Gå til innhold

Dører


Kreps

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt billige innedører, gjerne brukte? er det noen firmar som driver med salg av gamlie dører? noen nettside jeg kan se på?

Trenger tips. icon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cleopatra

Jeg kjøpte lakkerte furudører til 225 kr pr. stk. Det var b-vare, men feilene vises ikke, noen var faktisk bare litt skitne.

Annonsen sto i avisa, så følg med der, eller ring butikker som selger dører og spør om de har noen b-varer.

En jeg kjenner kjøpte en dobbel glassdør uten glass, ord. pris var 8500 og han fikk den for 1000 kr. Glasset kjøpte han hos en glassmester for 500 kr.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo legge inn en annonse her:

http://www.byggeguiden.no/

Maxbo har nye dører til ca 900 kroner. de har også restetorg der ting koster litt mindre (de har en del dører på Alnabru-avd.)

vet at det er en butikk for brukte byggevarer i Oslo, men husker ikke hva den heter. Har tittet der en gang og det er mye SKRAP (het den bruktbo eller noe tro?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på hva du mener med gamle dører?Sjekk rundt der du bor om det er noen som bygger om hus eller leiligheter.Kan hende det er noen byggmestere som ikke skal bruke dørene de tar ut,og dermed havner de på søpla.

Kan sikker få noe til en billig penge,blir litt arbeid med det,men da har du "din"dør icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...