Gå til innhold

KVISER!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg er ei jente på 22 år som har slitt med kviser helt siden jeg var 13 år. Jeg har hatt mye, men ikke så ille at jeg har dype arr. Jeg hadde endel underjordiske, som jeg plukket på, og ble store sår. Heldigvis, har jeg vokst fra meg det meste, og jeg er som regel ganske ok i ansiktet. Bortsett fra en uke før jeg får mensen, da kommer de små svarte i t-sonen.

Men, over til hva jeg ville fram til;

Jeg har prøvd alt, tro meg! Alle mulige produkter! Og ingenting har hjulpet noe særlig.

Nå vasker jeg ansiktet morgen og kveld med en mild ph-balansert såpe som heter Lactacyd (kan brukes til underlivet også bl.a.)

og så bruker jeg en lett, tynn ansiktskrem som er mattende (jeg har FET hud)

Dette er alt. Jeg bruker ikke pudder eller brunkrem, det gjør alt bare værre.

Jeg har også sluttet å klemme på alt. Hvis de er hvite, tar jeg de, men unngår å klemme på de som ikke er "modne"

Kviser må ut av huden. Mange mener at man ikke skal klemme på kviser i det hele tatt. Men det må jo ut og vekk fra huden! Kan ikke ligge i ansiktet og råtne??

Men for guds skyld, la de underjordiske være underjordiske! De blir til en svart, dyp hudorm, som du kan klemme ut etter 3 ukers tid.

Solarium virker også, dette tørker ut mye. En gang i uken er ok..

Jeg går på p-piller (trionetta)

Spiser sunt, drikker mye vann

Håper dette kan hjelpe noen av dere jenter der ute som sliter med dårlig selvtillit pga mye kviser, og dritt i huden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...