Gå til innhold

hotte sjekketriks


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :hallo:

Vet det finnes mange der ute som er veldig flink til å sjekke opp andre. Nå trenger jeg assistanse her! ;)

Det har seg nemlig sånn at jeg er på flørtern med en fyr som jeg vet er interessert i meg. Og vi har en lek mellom oss, er ofte i nærheten av hverandre (dvs tar på hverandre, kjenner på elektrisiteten mellom oss) Folk kunne tro vi er skikkelig :love:

Men.. så kommer det store spørsmålet;

Jeg vil få ham like mye forelsket, altså få ham til å gå av hengslene som overskrifta tilsier. Hvordan kan jeg flørte, på den måten at han ikke kan holde fingrene vekke fra meg?

Vi har en veldig leken tone mellom oss, vi tar på hverandre, og har "pratet" veldig mye mellom oss med blikk. Hver gang han tar på meg sier jeg at jeg skal ta en søt hevn, og han vet jeg pønsker ut noe, men ikke hva :lol: Hehehe!

Så.. som dere skjønner.. jeg trenger noen hotte tips til hvordan jeg kan flørte skikkelig, litt pirrende, ikke bare blikk. Sånn a la beføle ham på baken, på det nivået. Jeg har jo bare gjort en brøkdel av alle de nasty ting han har gjort mot meg :fnise: Derfor vil jeg vise at jeg også kan være litt småfrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Don Giovanni

Du får ham neppe til å gå av hengslene ved å klappe ham på rompa iallefall. Skal du gjøre det helt store må du gjøre leksa di :) Prøve å forstå hva slags mann han er, og så ta initiativet til noe du vet treffer hode på spikeren. Han har sikkert gitt deg noen indikasjoner på hva han liker i kvinner? På en eller annen subtil måte iallfall? Da må du være denne kvinnen så godt du kan, og så er det bare å skru hengslene fast til karmen din ;) Menn er ikke enkle, men vi krever ikke så mye annet enn at dere møter oss der vi er, ikke der dere vil vi skal være.

For å illustrere hva jeg mener: Scenario; Du skal få meg til å gå av hengslene. Alle som kjenner meg, vet at jeg er mer eller mindre gal etter fjell og friluft. Da skulle du tatt initiativet til en dagstur på fjellet, og sørget for picnic-kurven selv. På den måten hadde jeg sett at du lett kunne delt min interesse (1), at du var sprek nok fysisk til å matche meg (2) at du var huslig nok til å lage en matpakke (3) men mest av alt: At du faktisk likte meg så godt at du brukte litt tid på å finne ut hva jeg likte for deretter å brukt enda mer tid på å få alt i stand og dra meg med deg. Du er med andre ord både initiativrik, handlekraftig og kreativ (4).

Poenget er: Ved å gjøre en enkelt liten sak som å smøre etpar matpakker og en tur på fjellet har du trigget det som betyr noe hos akkurat meg. Han har helt sikkert en greie selv han liker godt. Alt fra PC-spill til rafting. Bruk det som utg.pkt og du er garantert på god vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ham neppe til å gå av hengslene ved å klappe ham på rompa iallefall. Skal du gjøre det helt store må du gjøre leksa di :) Prøve å forstå hva slags mann han er, og så ta initiativet til noe du vet treffer hode på spikeren. Han har sikkert gitt deg noen indikasjoner på hva han liker i kvinner? På en eller annen subtil måte iallfall? Da må du være denne kvinnen så godt du kan, og så er det bare å skru hengslene fast til karmen din ;) Menn er ikke enkle, men vi krever ikke så mye annet enn at dere møter oss der vi er, ikke der dere vil vi skal være.

For å illustrere hva jeg mener: Scenario; Du skal få meg til å gå av hengslene. Alle som kjenner meg, vet at jeg er mer eller mindre gal etter fjell og friluft. Da skulle du tatt initiativet til en dagstur på fjellet, og sørget for picnic-kurven selv. På den måten hadde jeg sett at du lett kunne delt min interesse (1), at du var sprek nok fysisk til å matche meg (2) at du var huslig nok til å lage en matpakke (3) men mest av alt: At du faktisk likte meg så godt at du brukte litt tid på å finne ut hva jeg likte for deretter å brukt enda mer tid på å få alt i stand og dra meg med deg. Du er med andre ord både initiativrik, handlekraftig og kreativ (4).

