Gå til innhold

En tankevekker................


Charmina

Anbefalte innlegg

Våkna opp igår og tuslet inn på badet! Så meg i speilet,og tenkte "søren dette håret-at det aldri kan se ut sånn som jeg ønsker".

Tok litt vann i fjeset og sukket litt til over en kvise som slett ikke hadde trengt å komme.......!!

Studerte kroppen min litt, og kom fram til at her trengtes det litt trening, og større pupper hadde heller ikke vært å forakte! Syntes litt synd på meg selv og tenkte at dette kom til å bli en dårlig dag......!

Dagen gikk og tiden kom til at jeg måtte avgårde på nattevakt!

Kommer inn på et pasientrom og møter en smilende jente! Hun har mistet det lange vakre håret sitt, annsiktet er oppsvumlet av medisiner,kroppen utmagret av sykdom. men hun smiler,spør om jeg har det bra.....om jeg ikke koser meg nå når det går mot vår og solen har skint hele dagen ute!

Hun vet at hun ikke har lenge igjen å leve,og at hun skal dø fra ungene og familien sin som hun elsker så høyt!

Jeg skammer meg over tankene mine som jeg hadde før på dagen, og jeg gråter inni meg over denne jenta som bare er en av mange.

I dag da jeg sto opp og gikk inn på badet så jeg på håret mitt med glede og tenkte på hvor heldig jeg er som har hår! Litt mage og rumpe er jo bare kvinnelig,og kvisen på haken enset jeg ikke. Jeg har en mann og en sønn jeg elsker og som elsker meg tilbake.......!! jeg kan gå ut og nyte våren når jeg måtte ønske.

Livet er bare nydelig, og det er godt å leve!

tenk at jeg av og til må minnes på akkurat det!!

Og takk for at jeg har en slik jobb som gir meg så ufattelig mye!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Det er rart hva mann kan ta forgitt enkelte ganger....

Og det er trist at en annens kjebne og smerte skal få oss til å se allt vi har å takke for hær i livet....

Jeg prøver hver kveld å tenke på allt det jeg har og alle de som jeg er glad i og som er glad i meg hver kveld før jeg sovner....

Sover mye bedre og de gir ekstra enegi dagen etter icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke før man ser hvor dårlig ting kan være at man selv kan sette pris på sitt sanne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...