at godteri er veldig godt!! Men da blir det umulig å svare på om du vil gå ned i vekt av å spise suppe. Det kommer jo helt an på hvor mye godis du putter i deg.

Smil icon_smile.gif som elsker smågodt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...