Gå til innhold

Dagboken min :)


Julie:)

Anbefalte innlegg

Jeg er ny, eller ny gammel bruker. Skrev dagbok her for en god stund siden, men mye har skjedd i mitt liv siden den gang og nå starter jeg på ny frisk :)

Jeg er 26 år- en liten stund til hvertfall... Har ei lita jente på 3 år som selvfølgelig er verdens herligste. Jeg har kjæreste som jeg snart skal bli halvveis samboer med og drømmer om familielykke og idyll :ler: Jeg har datteren min like mye som min eks. og det går forsovidt greit selv om jeg selvfølgelig skulle mye heller hatt henne hele tiden. Men ser jo hvor mye hun koser seg hos begge og takler fint og ha to boliger- til nå hvertfall... Så får fokusere på det positive. Jeg og min eks har hatt et litt turbulent brudd, men håper ting roer seg.. Jeg syns jo det har roet seg litt da, men har opplevd nok tilbakefall fra den kanten før så tar ting som det kommer. :) Jeg er positiv hvertfall også smiler livet til meg om dagen så da er jeg fornøyd med det :)

Livet er travelt som student, jobb, for øyeblikke pendlerkjæreste og sist men slettest ikke minst som mamma :) Men som sagt skjer det endringer i tilværelsen som jeg gleder meg masse til og som blir kjempespennende!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuu, dette har vært en virkelig fin helg. Jeg har tatt noen vikar dager i en barnehage, så jeg var god og sliten i går kveld og hadde avtalt at ei venninne skulle komme over. Vi snakket og hadde det hyggelig vi og da hun dro kl 2 gikk jeg på badet og ble der til kl halv seks i natt.... med omgangssyke. Phu, ikke vært ute av senga i dag og er ganske tom.. Blæ! Jeg som skulle ut på tur imorgen og greier. Jenta mi er derfor hos sine besteforeldre og sover der. Håper på rask bedring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Lille Ballerina :) Koselig med folk som detter innom!

Jeg har hatt en fantastisk fin påske. Min kjære har vært oppover og vi har hatt tid med min datter og litt alenetid, ble hvertfall masse frisk luft! Deilig!! Vi lever i et litt sånn langdistanse forhold enda, men det skal snart til å snu da han flytter delvis hit om noen få uker. Gleder meg virkelig til det! Blir herlig.

Jeg driver med prosjektarbeid på skolen og det skal snart leveres inn. Phu, jeg er litt dårlig til å få satt meg ned å begynt, men det går jo somregel alltid bra da... Litt rastløs... Skulle satt meg ned med skolearbeid, men har også veldig lyst til å ta leiligheten et godt tak så tenker jeg skal bruke litt tid på det nå før jeg henter snuppa i barnehagen... Oppgaveskriving i kveld da :P

Hva skal jeg gjøre da???? Hmmmm

*rydde alle flater

*støvsuge

*sette i gang opp til flere klesvasker

*handle, men det tar jeg når jeg har hentet snuppa

Da er det vel egentlig bare å sette i gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny dag... Blæ! Skal på jobb om litt og burde strengt tatt bruke tiden min nå til å betale regninger! Det er lite morsomt spør du meg og jeg utsetter det gjerne så lenge som mulig. Men det hjelper jo ikke så det er vel bare å sette i gang.

Skal på jobb fra kvart over ett til halv to imorgen, og s¨er det prosjektoppgave hele helgen. Blir godt å bli ferdig sier nå jeg bare, jeg føler at jeg ikke får brukt tiden min slik jeg vil om dagen og det liker jeg dårlig. Liker å kunne bestemme selv jeg, men det blir vel bare sånn så lenge man er student. Blir godt å bli ferdig.... om to år... He he

Hadde egentlig tenkt til å trene idag, men senga var for god ;) Kommer til å angre på det kan jeg tenke meg, men men, får få det til en annen dag.

Skuklle ønske man fikk fritak fra barneoppdragelse når man har travle dager med ting å få gjennomført for da får man ekstra dårlig samvittighet ovenfor disse små.

