Gå til innhold

Dagboken


Gjest joje

Anbefalte innlegg

Nå er nesten alt klart til 17.mai. ;D Bunaden er lufta, skjorta er vaska og strøket og skoene er pusset (kjæresten var ikke helt fornøyd med skopussinga mi da, så nå har han gjort det på den gardistiske måten. uffja..). Sølvet så egentlig helt greit ut, så jeg lar sølvpussen vente til lillebrors konfirmasjon om knappe to uker.

Tidligere i dag var kjæresten og jeg i byen. Han trengte noe nytt til i morgen, og det ble både ny genser, slips og skjorte. Så nå blir han kjekk. :hjerter_rundt: Selv kjøpte jeg to anikstmasker og noen peelingservietter fra Cosmodyne. Har kun brukt peelingkrem før, så det var litt morsomt å prøve noe nytt. Jeg likte serviettene veldig godt, og tror også jeg skal prøve selvbruningskremen i samme serie. Har hørt at de skal passe fint for de med lys hud, så da håper jeg de passer midt i blinken for meg.

I kveld har kjæresten og jeg kost oss med taco, Senkveld og fotball. Både laget mitt og kjæresten sitt knuste motstanderen, så det var gøy. ;D Er ikke helt det samme å se fotball på tv da - det egner seg egentlig best i "real life".

I morgen har jeg mye jeg må få gjort.

- Lage leseplan til makro- og regnskapseksamen.

- Printe ut alle tidligere eksamensoppgaver m/fasit og sette i perm

- Vaske badet

Resten av denne listen får jeg heller gjøre til søndag. Nå er det 17.mai! ;D

Endret av joje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en strålendes 17.mai! Hvordan er været hos dere? Her er det helt dritt. Jeg akter å være inne helt til vi får gjester. Litt kjipt, men jeg føler ikke for å utrette så mye ute i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai- været her i nord var faktisk veldig bra, Miss Ariel. ;D Sola skinte og det var vel 8-9 grader. Det var likevel greit å ha en ullgenser under bunadskjorta, for det blåste litt kaldt fra havet.

Nå er min arbeidshelg over. Jeg jobbet fire timer på torsdag, åtte timer i går og fem timer i dag, så det blir nesten 2000 kr. Veldig greie penger å ta med seg med tanke på at det ikke er noe studielån i juni. Etter jobb møtte jeg kjæresten i byen, og vi fikk endelig kjøpt konfirmasjonsgave til lillebror. Det ble en svart lommebok/kortholder i skinn fra Tiger of Sweden. Kanskje ikke den typiske konfirmasjonsgaven, men det er jo greit å kjøpe noe han liker og kommer til å bruke.

Nå er kjæresten på velvære- avdelingen på badeland sammen med jobben sin. Jeg er bare litt misunnelig. ;p Men i steden skal jeg dra frem Norges Lover og begynne å innarbeide skatteloven. Jeg har regnskapseksamen i fredag, og trenger sårt å få en A i det faget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Her var det visst lenge siden jeg har vært. Men jeg skal prøve å bli litt flinkere til å skrive her inne nå som skolen snart er i gang igjen og jeg er nødt å vende tilbake til det "virkelige" livet. ;p

Egentlig skulle kjæresten og jeg vært på kino i kveld, men det ble bare en is på bryggekanten i Fredrikstad i steden.

I morra skal mamma og jeg se på kjæresten ro regatta, og på kveld skal vi ut å spise sammen med de andre guttene i båten og deres kjærester. Det blir koselig. ;D

Nå skal jeg prøve å lese ferdig boken jeg holder på med før jeg tar kvelden. I morgen skal jeg tidlig opp å se Olaf Tufte ro finale. Heia Tufte! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...