Gå til innhold

What to do, what to do?


terna

Anbefalte innlegg

Hei, trenger noen råd her fra både gutter og jenter :) Altså saken er den at i mai ble jeg jeg kjent med en gutt på nettby, vi prata masse på msn og nettet. Så møttes vi i begynnelsen av juni, og vi hadde veldig bra kjemi, og vi fortsatte å treffes utover sommeren og gjør det fortsatt. På andre daten kyssa han meg første gangen, og vi har rota masse siden. Men siden jeg fortsatt er jomfru og ikke har no erfaring med gutter fra før har vi tatt det ganske pent og rolig på den kanten, vi har prøvd noen ganger men har vært litt vondt for meg, så da har vi stoppa. Noe som er helt greit for ham og han ville aldri gjort no som jeg ikke vil, som han har sagt flere ganger selv. Han er en skikkelig snill og hyggelig fyr, og jeg stoler masse på ham. Så ganske fort begynte jeg å bli forelska i ham, men han sier han ikke er forelska, men veldig betatt og syns jeg er ei kjempejente. Så sånn saken er nå er at vi fortsetter å treffes ca. en gang i uka og uten forpliktelser, han sier han ikke har så lett for å forelske seg og har vært seriøst kun sammen med ei jente før, og syns det er deilig med den frihetsfølelsen, noe jeg også gjør noen ganger. Og jeg skal innrømme at det er litt godt noen ganger uten forpliktelser. Men merker jo at jeg drar fra ham litt på følelsene, og er redd for at han dag sier at han har treffi noen andre eller at han ikke er interessert i meg lenger. Og da står jeg der forelska og med et knust hjerte mens han kan ta lett på det. Så ha syns dere jeg burde gjøre? Fortsette sånn en stund te og se hva som skjer? Håpe at han plutselig går fra å være betatt til forelska etter nesten et halvt år med dating?Vet at mange kan bruke lang tid på å forelske seg, men hvor store er sjansene for det etter seks måneder? Håper noen der ute kan opplyse meg litt om gutters tankemåte, om det er mulig :P Blei litt langt gitt men måtte lufte meg litt te noen :forvirret: Hilsen moi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...