Poenget er: Ved å gjøre en enkelt liten sak som å smøre etpar matpakker og en tur på fjellet har du trigget det som betyr noe hos akkurat meg. Han har helt sikkert en greie selv han liker godt. Alt fra PC-spill til rafting. Bruk det som utg.pkt og du er garantert på god vei.

Takk for tipset, men tror ikke jeg trenger det lengre.

Fant ut i går at alt bare har vært en lek for ham, så jeg kommer ikke til å trenge noen sjekketriks på lang tid. Fint å ha noen å leke med og ta på når det er kjedelig på jobb, og samboern sitter hjemme og ikke aner noen ting. :(

Selvfølgelig måtte jeg finne det ut mens vi var på samme plass, og da han så meg igjen, så han også tårene mine.. Så nå kommer jeg ikke til å kunne se ham i øynene igjen. Men det blir heldigvis flere måneder til.

Er så drittlei av å være singel, du aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt såret på akkurat denne måten. Jeg er tydeligvis for naiv, må skape et skjold rundt meg. Har gitt opp å sjekke opp gutter, holder meg langt unna for jeg blir såret hver gang. Alle sier at jeg er så ung og at det finnes en der ute for meg. Men det er ikke sant, da ville jeg funnet noen for lenge siden. Hvorfor kan ikke noen bare si alt annet enn den setningen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Takk for tipset, men tror ikke jeg trenger det lengre.

Fant ut i går at alt bare har vært en lek for ham, så jeg kommer ikke til å trenge noen sjekketriks på lang tid. Fint å ha noen å leke med og ta på når det er kjedelig på jobb, og samboern sitter hjemme og ikke aner noen ting. :(

Selvfølgelig måtte jeg finne det ut mens vi var på samme plass, og da han så meg igjen, så han også tårene mine.. Så nå kommer jeg ikke til å kunne se ham i øynene igjen. Men det blir heldigvis flere måneder til.

Er så drittlei av å være singel, du aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt såret på akkurat denne måten. Jeg er tydeligvis for naiv, må skape et skjold rundt meg. Har gitt opp å sjekke opp gutter, holder meg langt unna for jeg blir såret hver gang. Alle sier at jeg er så ung og at det finnes en der ute for meg. Men det er ikke sant, da ville jeg funnet noen for lenge siden. Hvorfor kan ikke noen bare si alt annet enn den setningen? :(

Jeg har også stort sett gått gjennom livet med et lignende skjold. Jeg har hatt flere partnere men åpenbart ikke funnet den ene rette. Jeg tror ikke skjold hjelper noe. Men kanskje det å ta lærdom av hvem man flørter med og hvordan man gjør det? Det er alt for mange mennesker der ute som bare er ute etter å leke. Selv har jeg opptil flere ganger vært gjenstand for gifte kvinners oppmerksomhet, og det med åpen forespørsel for lek og sex. Og noen av dem har heller ikke vært ærlige før leken har kommet ganske langt. Så jeg skjønner godt hvordan du har det, men jeg har iallefall ikke tenkt å bygge ut skjoldet. Snarere tvert i mot. Jeg er bare blitt flinkere til å spørre/sjekke hvordan sivilstand er før jeg slipper noen nærmere inn på meg.

Vi finner nok lykken før eller siden skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ett menneske VIRKELIG HAR LIKT MEG...har det mennesket GJORT ALT for at jeg skal FORSTÅ det..

- ingen lek med andre ord

Tror de fleste av oss skal huske på dette i "kampen om ulver" MISLIKER sterkt mennesker som bare leker med andre, mener de mangler noe vesentlig ( og dem vil man ikke ha like vel )..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenta, det var veldig leit å lese at noen misbrukte følelsene dine på din måten for å få bekreftelse. Han fikk tydeligvis ikke den selvtilliten han trengte hjemme, og simpelt av ham å gi deg falske forhåpninger på den måten.

Jeg håper ikke du setter deg opp noe skjold eller trekker deg inn i skallet, man kan være utadvendt og sosial uten å være tilgjengelig for alle interesserte. Jeg forstår at det ikke er en lett situasjon for deg, men det kan være verdt et forsøk å holde kortene tettere til brystet neste gang, og ikke la følelsene rive deg helt med før det blir snakk om mer. Vær trygg på deg selv og vær klar på hva du ønsker for deg selv. Ofte kan man gi negativt inntrykk til andre interesserte dersom man åpenlyst flørter med første og beste bekreftelsessyke mannebein.

Mente ikke å være streng, men vit at du er unik og verdifull, da vil andre forstå det også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...