Et lite hjertesukk fra meg, mens jeg gleder meg til oppgaven er innlevert, kjæresten flytter oppover og tingenes tilstand normaliserer seg. Også skal jeg snart bli tante også da og det er jo stor stas :)

Regningene venter, jeg får ta de før jeg drar på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg savner studietiden veldig :) Håper jeg får muligheten til å studere igjen i nærmeste framtid :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lille Ballerina :) Ja jeg tenker vel også det at man savner studietiden etter man er ferdig. Jeg trives jo godt da, men når det er prosjekter og slikt som skal leveres og som henger over hode på meg kunne jeg godt tenkt meg å være ferdig. Men det er jo så mye utvikling å hente i disse prosjektene også så det er jo veldig spennende også! :) Man lærer utvilsomt mye om seg selv og andre, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

Kjenner meg godt igjen i det du sier. Er selv student og har en gutt på litt over 1 år og ei jente på 2,5 år. jeg stiller veldig høye krav til meg selv når det gjelder prosjektinnlevringer og eksamener osv. det er så herlig å være ferdig med en prosjektoppgave. Da føles det som om 10 kg er løftet fra mine skuldre :-D Men synes av og til at det kan være tøft og kombinere barn og skole. Iallfall når mine var babyer. Det var tøft. Fikk ikke gkort mye hjemme iallfall, hehe. Skal begynne på skolen igjen til høsten jeg, har hatt 1 friår nå. Gleder/gruer meg...men men, det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom å hilser på.

Respekter virkelig dere som studerer og er mamma! Jeg jobber fulltid og tar studier over nett,og synes det til tider er tøft nok.

Hva studerer du?

Spennende å bli samboer snart da ;) På vei til å bli det jeg og. Vi har noe å glede oss til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suri og Schnuppa79 :)

Suri: Det høres ut som om det kan være mer hektisk og være student med to så små barn! Jeg har jo bare ei på tre og har henne ikke hele tiden, men syns det går fint å kombinere jeg :) Bare noen ganger det ikke går ann og planlegge skolearbeid dersom jeg ikke skal ha barnevakt da... Noe dårlig samvittighet får en jo når man er nødt til å prioritere, men det er jo for en periode- må bare tenke sånn.

Schnuppa79: Jeg skal bli barnevernspedagog- jobber på en barnevernsinstitusjon så får litt gratis gjennom erfaringer men samtidig veldig spennende å få mer fagelig tyngde. Kommer jo noen a-ha opplevelser :)

Gleder meg til å bli samboer da, selv om det ikke blir hele tiden, men etter å ha hatt en lagdistanseforhold blir dagene litt mer forutsigbare hvertfall! Det er deilig! Ikke lenge igjen nå!!! :hopper:

Har holdt på med skolearbeid hele helgen og det har blitt lange dager. I dag er oppgaven levert inn til veileder for kommentarer. Det er enda litt å gjøre men vi har jo kommet ganske langt og oppgaven skal leveres ferdig den 14. Phu.. Da er det bare å glede seg til fremlegg om tre uker..... Eh..

Idag skal jeg bare slappe av og få trent. Går på jobb i morgen og er ferdig onsdag kl. 14, da skal jeg ha datteren min- så være med på avskjedsmiddag med en av ungdommene som skal flytte- så skal jeg reise avgårde til min kjære. Tar jo noen timer så det blir hektiske to døgn! Da fortjener jeg å slappe litt av i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernspedagog har jeg også lyst til å bli :)

Er ferdig førskolelærer om et år,og har hørt at da kan man ta BV som etterutdanning på et år.Men det blir om noen år,er så skolelei!

Virker som et veldig spennende yrke!

Har jobba i barnehage i 10 år nå,og kan ikke se for meg at jeg vil det resten av livet...En spennende jobb det og,men tror jeg vil ha nye utfordringer etterhvert :)

Har du lenge igjen av utdannelsen din?

Edit: en håpløs spaceknapp :sinna:

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...