Gå til innhold

Sexlyst hvor er du? =(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei dere. Jeg har vært sammen med en herlig jente i over 1 1/2 år. Derav 1 år seksuellt aktiv. Vi har siden da hatt sex når vi har vært i sammen, sånn inne imellom. Jeg har stadig prøvd å få henne til å bli med på nye ting, og hun blir med på de inne i mellom. (stillinger etc.)

Problemet våres, er at hun nå siden nyttår, har vært svært avvisende, noe som jeg synes er veldig leit. siden jeg er veldig glad i sex. Det var ikke noe stress med sex før (vi hadde ett veldig bra sex liv), og vi har alltid hatt åpen dialog på temaet.

Når jeg sover hos henne ( vi bor ikke sammen ) så har det i de siste mnd vært slik at om vi har gjort noe, så er det kryss i taket. Hun missliker å kysse skikkelig, eneste hun liker, er slike kysser som man ser foreldre oppi årene gir hverandre. mao. bare ett smask.

Jeg vet jeg ikke har gjort noe for å gjøre henne slik, jeg verter hun opp, og prøver å være den beste kjæresten for henne. Jeg lager middag til henne inne i mellom, og kjøper blomster, samnt andre småting. Jeg kler meg pent, er normalt pen,slank osv., og er selvsagt opptatt av å ha en god hygiene. Jeg gjør alt for å glede henne.

Jeg blir bare så frustrert når det føles som hun ikke vil ha meg tilbake, på den måten jeg vil ha henne. Hun forteller meg at hun elsker meg veldig høyt, men at lysten hennes på sex ikke er der mer. Noen ganger starter jeg å tro at det er meg det er noe gale med. selv om hun har tidligere totalt avvist det.

Jeg bare lurer på hva jeg kan gjøre, jeg har prøvd å slutte med å i det heletatt spørre, og kose henne (pjuske). men det virker ikke som det har den store virkningen.

Nå vet jeg forresten at hun startet på p pille ( nytt merke ) rundt nyttår, men hun har fortalt at den hjelper så bra mot mensen smerter. så jeg har ikke turd å spørre henne om det kan være den som er skyldig sexlyst tyveriet. Hun sa under en kveldsprat, hvorfor sex var så viktig å ha i det heletatt..

Jeg blir lei meg og såret, for jeg blir bare avvist når jeg tidligere prøvde meg, og hun tar heller aldri initiativ. Dere som er glad i sex skjønner hvordan dette er, om plutselig den du elsket, ikke ville ha deg mer. Det kan også nevnes at vi begge er 20 år. Hva tanker har dere rundt dette, har dere noe erfaringer med dette?

Hilsen Only me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Du nevnte at hun akurat har begynnt på nye p-piller....

Det kan være det som gjør at hun mister sex lysten...

Er nemmelig en bivirkning på de fleste p-piller...

Det kan oxo være at hun ikke har det bra med seg selv,ikke føler seg sexy,pen eller spessiel...

Det trenger ikke ha noe med deg og gjøre ,men med hvordan hennes syn på seg selv er...

Du bør prøve å snakke med henne om dette problemmet og fortelle hvordan du føler deg når du tilstadighet blir av vist....

Det er faktisk vanelig at jenter i denne alderen sliter med å ha lyst på sex og ikke klarer å bli kåt...

Pleier å komme seg når jenten blir mer sikker på seg selv og sin egen kropp...

Ta en prat med henne du så får du sikkert svar på hva som er i veien...

Lykketil

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har det bra med meg selv på den ene eller andre måten, eller hvis jeg ikke har det bra i forholdet, så klarer ikke jeg å kysse skikkelig heller. For når mitt indre er i opprør så fikser jeg ikke den intimiteten. Å elske med partneren min hvis jeg ikke har det bra føles som å bli "nedlagt". Det føles som å bli overkjørt. Høres det rart ut?

Og: p-piller kan virkelig ta knekken på sex lyst. Det har jeg personlig erfart. Det finnes andre gode midler mot menssmerter. Jeg fikk tabeletter som var ment på leddbånd skader...*s*

Sier hun at hun elsker deg, så gjør hun nok det. Det kan være vanskelig å finne den direkte årsaken til manglende sex lyst, men hvis du ser en klar sammenheng med nedgangen når hun skiftet p-pille, så er det sikkert det som er grunnen.

Det er viktig at din kjæreste forstår hvordan du tenker og føler. Fortell henne at sex er viktig for deg, og at du, sammen med henne, har lyst til å finne årsaken til at hun ikke lenger har lyst. For sex er viktig i et forhold.

Lykke til!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar begge to. Jeg prøver å snakke med henne, for jeg føler jeg kan være åpen med henne på det området. Som dere sier, det med p pillene, det startet omtrent på samme tid. Men samtidig sier hun at de fungerer så bra for mensen-smertene hennes. (dette ble sagt uavhenigig av sex diskusjonen).

Jeg regner med at hun har det bra med seg selv, selv om jeg vet at hun ønsker å bytte jobb. Hun er meget pen, og får høre dette fra flere hold, ikke bare fra meg. Så jeg regner med at hun ikke har noen komplekser.

Kan dere gi meg noen tips på hvordan jeg kan fremlegge dette for henne, for jeg ønsker ikke å være egosentrisk. Jeg vet at hun hadde det bra i sexlivet også før lysten forsvant. Men det kan lett føles for henne at jeg spør bare for min egen del, og det kan bare negativt.

klem fra Only me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes at måten du forteller om det her er kjempefin:

"Jeg blir bare så frustrert når det føles som hun ikke vil ha meg tilbake, på den måten jeg vil ha henne. Hun forteller meg at hun elsker meg veldig høyt, men at lysten hennes på sex ikke er der mer. Noen ganger starter jeg å tro at det er meg det er noe gale med. selv om hun har tidligere totalt avvist det"

Høres ikke egoistisk ut.

Vil foreslå at du spør en gang til om der er noe annet i veien, og etterpå nevner p-pillene. At de er goe mot mens-smerter kan ikke oppveie det faktum at hun mister sex-lysten, der finnes mange andre typer smerte-stillende som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

har du/dere prøvd ut den nye produkten viacreme? Den har en lystforhøyende effekt som vist seg være meget god hos mange kvinner. Min man og jeg gikk til inkjøp av denne via en nettbutikk og den har hjulpet oss masse icon_smile.gif)

E-mailadressen er slettet. Ønsker du å oppgi din e-mailadresse så må du registrere deg og legge e-mailadressen i profilen din.

Moderator-vikaren

1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-04-08 19:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...