Gå til innhold

Årsaker til å ikke ville ha sex


trudelutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette forholdet mangler nok langt mer enn sex.....

For å generalisere litt, tror jeg kvinner må føle at samlivet som sådant er godt "nok" for å ønske sex med mannen de lever med. Samlivsproblemer (andre enn de fysiske) tar raskt knekken på kvinnens lyst til å elske med mannen. Mens menn, selv under vanskelige perioder, ønsker sex, ja, kanskje nettopp da, fordi de gjerne vil bruke sex for å "reparere" ting i forholdet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig at hun har komplekser eller andre ting som gjør at hun ikke orker sex.

Store forandringer på jobb eller hjemme kan gjøre at hun ikke klarer å koble ut.

Hvis det er barn i familien kan også disse gjøre sitt med lysten.

Ikke lett å finne ut hva som er galt når man ikke vet mer.

Men jeg synes da ikke at det er nødvendig å skilles uten å ha prøvd en stund.

Har selv opplevd at jeg ikke hadde sexlyst på ca 6 mnd. Dette var mest sansynlig pga stress på jobben, flytting og masse andre småting som gjorde at sexlivet ble litt mindre viktig. Det har heldigvis begynt å stabilisere seg nå. Dette hadde ikke noe med kjæresten min å gjøre eller mine følelser for ham.

Men hvis dette er varig burde de kanskje prøve å få hjelp et sted...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kan være at hun har gått lei av din kamerat

(men da er skikkelig dårlig gjort å holde ihop m ham)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Kanskje hun rett og slett har gått lei av hverandre? Kanskje hun stresser for mye, kanskje hun rett og slett ikke ser poenget i det lenger? Men jeg kan ikke si at jeg har så veeeldig stor forståelse for dette problemet egentlig, og hvis det har vært fem måneder siden sist er det kanskje noe galt. Men det kommer jo litt an på hvor gamle de er og!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

kan jo være noe så trivielt som at hun er sliten av å ha alt ansvar bestandig. lei av å alltid måtte mase på han for å få han til å bidra hjemme (rydde, vaske, handle bla bla bla).

kanskje han kan - helt på egen hånd - ta inititivet til å gjøre noe for felles glede hjemme.

jeg var sammen med en utrolig tafatt fyr - og hver gang jeg kranglet med han, så løp han rundt i huset og ryddet og fikset - fikk jo ikke noe mere seksuelt lyst på han fordet! hadde han ryddet uka før så - uten at jeg hadde behøvd å si noe, så hadde saken vært helt anderledes. Men han tok aldri initiativ til noe som helst for vår felles glede.

og når han var kåt og kom og ville ha sex - ja da var lysten faktisk helt borte hos meg. har aldri onanert så mye noen gang jeg som de siste årene med han.

MEN hvis det ikke er dette - hvordan er hygienen til vennen din? dusjer han hver dag? pusser han tennene?

NOEN tips bare ..... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...