Gå til innhold

SÅ skjedde det igjen da:D


Gjest Gjest_pjusken_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pjusken_*

Typisk meg dette ja.

Møtte en fyr for et par uker siden, og han virka så interessert, kalte med jenta si, var som en drøm mot meg, vi hadde kjempe bra sex og jeg begynte jo selvfølgelig å få følelser for han.

Så blir det stille, litt mindre meldinger for en ukes tid siden, selv om de alltid var koselige, kaller meg fremdeles jenta si og at han sier han vil holde rundt meg når han ringer, men har ikke møtt han på en uke... Sist i går sa han at han likte meg.

Jeg har så lyst å ringe å bare SPØRRE hva som skjer!

Men denne gangen skal jeg hvertfall ikke ta kontakt først slik jeg ha gjort tidligere. Syns bare det er så jæævlig surt at det alltid skal ende opp sånn for de jeg blir stormforelska i :sukk: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan for meg virke som du er i ferd med å selvoppfylle din egen profeti.

I din beskrivelse av hva som egentlig har skjedd, legger ikke jeg merke til noe du burde være bekymret over angående hans uttalelser om deg, som virker meget positive.

Det som er verdt å legge merke til her, derimot, er at det kan synes som om du mener forholdet har gått i vasken før det i det hele tatt har begynt. Du virker overbevist om at du MÅ mislykkes, siden det ALLTID skjer. Dermed har du selv dømt det hele til å gå nedenom og hjem.

Innlegget starter med at du har merket at du har følelser for gutten, på slutten kaller du dette en stormforelskelse.

Dette vil jeg kalle en voldsom rask utvikling, siden du kun har kjent han et par uker.

Jeg tror du bør tenke over at denne gutten også har et eget liv, så om han i løpet av en uke ikke har hatt tid til deg, annet enn å si han liker deg pr telefon (ganske positivt, spør du meg!), bør du ikke konkludere med at nok et forhold har mislykkes for deg.

Prøv om du kan få til å endre innstilling, jeg sier ikke at det er lett,

men ved å fokusere på deg og ditt liv når han ikke er til stede, og å innarbeide en tro på at du er i stand til å stable et godt forhold på beina, vil du nok få oppleve at lykken smiler til deg òg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pjusken_*
Det kan for meg virke som du er i ferd med å selvoppfylle din egen profeti.

I din beskrivelse av hva som egentlig har skjedd, legger ikke jeg merke til noe du burde være bekymret over angående hans uttalelser om deg, som virker meget positive.

Det som er verdt å legge merke til her, derimot, er at det kan synes som om du mener forholdet har gått i vasken før det i det hele tatt har begynt. Du virker overbevist om at du MÅ mislykkes, siden det ALLTID skjer. Dermed har du selv dømt det hele til å gå nedenom og hjem.

Innlegget starter med at du har merket at du har følelser for gutten, på slutten kaller du dette en stormforelskelse.

Dette vil jeg kalle en voldsom rask utvikling, siden du kun har kjent han et par uker.

Jeg tror du bør tenke over at denne gutten også har et eget liv, så om han i løpet av en uke ikke har hatt tid til deg, annet enn å si han liker deg pr telefon (ganske positivt, spør du meg!), bør du ikke konkludere med at nok et forhold har mislykkes for deg.

Prøv om du kan få til å endre innstilling, jeg sier ikke at det er lett,

men ved å fokusere på deg og ditt liv når han ikke er til stede, og å innarbeide en tro på at du er i stand til å stable et godt forhold på beina, vil du nok få oppleve at lykken smiler til deg òg.

:)

Hehe, ja! Da jeg leste igjennom innlegge mitt en gang til kan jeg skjønne det virket sånn..

Men f.eks, han skulle komme til meg i helga, og da hadde jeg satt av lørdagskvelden til han, men han dro på byn istede feks.

Det jeg ikke skjønner er at han sier veldig mye fint, men det er bare prat? Får litt sånn drittsekk vibber fra han egentlig, at han vil ha meg rundt lillefingeren kanskje. Det er jo som regel de jeg faller for. Derfor hadde jeg tenkt å bare ringe han å spørre.

Men, jo, i forhold til at jeg har blitt skuffa ganske mange ganger oppover årene, legger jeg kanskje litt opp til det selv nå som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok regnet med at han ikke var interessert. Men jeg er stort sett pessimistisk i slike henseender.

Han kunne invitert deg med på byen, i allefall.

Eller så prøver han å være litt hard to get, kanskje han ikke merker nok interesse fra din side, og tenker at dersom han holder seg litt unna så vil du bli litt mer ivrig? Det er en taktikk jeg selv (kvinne, 29) bruker av og til, og som gjerne har god effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pjusken_*
Jeg ville nok regnet med at han ikke var interessert. Men jeg er stort sett pessimistisk i slike henseender.

Han kunne invitert deg med på byen, i allefall.

Eller så prøver han å være litt hard to get, kanskje han ikke merker nok interesse fra din side, og tenker at dersom han holder seg litt unna så vil du bli litt mer ivrig? Det er en taktikk jeg selv (kvinne, 29) bruker av og til, og som gjerne har god effekt!

Bare en liten oppdatering..møtte han idag jeg! Fordi Jeg sendte mld til han og spurte om vi kunne møtes. Jaja, vi prata litt og det tok litt tid før vi fikk den goo feelingen men fikk mld av han etterpå at han syns det var godt å se meg igjen. Jeg skjønner det ikke selv engang :rødme:

Men han sa faktisk til meg at han er skeptisk til kvinnfolk generelt...Hvordan kan jeg forsikre han at jeg er snill pie da?:)Jeg inviterte han på middag i helga, jaa jeg er glad nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...