Gå til innhold

anal frustrasjon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er så frustrert, så utrolig lei meg.

Har en venn, en kjæreste - nettopp møtt mannen i mitt liv. Har snakket mye sammen. Etter han fikk vite at jeg har prøvd analsex med min tidligere kjæreste, klikket det nesten helt for han. Han orker ikke ha sex med meg, ser bare for seg hva vi har gjort. Synes jeg blir på et vis skitten. Han sier at alt vrenges inni han når han tenker på det, at han blir helt dårlig av å se for seg bilder. Vet ikke hva jeg skal si, hva å gjøre. Har ikke hatt sex med han siden dette, og hvis det skjer så kommer han til å bruke kondom. han ser han har et problem med dette, at han kanskje har noen syke holdninger, men hva hjelper vel det? Dette ødelegger så mye for oss.

Vil ikke miste han pga dette, men ser jeg er på god vei til å gjøre det. Han hater den andre mannen, ser på han med forrakt etter dette. Kan ikke forstå at han kunne gjøre slikt mot meg.

Noe bedre blir det jo ikke av at jeg forsvarer han, og heller ikke i det å si at jeg ikke angrer for at jeg prøvde.

Hva skal jeg gjøre, hva hjelper å si?

er så redd for å miste han for dette. forstår egentlig ikke helt hva fortiden kan ha med vårt forhold å gjøre. var kun en gang jeg prøvde, og likte det ikke noe videre. vil ikek gjøre det med han, men det teller ikke.

er så redd, elsker han virkelig.

så frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det er ikke sykt m analsex. hvis han ikke aksepterer at du har gjort er han syk.uansett er det fortid. hvis han ikke skjerper seg syns jeg helt ærlig du skal la han gå. det er jo ydmykende for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest ingen av dykk er "syke". Det er heilt nomalt å like analsex og det er heilt normalt å ikkje like det. Du sei jo at du ikkje har lyst til å ha analsex med han, så på det punktet er de i allefall eininge.

Men det verkar kanskje som om han har litt fordommar. Veldig synd for han at dette bildet har festa seg i hovudet hans. Dei færraste likar vel å sjå for seg dama si med exen, men dette må vere værre. Eg veit ikkje heilt kva du kan gjere, anna enn å presisere at du ikkje har noko ønske om å ha analsex igjen, og kanskje gå i dusjen i lag? For sjølv om du heilt sikkert er heilt rein, treng han kanskje å sjå at du er det for å bli kvitt den følelsen av at du er skitten? Nei, eg veit ikkje, eigengtleg.

_________________

Hedda-78 kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hedda-78 den 2002-04-08 16:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke særlig lurt å fortelle om tidliger seksuelle erfaringer! Ditt innlegg beviser det. Hva du gjorde i senga med din eks er vel ikke noe du må dele med din nåværende?? Og hvis han spør etter detaljer så kan du si til ham at det har han faktisk ikke noe med! Dine erfaringer er en del av ditt private liv og har ingenting å gjøre i et nytt forhold. Det mener nå i alle fall jeg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn ønsker å prøve analsex, har aldri hørt noen som ar gått så voldsomt ut. Mange jenter(og noen få menn) synes det er ekkelt. Det kunne høres ut som om det var noe som lå i fortiden hans som skapte så stor avsky. Jeg er enig med Anonym, dette forholdet er ikke som det bør være. Han høres ut som en fyr som også er,

èller kommer til å være sykelig sjalu. Er han forbannet på din tidligere samboer, og dere da begge var enige om å prøve analsex er din nye venn dum som et brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en reaksjon!!!

Kunne ha skjønt det, hvis du hadde misbrukt barn eller noe sånt, men dette... Der er noe muffens med mannen i ditt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijsann......

Det var da en voldsom reaksjon din mann fremviste!

Jeg er IKKE for analsex, men jeg er da ikke så hysterisk. Syntes absolutt at det må være noe annet mer dyptgående som ligger til grunn for en så voldsom reaksjon.

Kanskje noe han har opplevd tidligere???

Sett deg ned å prøv å snakke med mannen din du. For det er da ikke normal oppførsel å ikke vill ha sex med deg, pga. noe du har gjort tidligere. Hvertfall når det ikke er noe alvorlig eller kriminelt du har gjort.

Håper dere klarer å løse opp i floken.

Lykke til!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Enig med Cassandra over her, tidligere forholds sexliv snakkes ikke om...

Men:

Hvorfor tillater du å la hans reaksjon såre og plage deg slik? En slik fordømming hadde vært vanskelig å svelge for meg, jeg hadde satt foten bestemt ned ned. Strir han med å godta dette, er problemet hans og ikke ditt.

Ditt valg, din seksualitet, din kropp. Ikke la andre diktere deg, ikke la andre få deg til å "skamme deg" over slikt. Begge ønsket denne typen sex og det skadet ingen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Katta.......er noe muffins med gutten din.

En slik reaksjon er så absolutt IKKE normalt.

Hadde min reagert sånn hadde jeg trolig blitt så skremt av oppførselen hans at jeg trolig hadde tenkt meg godt om før jeg hadde fortsatt noe forhold med han.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le. Så det "klikket nesten for han" når han fikk vite om din analsex? Dette var ingen god indikasjon på hans personlighet.

Det er ikke lurt for dere kvinner å snakke for mye om tidligere erfaringer. Ingen mann setter stor pris på dette. Derfor lar han også være å spørre, i det store og hele. Om han likevel spør og graver, så vil enhver avsløring såre han. Det blir en vond sirkel.

Dessverre er det slik at menn, som er for opptatt av hva en kvinne gjorde før hun traff han, også vil være opptatt av hva hun vil gjøre etter at hun eventuelt forlater han. Dette bør være en advarsel for dere kvinner.

Elefanten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt.

Anonymkode: 90425...988

Forhåpentligvis fant de ut av dette for 18 år siden. 

Anonymkode: 57719...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis fant de ut av dette for 18 år siden. 

Anonymkode: 57719...246

Aldri for sent å gjøre det slutt. 

"Du? Jeg har tenkt litt på den gangen for lenge siden da jeg fortalte at jeg hadde hatt analsex med eksen... Nå som ungene er flyttet ut, så orker jeg ikke å leve med det du sa den 7. april 2002. Adjø" 

Anonymkode: b5e36...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt.

Anonymkode: 90425...988

Nei.

Anonymkode: 59ff6...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...