Gå til innhold

passe vekt?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Dette er absolutt ikke for mye, heller kanskje litt lite? En vanlig norm ville være at du skulle veie ca 62 kg. Jeg er sikker på at du er kjempeflott med akkurat din vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter bmi er normalvekt for en på 1,72 m alt mellom 59-73 kg. Så du veier absolutt ikke formye, heller litt for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Du veier absolutt ikke for mye, jeg er litt lavere enn deg og har hatt en periode der jeg veide ca 58 kg, jeg mistrivdes noe veldig med den vekten fordi jeg syntes den var alt for lav. Jeg har klar å gå opp et par kilo og er kjempe fornøyd. Hvis du trener normalt så skal du egentlig veie mere tror jeg. Muskler veier mye mere enn fett. Vekten har ikke så mye å si, men å ha et positivt syn på seg selv og sin egen kropp har alt å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei, jeg er en centimeter lavere enn deg, og veier en kilo mindre. og jeg er ganske slank! hvis du liksom skal veie for mye, gjelder det samme for meg, og det vil jeg overhodet ikke være med på. jeg har veid mange kilo mer før, men aldri vært overvektig. slapp av, du har en kropp som flertallet av kvinner ville misunne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å være helt ærlig synes jeg dette var et tåpelig spørsmål. Du vet nok at du er slank, og vel så det, tydeligvis trenger du bare en bekreftelse på dette. Idiotisk innlegg å lese for alle de som veier mer i forhold til høyden enn hva du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til siste innlegg av anonym!

Det må da være lov å poste de innleggene man vil så lenge de ikke er angrep på andre?

Om hun er bekymra så lurer hun vel på hva andre på samme høyde veier da vel, er det noe galt med å spørre om man lurer på noe også nå ?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...